-
Posts
831 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by dAdAiSt
-
-
Miwa - Hell Is Real (2020)
Ironsword - Servants of Steel (2020)
Dva odlična albuma...
-
Dobar, dobar...
-
Pregledao sam nešto filmova sa fest-a:
Joker 2019Prosto je neverovatno koliko je ovaj film nafilovan čistom jezom, egzistecijalnim šokom,
strahom od odbačenosti, paranojom, od posmatranja televizije iz ugla šizofrenika, do žive smetnje
glavnog lika, itd. Ovakvi likovi su deo naše stvarnosti, ali ništa ne boli kao neshvaćenost sredine.
Definitivno u vrhu prošlogodišnje ponude, bar kad se bavimo onim iskrivljenim na velikom platnu.
Psihologija nasilja je dobila još jedan primerak za analizu, a ljubitelji jeze novo bioskopsko uživanje.
9/10The Aeronauts (2019)
Filmska magija je ponovo pokrenuta! Up in the air we go! Možda zvučim kao zaljubljena šiparica, ali ovo je vredno
višestrukog gledanja, jednostavno ovaj tip ljupkosti i avanture retko možemo videti na filmu. Thumbs up
(iako film u drugoj polovini ima određen pad, pokušavajući da dramu nadogradi bespotrebnom akcijom).
Očekujem da će veliki broj gledalaca uživati u ovom filmu. 8/10A Rainy Day in New York.2019
Ovo mi nije baš "flat out stupid," ali, novi film Vudi Alena, iako ima svoje momente snage prenošenja emocije
na platno, i boji stvarnost kvazi-intelektualno-artsy bojama, nije uopšte u vrhu dela ovog autora. Ovom filmu
fali smelost i iskrena teskoba, kao i teškoća i krajnje odbacivanje socijalizacije.
Prosto sam jedva čekao da se film završi. 3/10American.Woman.2019
Ovo definitivno nije "a feelgood movie". Glavni lik prolazi kroz određenu ličnu metamorfozu, a odnos prema sredini
je blago katarzičan, ali definitivno nije sklon klasifikaciji i trpanja u određenu fioku. Od mene (zbog pre svega
kvaliteta prikazane glume.)
7/10Braid 2019
Sranje. Sranje sa smislom, ali i dalje-sranje. Neki će ovde naći poetiku, film jeste na neki način jeziv i ima
određene kvalitete, ali, i dalje smara. Neke od prednosti ovog filma je tamna thrashy-nastrana estetika.3/10
Curiosa - 2019
Puno retro snimaka, golotinje, manjak dobre priče karakterizuju ovaj film. Odnos junaka je nategnut i flat-out-stupid,
a obična pristojnost ovde gubi meč. Evidentno je da ovaj film počeo kao eksperimenet, a završio promašeno.
Ne traćite vreme.
1/10Give.Me.Liberty.2019
Delom uvrnut, delom poetičan, i groteskan film. Definitivno iznenađenje za mene. Ovo delo je atipično uslikano,
ali će, i pored toga, naći mesta u srcima ljubitelja alternativne kinematografije. Ipak, da opomenem, ovo nije film za
svakoga, pre svega zbog brutalne realističnosti koju isporučuje. 7.5/10
- 1
-
Ne znam, solidan je ovaj solo album. Ima tu sentimentalnu notu, npr. The Voice of My Father, dođe ti da se napiješ. Marko Hietala se nije obrukao, to je bitno.
-
Ništa nije otišlo, cene povoljne.
-
nasao sam, obrisite ovu i prethodnu poruku.
-
Dajte tool na nekom krstenom filesharingu.
-
Aj ako nikom nije dosadno, nek mi sikopa chehova, prusta, i ovog novog Uelbeka, na srpskom, pdf ili epub. thnx in adwance.
-
-
-
-
Da, taj Drive mi je bio prvo mlak, pa moćan...verovatno je istina negde između...zrelo za reprizu.
-
-
-
Kalifornijski pank bend osnovan za nas apokaliptične 1995.
Slušam u poslednje vreme album "Get Nice!," i mogu reći da sam pozitivno iznenađen. Dobar album kao predah od moderne sintetičke muzike bez duše.
- 1
-
Mandy - Mračna arhitektura američkog društva izbacuje sve više i više "krševa," a ovo je jedan
od primera. Tekstura i ukupni "feel" u početku obećavaju, dok se jedna za drugom nasilno smenjuju
scene horora i nasilja. Pečat glume Nikolasa Kejdža ne uspeva da prekine besmislenost koju ovaj
film veliča, đuture sa sve lepo usclikanim scenama tragične ljubavi. Upozorenje: za osetljive
gledaoce, ovde ima jako snažnih scena "gore-a" i nasilja, krvi i sličnog. 3-Blade Runer 2049
Rimejk kultnog sf-trilera po knjizi Filipa K Dik-a, nije obećavao, ali jačinom isporučenog,
i kvalitetom storycasting-a, on sa uzdigao do filma godine, po većini kritičara. 4,5/5Rome 2018
Od reditelja svetskog mega-hita, sf drame Gravity, stiže novi "uradak", već nagrađen hvalospevima
svetskih kritičara. Ovo je mid-paced drama, snažna po izvedbi, ne bez mana, ali jedinstvena po ukupnom
"feelingu." 4/5Al Final De Tunel 2016
Mračan, realističan, i jednostavno jeziv film. Ovaj film jednostavno sve što je humano i iskreno izvrće,
kreirajući sumornu atmosferu beznađa. Hepiend je simpatičan, ali kao na brzinu snimljen.
