Ispovest

Pharmaceut

• Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ма ти си мноооого опасна...на који начин би коштале твоје ''услуге''? icon_confused.gif

A i da jesam opasna, šta s tim?? Zavisi na kakve usluge misliš, jer one koje bi ti o njim možeš samo da sanjaš, zar ne? violent.gif

@IMMORTAL

Hvala što me braniš, ali nije potrebno...

~With the smiling face~

Edited by Princess In Darkness

• 2 months later...

Коначно нека вест на овој теми,и што је најважније коначно се нешто дешава са бендом.Вест је добра icon_smile.gif Свирамо 31.10. у Новом Саду,са бендовима : Wolf's Hunger,Defilement,Infest,Interfector(mozda) icon_rockdevil.gif

ISPOVEST STRIKES BACK! icon_rockdevil.gif

Edited by Pharmaceut

• 3 weeks later...
Pozdrav coveku iz ovog benda koji je sinoc (na koncertu u NS-u) doneo onu rakiju (bila je dobra;valjda ce je biti jos na vasim svirkama) icon_smile.gifpivopije.gif

EDIT:Kao i celom bendu icon_rockdevil.gif

Домаће раџе има да буде увек,али у много већим количинама pivopije.gif А јел си ти онај ''ракијаш''? icon_biggrin.gif Сунце вам јебем,нисам ни стигао цуг да узмем,све пописте Блажа,Карчи и ти no.gif

Домаће раџе има да буде увек,али у много већим количинама pivopije.gif А јел си ти онај ''ракијаш''? icon_biggrin.gif

laugh.gif

Jesam icon_smile.gificon_rockdevil.gif

Сунце вам јебем,нисам ни стигао цуг да узмем,све пописте Блажа,Карчи и ти no.gif

Jebi ga,sta da ti kazem - vezbaj do sledece svirke icon_smile.gifpivopije.gif

• 2 months later...

Ево неких информација,иако су сви укључујући и мене престали обилазити ову тему :

1.Снимили смо демо,има 4 песме,тотални old school,raw pagan black metal.Требао би се наћи цео демо на split cd-у(издаје Гром records) са још 2-3 наша black бенда,али о том потом...

2.После дужег времана свирамо у Београду,са Azazelom,Bethorom i Acroholiom-4.februar DOM OMLADINE!!!

СЛАВА!

Ево и прве рецензије:

ISPOVEST-“demo2006”

Selfreleased

So, after I got their advance promo with just two songs a few months ago, this time here we have complete demo with four songs. From the very beginning when the band played more thrashing extreme Metal with some Black Metal inputs ,nowadays they almost completely changed their style. And nowadays, we can feel the new atmosphere and the new feeling of pure raw Black Metal deeply connected with strong Eastern Slavic spirit. What first come in my mind is Czech Inferno, as the band I can cooperate with. Very good arrangements and cleverly done production really make this demo special and in my opinion maybe one of the best demos recorded here on the scene for the last few years, with some exceptions of course.

Ispovest is very young band and with quality promotion, passion and of course deserved support from the scene they could be the band which will finally make something, something better then just to record another demo! Slava!

Milan Rakic

#Heavy jerk - Снимак је за наше потребе сасвим задовољавајући icon_biggrin.gif

Forever UndergrounD!

Ако желиш да чујеш ,добићеш демо - ТО ВАЖИ ЗА СВЕ!!!

Edited by Pharmaceut

Ево и прве рецензије:

ISPOVEST-“demo2006”

Selfreleased

So, after I got their advance promo with just two songs a few months ago, this time here we have complete demo with four songs. From the very beginning when the band played more thrashing extreme Metal with some Black Metal inputs ,nowadays they almost completely changed their style. And nowadays, we can feel the new atmosphere and the new feeling of pure raw Black Metal deeply connected with strong Eastern Slavic spirit. What first come in my mind is Czech Inferno, as the band I can cooperate with. Very good arrangements and cleverly done production really make this demo special and in my opinion maybe one of the best demos recorded here on the scene for the last few years, with some exceptions of course.

Ispovest is very young band and with quality promotion, passion and of course deserved support from the scene they could be the band which will finally make something, something better then just to record another demo! Slava!

Milan Rakic

#Heavy jerk - Снимак је за наше потребе сасвим задовољавајући

Forever UndergrounD!

Ако желиш да чујеш ,добићеш демо - ТО ВАЖИ ЗА СВЕ!!!

Edited by Pharmaceut