Candlemass

Nista manje nemam reci...album je genijalan...ovo je toliko Old-School da nemam reci...nedostaje mi Messiah, kao glas i kao pojava, ali Lowe je genijalan vokalista, sa cijm sam se radom takodje odskora upoznao...

Mrzi me da bijem pesme po redu kao Kai...ali ne bih nista izdvajao...sve je genijalno...nista manje no sto sam ocekivao...

Sve u svemu...auh...ne znam sta da kazem...skidam kapu...

Ja cu biti, izgleda, jedini kome se novi C-mass nije toliko svideo. Mislim, nije da je album los, ali rekao bih da je daleko od prva 4 klasika. Slozio bih se da je Clearsight najjaca stvar na albumu i da je gospodin Lowe fenomenalno odradio posao. Videcemo kakav ce biti novi Trouble, ali ipak mislim da ce tesko nadmasiti poslednji Solitude Aeturnus koji je za sada no. 1 doom album u poslednjih 12 meseci a mozda i duze.

Ja cu biti, izgleda, jedini kome se novi C-mass nije toliko svideo. Mislim, nije da je album los, ali rekao bih da je daleko od prva 4 klasika. Slozio bih se da je Clearsight najjaca stvar na albumu i da je gospodin Lowe fenomenalno odradio posao. Videcemo kakav ce biti novi Trouble, ali ipak mislim da ce tesko nadmasiti poslednji Solitude Aeturnus koji je za sada no. 1 doom album u poslednjih 12 meseci a mozda i duze.

E moram da nabavim taj novi SA fale ga ljudi k'o najvece ludilo...ako je bolji od zadnjeg Kruxa i novog Cmassa ja cu stvarno da prebacim!

Ехм, само није Лајф, него Леиф.

Ja se vodim prema onome sto chuh u pesmi Helloweena..gde lika istog spellinga, dakle Leif, chika isto kao Life...

eh dzabe...pa bre malu salu bi napunili barem..

agreed :rockdevil: <--- ovo se odnosilo na dh-ov post

Necu da kazem ko je bolji, ali kad je vec otisao Messiah, onda je Lowe najbolje rjesenje.

Najbolji Cmass pevach je Lanquist.

Edited by Angelistor

Former CANDLEMASS frontman Messiah Marcolin has released the following statement regarding his departure from the group and his current activities:

"Since there has been so many rumours regarding the reasons for me getting kicked out of CANDLEMASS, I want to give you my side of the story.

"Last summer Leif Edling [CANDLEMASS bassist/songwriter] and I had an agreement about the musical direction of the band as well as an economical settlement. I was totally prepared to record the album but in the fall something happaned. Suddenly Leif and the guys wanted to change the financial terms we had agreed on. There [was] also talk about replacing some of the songs on the album since they were not happy with the musical direction the band was taking. I was in favor of a more traditional CANDLEMASS sound while Leif and the guys were pushing for a more KRUX type [Edling's side project] of sound. With all these changes going on I didn't feel very comfortable recording the album and finally I decided not to do it. I never compromise with my music!

"I've read in some interview that Leif wanted a more 'democratic' band but how good is it when you have to make compromises in order to make everyone happy?

"Finally... Thanks for all the support you guys [the fans] have been giving me lately! I'm more inspired to sing than ever before and I hope that I can give something back to you very soon. Right now I'm involved in a exciting project called REQUIEM... Keep your eyes and ears open!"

Je' govna ovaj Mesaja kol'ko ocesh. Okej, ima Kruxa, to sam vec i rekao pri opisu albuma, ali bre brate ima i old Cmassa kol'ko 'oces.

Garant daunloudovao album chuo kako dobar pa mu sad krivo sto ga on ne otpeva :mrgreen:

Slazem se da nije nista extra. Zaboga, sta ce dupla bas pedala na doom albumu???

Moram malo bolje da poslusam novi Solitude Aeturnus.

Sto se tice vokalista za Candlemass (popljujte me svi) meni je najboji gospodim koji je pevao na prvom albumu, meni najbolji Candlemass album!!! :rockdevil: