Slash & Slash's Snakepit

VampireBlues

Aj da ne krecem sad da pucam :violent: i pokusavam da prosvetlim sve koji su zatucani tehnicari.

Zato cu samo reci da je Slash najbolji gitarista ikada, a jedini koji je podjednako dobar je Brian May.

Ostali su svi daleko slabiji kao umetnici, a oni sto kao "pucaju od tehinke", kao na primer Malmsteen i ostatak su samo bedne zanatlije u odnosu na njega.

Ljudi, biti muzicar podrazumeva kako umetnicki tako i zanatski deo. Slash je jedini koji je imao oba. Razumem ja da on nije neko ludilo od brzine, ali covek ima pristojno zahtevne soloe. Nikad mu u solou nema preteranih gluposti ili vishaka ili nedosataka. Problem 99% gitarista je sto solo ne gledaju kao deo pesme, nego kao jedan poseban deo u pesmi gde ce oni da pokazu sta znaju. :no: To sto on uzivo ponekad zvuchi loshe je zato sto ga zabole dupe za sve one pedere (koji su pretezno gitarisi), koji stoje negde sa strane i vataju greske umesto da uzivaju u muzici. On brate dodje ponekad pijan ili sta vec, ali zato isto tako ima i zive nastupe na kojima je pokidao. Samo poslushajte Tokyo 92, solo na kraju Double Talkin' Jive. Ili isti koncert, pesma iz "Kum"-a. Poenta je da on uziva dok svira.

Jbg, da ne duzim. Ovo propovedanje preko tastature smara.

Ukratko, ko ne ceni Slasha, ne kapira muziku kao umetnost uopste.

bravo majstore

kada neko bude odsvirao i uskladio solo sa pesmom kao slash u november rain,estranged i sweet child nek se javi

axl rose i slash je ubedljivo najbolja kombinacijarok muzike

Meni,prvo i pre svega,nije jasno zasto doticni ima posebnu temu na ovom forumu...doduse,nije ni to dovoljno,pa su se kasnije otvorile i Velvet Revolver i Snakepit :) .

Realno gledano,a to sam ponavljao cesto,Slash lepo svira ta sola i faca je(doduse nije mu imidz originalan nesto),vole ga devojcice i tako...ali ga nikad ne bih stavio ni na top 100 najboljih.GNR jeste bio najpopularniji rock bend svojevremeno,ali to ne znaci da su sad i pevac i gitarista najbolji,kao sto njihovi fanovi govore.Uostalom,koga boli dupe za to...mislite da se on sam cima da li je najbolji?Boli ga kurac.

Pa doticni ima 1 temu, a ostale 3 teme su od 3 po prilicno razlicita benda u kojima je svirao.

A to da ima 100 boljih gitarista, ja bih ti bio zahvalan da mi nabrojis bar 10 i da obrazlozis to. Ako nemas argumenata mojne da se javljas. A ako ne znas sta su argumenit, e onda jbg... :)

Edited by Brace

Ne,ne znam sta su argumenit,ali znam sta su argumenti :) .

Mogu da ti nabrojim i 20 iz cuga,ali sta vredi raspravljati sa tobom koji si mega-fan?

Nemam ja nista protiv njega,cak sam i GNR jako voleo u prvom srednje,ali svi se vi vadite na to kako on ima lepe solaze,koje veoma cesto(ne uvek) zna da usere kad svira live(droga i alkohol cine svoje),a nisam od onih koji samo gledaju greske i koji favorizuju shred...naravno,vise gotivim njega nego neke glupe shredere(da ne imenujem sad)...

Argumenit :) Zuchi ko neka ruda. :)

Ma ja te chisto pitam da stavihs njih deset. Evo ja obecavam da necu da ih pljujem, samo cu reci zasto mi se svidja vishe od tog ili tog. Aj, bar ovde da probamo da imamo normalnu diskusiju bez nekih prozivki. :pivopije:

EVO ja cu da ti nabrojim PET!

1.Reb bech(nemam pojma kako se pishe)>sada svira sa belom zmijom,mozhe i lepshe i bolje i fraziranije da odsvira solo od Slasha ,i naravno i brzhe>poshto ide rasprava da Shlash kao nesvira brzo,ko god to kazhe zajebao se do daske!

2.Satrijani>isto tako i bolje i lepshe svira i za razliku od Slesha je keva ne svom instrumentu!

Ziva legenda....Ma nemam shta da pricham dalje,....

3.Isto tako i Steve VAi>e pa on je lud za sve pare>kada ga slushash jedino nemozhesh da predvidish sta ce lik da uradi ,shta ce da odsvira,a kad odsvira sve je do jaja na mestu,harmonski ispravno,pre svega jako moderno!I tu kara Slesha extremno....ALI EXTREMNO!

