-
Posts
50 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by ATILA
-
-
Da nastavim beskonacni niz Protiv sebe, U krtogu, Sekira...
-
ACTION:
1. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
2. Shichinin no samurai (1954)
3. Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
4. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
5. Star Wars (1977)
ADVENTURE:
1. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
2. Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
3. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
4. Star Wars (1977)
5. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
ANIMATION:
1. Sen to Chihiro no kamikakushi (2001)
2. Finding Nemo (2003)
3. Mononoke-hime (1997)
4. Hotaru no haka (1988)
5. Toy Story 2 (1999)
COMEDY:
1. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
2. Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
3. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
4. Singin' in the Rain (1952)
5. Some Like It Hot (1959)
CRIME:
1. Godfather, The (1972)
2. Godfather: Part II, The (1974)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Cidade de Deus (2002)
5. 12 Angry Men (1957)
DOCUMENTARY:
1. Ilha das Flores (1989)
2. Chagrin et la pitié, Le (1969)
3. Bowling for Columbine (2002)
4. Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara, The (2003)
5. Corporation, The (2003)
DRAMA:
1. Godfather, The (1972)
2. Shawshank Redemption, The (1994)
3. Godfather: Part II, The (1974)
4. Shichinin no samurai (1954)
5. Schindler's List (1993)
FAMILY:
1. It's a Wonderful Life (1946)
2. Wizard of Oz, The (1939)
3. Finding Nemo (2003)
4. Gold Rush, The (1925)
5. Bringing Up Baby (1938)
FANTASY:
1. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
2. Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
3. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
4. Star Wars (1977)
5. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
FILM-NOIR:
1. Sunset Blvd. (1950)
2. Double Indemnity (1944)
3. Third Man, The (1949)
4. Maltese Falcon, The (1941)
5. Touch of Evil (1958)
HORROR:
1. Psycho (1960)
2. Silence of the Lambs, The (1991)
3. Alien (1979)
4. Jaws (1975)
5. Faust (1926)
INDEPENDENT:
1. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
2. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Usual Suspects, The (1995)
5. Memento (2000)
MUSICAL:
1. Singin' in the Rain (1952)
2. Some Like It Hot (1959)
3. Wizard of Oz, The (1939)
4. Duck Soup (1933)
5. Night at the Opera, A (1935)
MYSTERY:
1. Citizen Kane (1941)
2. Rear Window (1954)
3. Usual Suspects, The (1995)
4. Memento (2000)
5. North by Northwest (1959)
ROMANCE:
1. Casablanca (1942)
2. It's a Wonderful Life (1946)
3. Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
4. Vertigo (1958)
5. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
SCI-FI:
1. Star Wars (1977)
2. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
3. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
4. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
5. Matrix, The (1999)
THRILLER:
1. Rear Window (1954)
2. Cidade de Deus (2002)
3. Usual Suspects, The (1995)
4. Memento (2000)
5. North by Northwest (1959)
WAR:
1. Schindler's List (1993)
2. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
3. Lawrence of Arabia (1962)
4. Paths of Glory (1957)
5. Pianist, The (2002)
WESTERN:
1. Buono, il brutto, il cattivo, Il (1966)
2. C'era una volta il West (1968)
3. High Noon (1952)
4. Searchers, The (1956)
5. Ox-Bow Incident, The (1943)
Pa da ti kazem lista ti ima blistavih trenutaka, a sad ostatak ovdje prisutnih je trebalo zato da ti klice i govori tako je ucitelju, bravo. Lotr je mozda jedan od tehnicki najbolje odradjenih serijala, ali to je klasicno americki osakacenih prica, oni koji su procitali knjigu vise od jednom znaju o cemu pricam, a ti si se zakacio za te filmove i nalaze ti se bezmalo na svim mogucim stranama medju top 5, i to je zalosno. Preporuka Visitor Q, film se bavi svim problemima modernog drustva na jedan poprilicno morbidan, ali efektivan nacin.
-
Nightstalker nije lose odradjen, mislim rezija i fotografija i tak to, ali prici nesto fali, mislim horor koji nije strasan, ili bi horor za razmisljanje, ili sta god su pokusavali da urade.
-
A ko si ti da sudis o crtacima? Poenta svakog djela je prica koja stoji iza njega, ne cisti vanjski izgled, doduse kako ce to razumjet neko ko se pali na visokobudzetne americke napaljenosti koje su, uzgred budi receno, totalno bezidejne, cast izuzetcima, koji samo potvrdjuju pravilo da glupani sa plasticnim osmjesima ne mogu to da svare inteligenciju.
-
Starship troopers I ?
