Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

yumetal.net forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Posted
comment_2619813

Ovako, totalni sam laik kad je ovo u pitanju, pa sad pitam da li postoji kod nas da se kupi neki DVD plejer koji može da čita i WMV, i sve (ili barem skoro sve) ostale video fajlove? Ovaj mi izgleda primamljivo: http://www.gigatronshop.com/dvd_divx_plejeri/lg_dvd_player_dvx640-12416 Međutim, da li zaista čita sve fajlove kao sto je navedeno? Pre svega me zanima ima li plejera koji može da očita već pomenuti WMV, a ako je moguće i ostale video fajlove - dosad sam imao plejere koji su čitali većinu avi/mpg fajlova, ali ne baš sve (npr. kod nekih je reprodukovao samo sliku, ne i zvuk)... pa pretpostavljam da nijedan ne može da pročita baš sve. Svejedno, ako neko ima vise iskustva sa DVD plejerima, neka mi preporuci neki koji moze najvise toga da procita, a da ima da se nabavi kod nas. Hvala unapred!

comment_2620138

Ovako, totalni sam laik kad je ovo u pitanju, pa sad pitam da li postoji kod nas da se kupi neki DVD plejer koji može da čita i WMV, i sve (ili barem skoro sve) ostale video fajlove?(...)

Probaj da se raspitas na forumu Sveta kompjutera (http://www.sk.rs/forum/) ili na nekom slicnom forumu orijentisanom iskljucivo ka elektronskim uredjajima. Mnogo je veca vjerovatnoca da ces tamo dobiti trazeni odgovor i kvalitetnu preporuku, nego ovde.

comment_2621371