4.John petrucci>Ma za ovog nema potrebe da pishem bilo shta >Svira sve,ali bash sve i to i lepo i prebrzo i precizno i moderno i tehnichki bash komplexno.....CAR!

5.Edie van hallen>Sto kazhu gitarski Cale!Sve shto se sada svira u iole extremnom obliku sve fore i fazoni sve je pokupljeno od dotichnog,gospodina pa chak i te pentatonske HR solazhe koje Slash svira ,samo dosta uproshcenije!

Eto ti PET ,mogu josh pet ali me mrzi da kucam!

Nisam vrshio selekciju po kvalitetu gitarista nego ko mi je prvi pao napamet!!

Edited by !!!SERAFIM!!!

• 6 months later...

Slash je izdao autobiografiju pod nazivom Slash. Mislim da cu ovo kupiti.

"From one of the greatest rock guitarists of our era comes a memoir that redefines sex, drugs, and rock 'n' roll

He was born in England but reared in L.A., surrounded by the leading artists of the day amidst the vibrant hotbed of music and culture that was the early seventies. Slash spent his adolescence on the streets of Hollywood, discovering drugs, drinking, rock music, and girls, all while achieving notable status as a BMX rider. But everything changed in his world the day he first held the beat-up one-string guitar his grandmother had discarded in a closet.

The instrument became his voice and it triggered a lifelong passion that made everything else irrelevant. As soon as he could string chords and a solo together, Slash wanted to be in a band and sought out friends with similar interests. His closest friend, Steven Adler, proved to be a conspirator for the long haul. As hairmetal bands exploded onto the L.A. scene and topped the charts, Slash sought his niche and a band that suited his raw and gritty sensibility.

He found salvation in the form of four young men of equal mind: Axl Rose, Izzy Stradlin, Steven Adler, and Duff McKagan. Together they became Guns N' Roses, one of the greatest rock 'n' roll bands of all time. Dirty, volatile, and as authentic as the streets that weaned them, they fought their way to the top with groundbreaking albums such as the iconic Appetite for Destruction and Use Your Illusion I and II.

Here, for the first time ever, Slash tells the tale that has yet to be told from the inside: how the band came together, how they wrote the music that defined an era, how they survived insane, never-ending tours, how they survived themselves, and, ultimately, how it all fell apart. This is a window onto the world of the notoriously private guitarist and a seat on the roller-coaster ride that was one of history's greatest rock 'n' roll machines, always on the edge of self-destruction, even at the pinnacle of its success. This is a candid recollection and reflection of Slash's friendships past and present, from easygoing Izzy to ever-steady Duff to wild-child Steven and complicated Axl.

It is also an intensely personal account of struggle and triumph: as Guns N' Roses journeyed to the top, Slash battled his demons, escaping the overwhelming reality with women, heroin, coke, crack, vodka, and whatever else came along.

He survived it all: lawsuits, rehab, riots, notoriety, debauchery, and destruction, and ultimately found his creative evolution. From Slash's Snakepit to his current band, the massively successful Velvet Revolver, Slash found an even keel by sticking to his guns.

Slash is everything the man, the myth, the legend, inspires: it's funny, honest, inspiring, jaw-dropping . . . and, in a word, excessive."

Vala, ja sam se takodje na lozio na tu knjigu. Ima skoro godinu dana kako se pojavila, ali ne nadjoh je kod nas.

Jel' zna neko gde ima da se kupi?

Ne, ova knjiga je tek izasla 30. oktobra 2007. Mada sve se o GNR manje-vise zna ali ipak je to autobiografija a one su obicno vrlo zanimljive iz mnogo razloga.

Ne postoji opcija da se otvori jebeni paypal accunt za srbiju. smarachi.

ja mislim da kod nas moze da se narucuje preko onog e-ducana, ali nikad nisam probao niti znam nekoga ko jeste.

jel imao neko iskustva sa njima?

• 1 month later...

(hehe,pomalo zaboravljna tema :bigblue: )

Anyway,citam u Blicu da je Slash svirao sa Bill Gates-om na otvaranju nekog CES-a (to je valjda neki sajam potrosacke tehnike,ako se dobro secam).Mislim,ladno - Slash i Bill Gates :confused:

I jos pise kao "Slash (Velvet Revolver)..." :)

Mislim,k'o da je po tom bas bendu najpoznatiji :)

• Upvote 1

(hehe,pomalo zaboravljna tema :bigblue: )

Anyway,citam u Blicu da je Slash svirao sa Bill Gates-om na otvaranju nekog CES-a (to je valjda neki sajam potrosacke tehnike,ako se dobro secam).Mislim,ladno - Slash i Bill Gates :confused:

I jos pise kao "Slash (Velvet Revolver)..." :)

Mislim,k'o da je po tom bas bendu najpoznatiji :)

Slazem se mogli su da napisu (ex' guns) :D :D

• 1 month later...