Kamelot

Telcontar

dolaze opet, a? fino, al mogli bi malo da pojacaju set listu, nema svrhe opet isto

Posto ce ovo biti Ghost Opera turneja,jedina promjena moze biti (a i bice) jeste dodatak dvije pjesme sa istog albuma i mozda pjesme The Fourth Legacy,koju ce da izvode sada na US turneji.

Edited by EdenEcho

Evo sta kaze Khan u jednom intervju o nasoj publici,

You’ve been to a lot of countries together with Kamelot, so you can compare the audiences. What audience did you like best?

R: It’s difficult to say. Each country has something different about it. We were in Serbia in the middle of April and it was really great! It was our first time in Serbia and people knew the songs and it was a fantastic experience. But every audience is great and actually the average Kamelot fan is very devoted.

23 July 2007 | "The Human Stain" video

Kamelot and I-Code put the finishing touches on the next video for the song "The Human Stain" from Kamelot's newest CD "Ghost Opera".

Ima par slicica na sajtu, spot obecava dosta, standardna fora je da je spot mracan i kao sto sam pre govorio tacno se vidi da je radjen u Srbiji.

Edited by Killing Floor

Šta ti se nije dopalo? Komentari su obično "posle Black Halo-a, ovo je krš itd. itd"... Pitam zato što se meni Black Halo ne dopada toliko koliko Karma i Fourth Legacy pa se prema njima orijentišem. Ukratko, u kom je fazonu: novom - mračnijem ili ovih starijih stvari? :icon_question:

Edited by Morte