Candlemass

• 1 month later...

Jebote...novi album je ZAISTA dobar.Bio sam podosta skeptican,podosta mi se ogadila ovo reunion manija,ali je ovo po meni,uz Suffocation i Exodus,najbolji comeback ever.Seven Silver Keys je,sto rece Agarth,vrh stvar,moji favoriti su jos Black Dwarf,prava hevi dumcina,i Spellbreaker,Messiah jebeno briljira ovde.

Inace,upali su i na Svedsku oficijelnu listu,a album ne dobija nigde ocenu ispod maximalne.I tako...

• 4 weeks later...

Рећи ћу само назив једне песме: 'Copernicus'! И албум је требао тако да се зове, да је мене неко питао.

• 5 weeks later...

Osim toga sto su jedan od najboljih bendova ikad, sto imaju ravno pet masterpiece albuma (Epicus, Nightfall, Ancient, Tales, novi) i sto imaju jednog od najboljih pevaca na svetu (Messiah) treba naglasiti da je u ovom bendu po meni i jedan od najboljih gitarista ikad: LARS JOHANNSON!!! Tip je genije!!! Kakve solaze lik proizvodi, da se covek ukenja!!! Inace, po meni je Ancient Dreams njihov vrhunac. HAIL CANDLEMASS!!!!!!!!!

• 3 weeks later...

Sad bas citam izvestaje sa ovogodisnjih svirki...Otvaraju sa Black Dwarf,a sa novog su tu jos Seven Silver Keys,Copernicus i Born in a Tank.Od starih favorita - Sorcerer's Pledge,Samaritan,Solitude,Dark are the veils of Death...

Bice dobro,bice...

Jebga..ne moz' edit...

eve set lista sa Sweden Rock festa od ovu godinu

Black Dwarf

Mirror Mirror

Under the Oak

Assassins of the Light

Copernicus

Dark Reflections

Solitude

At the Gallows End

7 Silver Keys

Bearer of Pain

Well of Souls

Dark are the veils of Death

Ja sam retko kada zadovoljan set listom, ali ovo je stvaaarno dobro! Jebaga..nema SAmaricanina..

Da li mi se cini,ili se jedino Vanish i ja radujemo ovom koncertu? icon_smile.gif

Nista ti ne brini icon_biggrin.gif

Epicus kvlt postujem jos od prvog/drugog razreda srednje skole, a i posle toga je bilo zlatnih momenata... Zadnji album, takodje me je veoma prijatno iznenadio.

Nego, ja se samo nerviram zbog zamene Annihilator-a, jer skoro da nema tog benda koji bih voleo videti na tom koncertu pre njih...

Swedish doomsters CANDLEMASS will be teaming up with long-running German thrashers DESTRUCTION for a European tour in November/December. Exact cities and dates will be announced soon.

In other news, Escapi will be issuing a new CANDLEMASS DVD, entitled "Curse of Candlemass", on September 26. Filmed at Stockholm's Klubben in November 2003, it contains the entire CANDLEMASS show from the legendary evening with FORCE OF EVIL and TROUBLE, sharing the same stage with the kings of doom. The sound and editing is awesome and CANDLEMASS churn out such classics as "Well of Souls" and "At the Gallow's End", in front of an enthusiastic crowd, along with more rare gems like "A Cry from the Crypt" and "Black Stone Wielder".

"Curse of Candlemass" DVD track listing:

01. Demons Gate

02. Dark Reflections

03. Well of Souls

04. Into the Unfathomed Tower

05. Ancient Dreams

06. The Bells of Acheron

07. Witches

08. Mirror Mirror

09. A Cry from the Crypt

10. Mourners Lament

11. Black Stone Wielder

12. Solitude

13. At the Gallow's End

Bonus material: A one-hour interview with the band, and nearly an hour's worth of rare live cuts 1987 – 1993.

E ovaj DVD ce vredeti dobaviti!

Jebga..ne moz' edit...

eve set lista sa Sweden Rock festa od ovu godinu

Black Dwarf

Mirror Mirror

Under the Oak

Assassins of the Light

Copernicus

Dark Reflections

Solitude

At the Gallows End

7 Silver Keys

Bearer of Pain

Well of Souls

Dark are the veils of Death

Ja sam retko kada zadovoljan set listom, ali ovo je stvaaarno dobro! Jebaga..nema SAmaricanina..

A gde je tu A Sorcerer's Pledge ?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...