tema za pedere i dukatlije (random)

KRANG

kad cete vi hoperi da nabavite tog madvillaina o kome ceo svet poduze zbori? icon_confused.gif

vidi se da si power metalac.

taj album se slusao jos letos, mozda i prolecetom, ne secam se.

bandu cine:

madlib (ima solo albuma, u fazonu dj shadow samo mnogo ali bas mnogo koristi neke jazz i swing samplove, odlican lik)

i moj omiljeni

MF DOOM,

album godine verovatno... (a i nije bila neka ubitacna godina)

poz

Edited by BodyRemover

Agalloch - The Mantle

By Don Anderson [guitars, piano, songwriting]

01. A Celebration For The Death Of Man:

This is the main theme of The Mantle and repeats throughout the record at key moments. We typically think of humankind as a disease on the planet. This idea is representative of our inherent self-destruction.

02. In The Shadow Of Our Pale Companion:

I feel that this song is the best we have written together. All of our influences are evident. We even reference the Italian film composer, Ennio Morricone in the middle. I think this is the ideal Agalloch song, and represents everything we stand for musically and lyrically.

03. Odal:

A new approach to songwriting with a definite Godspeed You Black Emperor! influence. We were interested in attempting a new Agallochian vibe with this song.

04. I Am The Wooden Doors:

One of the first songs written for The Mantle, so it is not too far from the music on Pale Folklore.

05. The Lodge:

Not my favorite song on the album. This is more of a transition piece. The Mantle is meant to be listened to with headphones from start to finish without interruption. I think this song is best in context.

06. You Were But A Ghost In My Arms:

Another very early song, you can definitely hear Pale Folklore here.

07. The Hawthorne Passage:

This is a complex song because we were trying to make some bold steps while also attempting to convey the sensations of driving late at night in Portland. The Mantle has a strong city vibe, and this song captures that well I think. Our points of departure were Pink Floyd, Nick Cave, and Mono. The samples of cars were taken from underneath one of Portland’s mighty bridges. I also tried to play a blues guitar solo, I think it went ok.

08. …And The Great Cold Death Of The Earth:

Some diseases are irreversible.

09. A Desolation Song:

When all hope is lost and you have nowhere to go… This song was written as an accompaniment for people to drink themselves to death. “Tip the cup, feed the fire.”

02. In The Shadow Of Our Pale Companion:

I feel that this song is the best we have written together. All of our influences are evident. We even reference the Italian film composer, Ennio Morricone in the middle. I think this is the ideal Agalloch song, and represents everything we stand for musically and lyrically.

car

vidi se da si power metalac.

taj album se slusao jos letos, mozda i prolecetom, ne secam se.

bandu cine:

madlib (ima solo albuma, u fazonu dj shadow samo mnogo ali bas mnogo koristi neke jazz i swing samplove, odlican lik)

i moj omiljeni

MF DOOM,

album godine verovatno... (a i nije bila neka ubitacna godina)

poz

icon_spava.gif

a kad pitam kod azala posle consecration svirke, niko, pa ni TI, nije ni cuo za to, jos si se i smejao. nek' ti on potvrdi, ako ces vec, kao i obicno, da negiras... i za subtle ti rekla riba preko icqa, koju upoznah na drugom mestu, lamercino nijedna, nisi ni cuo za to 'cudo', a kao si u tim vodama evotigana.gif

icon_spava.gif

Edited by Kent

icon_spava.gif

a kad pitam kod azala posle consecration svirke, niko, pa ni TI, nije ni cuo za to, jos si se i smejao. nek' ti on potvrdi, ako ces vec, kao i obicno, da negiras... i za subtle ti rekla riba preko icqa, koju upoznah na drugom mestu, lamercino nijedna, nisi ni cuo za to 'cudo', a kao si u tim vodama evotigana.gif

icon_spava.gif

naravno da cu da negiram kad godinu dana visim na mf doom forum i znam sta covek jede a kamoli sta izdaje.

a apsolutno se ne secam da si me pitao, ako sam se smejao bio sam pijan verovatno.

subtle je izdat za "levu" kucu i nisam ocekivao taj album uopste...

kakogod.

ti si najpametniji, kao i uvek.

poz

ne.

jednom teenager, uvek teenager.

kako nisam doneo azalu?

"sta da ti donesem"

laza oldskul: company flow

u ostalim navratima je hop birao sadcoreon koij je trazio novi b-bojs i outkast.

btw, kao mali kuriozitet.

mf doom je 2004 izdao 6 ili sedam albuma. dva kao mf doom, ostale pod pseudonimima (will oldham hip-hopa)

poz

slowdiver mnogo voli svog brata orangelistening.gif

voleo bih i ja svog da nije debeo i glup icon_smile.gif

@kent

krucijalno po indie zinovima, u pravim hop krugovima to nisu bas neki revolucionarni albumi (da razjasnim, ja nisam u pravim hop krugovima icon_smile.gif)

po nekim merenjima su atmosphere prodali preko 100000 kopija zadnjeg albuma sto je za "underground" bend izrazito mnogo.

kapiras da crnci uopste ne slusaju tu mjuzu.

koncerti, na dalek koncert dolaze samo belci.

tako da forumski hop hateri poput tebe i kranga mogu da ugase sijalice po pitanju prozivanja crnchuga.

poz

znam da nisu u pravim hop krugovima jer se vrte i forsiraju na indie, ali bas puno.

i kapiram da crnci ne slusaju takav zvuk, samo mi nije bas jasno sto je tako.

i kad sam ja prozvao nekog crnca? eno, onaj kubanac iz one spanske serije o plesu na b92 je bas kEwL mhihi.gif