Ne za osetljive tipove. 3,5/5suspiria (2018)
Ovaj film počinje hladnom atmosferom, a kako priča napreduje, sve postaje istrovremeno toplije, ličnije,
a istovremeno bizarnije i hororičnije. Preporuka. 4/5 -
Pa, ajd preporuči nešto "kršteno" za 70ak evra.
-
Planiram da uzmem r5 230. Ima li nešto jače za iste pare?
-
Što reče jedan poznat hip hop izvođač „nama stižu avioni iz Amerike.“ E, ako njemu stižu avioni, nama stižu diskovi (iz Škotske). Dobili smo „Demonic Diner Dance,“ iz 2014, i promo novog albuma „Work Work Work,“ koji me je i zanteresovao za ovaj bend. „DDD“ je tipičan mejdenovski heavy metal, sa konceptualnim liričkim pristupom, vrhunski isproduciran, i dira onu „žilu“ koju svaki ljubitelj gitarske muzike ima u sebi. Rifovi su disciplinovani, i iako bend povremeno, naročito na solažama, svremena na vreme pored odličnih ritmova koje nose u sebi, ne uspevaju da preskoče tu stepenicu između dobrog i odličnog.
E, sada, moram se osvrnuti na večitu temu, koja se provlači kroz domaće medije. Trenutno je pojačan pritisak javnosti preko društvenih mreža i kroz komentare možemo videti da je ljudima monotono, glupo i dosadno da kad god upale neki kanal, dobiju neku starletu ili izvođača folk muzike. Ovakvi albumi su potrebni, jer pored vrhunskih komada metal muzike, potrebno je i mnogo osrednje-dobrih albuma koji, slično srednjoj klasi u društvu, čine ovaj muzički stvarac održivim, i prijemčvijivim masama.
Ne morate da preslušavate ceo materijal ovde prezentovan. Dovoljno je da pustite „The Forgotten Face,“ i izgubite se u kvalitetu prezentovanih melodija. Diverzitetnom kakav jeste, moram ovom albumu dati čistu peticu.
“Work Work Work” je nešto „mirniji“ album, progresivniji, manje mračan, ali jednako energičan, i u istoj liniji sa ostatkom bendovog opusa. Od pro-manowarovske Zombie Train, preko drimtitrovske Work Work Work, itd, sledeće. mid-tempo Book Bus, odvojene kancelarijskim zvukovima, ceo album je prijemčiji za ljubitelje hard rock zvuka sa samo dodirima heavy metala, ali, ovaj album je manje stvoren za ljubitelje agresivnijeg metal zvuka, i sličniji npr. novijoj fazi benda Helloween. Ipak, dajemo ovom albumu trojku, sa nadom da na narednom albumu neće podbaciti.
Work Work Work je isproduciran u Split Level Studiju u Inglstonu.
Kontaktirajte bend na ww.facebook.com/vantagepointlego
-
Sergej Dovlatov - Zona
Da li je ovaj logor isti kao ostali-piranje je, ali jedno moramo reći, da je ovo jedan od
realističko-iluzinoističkih miljea, knjiga koja se čita za bukvalno jedno popodne. Baš mi je žao
što pisac za doba svoga života nije priznat u matičnoj joj zemlji-Rusiji. Čitajte,
i uživajte u ovoj prozi. Jebiga, stiže me san, ali ovakvo štivo jednostavno morate posedovati-
- 1
-
ragnarock.byethost13.com
Saradnici se traže.
Nedeljna osmica (1) - Super albumi za svako vreme i raspoloženje!
Infestus - Thrypsis (2018)
Svi znamo da od black metal-a, i uopšte od metala nema posla, bar izvan zapadne eu i amerike, ali
kod ljudi su odrasli na heavy-metal-u, i njegovim derivatima i suplementima, moramo preporučiti ovaj album
Infestus je one-man-band, ali pored pevanja koje bi moglo biti malcice bolje, ovo je sveukupno
jedan od najboljih evropskih bm projekata. Uživaćete. 4/5
KRISIUN - Scourge Of The Enthroned (2018)
Krisiun postoji maltene onoliko koliko pratim nova metal izdanja, ali su mi uvek bili dosadni.
Ovaj album je ok, ali ništa što će vas dobrano "ugrejati" da i pazarite ovaj album. Doduše,
biće ljudi koji će gotiviti ovaj album bar zbog doslednutosti stilu.
Lamb Of God - VII Sturm Und Drang (2018)
Genijalni album. Heavy metal sa modernim uplivima i growl vokalom. Slayer-approved.
4/5
The Necromancers - Of Blood and Wine (2018)
Ovo mi se dopalo-skoro pa homemade produkcija, ali odličan, sentimentalan hm sa super rifovima.
3/5
Hazy Sea - Death Trip (2018)
Ovaj instrumentalni stoner rock album je vrhunski! Thumbs up!
5/5
Cleõphüzz - Wizard of Phüzz (2018)
Ovo me je zadovoljilo kao retko koji metal album u skorije vreme. Vrhunski album novije h'n'n produkcije!
5/5
Obscured - The Plague Within (2013)
Domaći death metal, odlično isproduciran i brutalan u isporučenju rifova i uvrnutih melodija.
Podržite bend! 3,5/5
Void Commander - Void Commander (2018)
Smooth, lagani psy rock, sa dodirima bluza. Solidno.
2.5/5
-
-
Super krljačina:
-
Smrt je droga.
Slipknot
in Metalcore, NWOAHM & Nu Metal
Posted
Album na nivou. Nije baš Grey Chapter, ali mi se svideo. Ne deluje baš na prvu loptu,ali nećete se pokajati ako mu date drugu šansu. 7/10