-
Pitch black je odlican film, preporuka za one klaustrofobicne i one koji se boje mraka a Chronicles nije nesto, sem efekata i price, izbor glumaca je krep
-
Ona recenica je trebala da bude "Ne postoji dobar horor?", samo da se objasnim. Neki ljudi su stvarno smijesni, i uporno forsiraju pravo smetje, al nema veze. Japanski horori, italijanski horori, to preporucujem onima koji ne mogu da se prepadnu od horora, naravno sa ugasenim svjetlima, i neka ne pokusavaju oni bez mozga ili maste, kod njih nista nece djelovati. Davitelj protiv davitelja i btw Anime se ne zove Alucard, vec Hellsing, al nije bitno. U Gladiatoru je najjaca stvar sto su dio filma snimili bez onog lika sto organizuje gladijatorske borbe, jer je covjek na pola filma umro.
-
Dobro imas tuce rezisera koji to dobro rade, kao gore navedeni Lynch i Tarantino, mada je ovaj drugi egocentricni manijak, pa obicno nesto zezne, i milion miliona idiota. Sto se koka kole tice, ne boj se poceces, tako to obicno biva.
-
Ja sam ocekivao da ce neko ovdje predlagati filmove, ali izgleda da sam se prevario. Dobar horor ne postoji. I jedan savjet, prestanite gledati americke filmove, jer necete moci da prestanete da kupujete koka kolu i ala mek hamburgere
-
Sem Hrabrog srca, al samo zato sto sam ja slab na istorijske filmove, i Beautiful mind-a ovo ostalo je, kako rece neko gore, da ne ponavljam.
Dead poets society, ko voli filmove sa porukom, Avalon, ko voli sf, Hellraiser, ko voli horor sa pricom, a ne samo bezobzirno kasapljenje, mada, da se razumijemo, film je poprilicno krvav. Od starijih recimo, sem Karpentera, odlican je Abre Los Ojos (film po kom je uradjen Vanila sky) i Kingov In the mouth of madnes (ovo je jedan od najboljih horora ikad)
-
Little Nicky ( )
Here I am, rocking like a huricane
-
Black procitaj Rajske vodoskoke, odlicna knjiga
-
Terry Pratchett - The Colour Of Magic
Ova je odlicna, usudjujem se reci mozda i njegova najbolja. Pa nisam ni ocekivao od nekog sa slikom black metalca umjesto avatara da cijeni "magijski realizam".
-
E što se ova tema ne zove 'Knjige koje planirate čitati?'...
Bio bih glavni.
Da znas
-
Kratka povest vremena - Steven Hoking, ovo je stvarno obavezno stivo. A zadnje u papiru je Marquez, Sto godina samoce
-
Pa dobro, ko radi, taj grijesi, to je ljudski, ali je bozanski osjecaj , a bojim se da nisam neki levat da mene neko mustra, sem toga Boro je banjalucanin, nismo na istoj talasnoj
-
Ma kamara je sjajnih soundtrack-ova, pored ovih koje ste spomenuli, od kojih cu morati da ponovim Avalon i Ghost in the shell, koji su jednostavno carobni, mislim da ne postoji svrsishodnija muzika od ove, jednostavno se ne moze odvojiti od radnje.
1. Hans Zimmer (uvjerljivo - Gladiator, The Rock, Crimson Tide, The Lion King, Pearl Harbour omiljeni)Radio je i za MI II, i ta je pjesma odlicna, zove se Nyah, po onoj djevojci iz filma. A film The Big blue? Ili Deer hunter? Ili The Saint?
Sto se crtaca tice, sjajan je i soundtrack od Posljednjeg jednoroga, tu mi je omiljena pjesma iz djetinjstva, america, the last unicorn
-
Pa dobro, kenjam, vise tekstom, nego muzikom. Satisfied?
-
Posto ste nabrojali sve moguce dobre balade, ja cu samo dvije da ponovim, Deep Purple - When a blind man cries i Kansas - Dust in the wind, i dodacu jednu Metallica - Until it sleeps, a vjerovatno ce mi jos neka pasti na pamet. E da zaboravio sam Dickinsona - Tears of the dragon, jedna od najljepsih u live izvedbi, i jednostavno ne moze da dosadi.
Od domacih niko nije pomenuo Smak, grupu sa mozda i najboljim baladama, a ponajbolja mi je Crna dama.
-
Aaaaaaa, kontra sa iskustvom Nisam jos procitao nista od doticnog, ali posto se svi odusevljavate, moracu. Sta predlazete za pocetak?
-
Neko ima Polarisov cd,ccc
-
Jebote vi ste svjetlosnim godinama ispred Srbije (jedinica za duzinu, znam) a o Bosni i da ne pricamo. Kad cemo mi jade u Sarajevu vidjet ADSL, to te tito pito. Crown of thorns - naked beat remix i In the peace of night - wumpscut club cut version su isto pravo dobre.
-
Ja ga upravo slusam, dobar je, zasad su mi ponajbolje Just A Tenderness i Our Fatal Longing, mada ni remix-i nisu losi
-
Izvinjavam se na svojoj gluposti, sad cu se kazniti
Omiljeni SF film
in Film, serije, emisije
Posted