Progressive Rock - opšta diskusija

Kamaitachi

Ma nisam skidao muziku 2 meseca (ne racunajuci sto sam poskidao neke albume koje vec imam, samo na 320kbps (umesto sugavih 128 ili 160 koje sam imao)) tako da nemam nista da preporucim!UStvari narezao mi je 'Sha dosta prog rocka, ali nisam stigao nista detaljno da preslusam!Evo sad sam skinuo ovaj The Tangent iz 2008 (konacno), za sada super zvuci, bas prijatan album!

New Neal Morse DVD

The new double DVD set 'Sola Scriptura And Beyond' by Neal Morse will contain 2 full concerts from 2006 (Question Mark Tour) and 2007 (Sola Scriptura Tour) plus bonus stuff.

Approx. 6 hours of footage of one of the leading artists in progressive rock. :rockdevil:

Ako neko ima link od ovoga voleo bih da ga podeli samnom bio bih mu zahvalan do kraja zivota!!! :pivopije:

New Neal Morse DVD

The new double DVD set 'Sola Scriptura And Beyond' by Neal Morse will contain 2 full concerts from 2006 (Question Mark Tour) and 2007 (Sola Scriptura Tour) plus bonus stuff.

Approx. 6 hours of footage of one of the leading artists in progressive rock. :rockdevil:

Ako neko ima link od ovoga voleo bih da ga podeli samnom bio bih mu zahvalan do kraja zivota!!! :pivopije:

Чуо сам за ово,али мени су ДВД концерти слабија страна и уопште скидање истих :zeleni:

У сваком случају ако неко има ово издање може да га подијелу путем линк-а или неким ПТТ системом. :bigblue:

Kакав је лајн-ап на овом издању?

:pivopije:

New Neal Morse DVD

Stari,nema nam druge nego sacekati neki torrent...mada sa njima to malo sporije ide.

Evo dobijas od mene njegov prvi dvd Testimony na 2 dvd.

PCO je ponovo aktiviran :pivopije: !

Stari,nema nam druge nego sacekati neki torrent...mada sa njima to malo sporije ide.

Evo dobijas od mene njegov prvi dvd Testimony na 2 dvd.

PCO je ponovo aktiviran :pivopije: !

Stari nema te nigde,voleo bih da ti se nekako mogu oduziti ali to je nemoguce koliko svega si mi dao!!!! :pivopije:

Ево једне препоруке за љубитеље ПрогРока :-)

RPWL - бенд је из Њемачке.Недавно сам почео да их слушам и већ ме један албум баш пријатно изненадио,ради се о "Trying to Kiss the Sun" као и задњи албум под називом "The RPWL Experience".Мелодичан и пријатан рок,са великим утицајима Пинк Флојда и Битлса (ово ће те примијетити на њиховом The RPWL Experience,пјесма Talk To The River је нешто слично као Хај Хопс од Флојда,али и трајинг ту кис д сан је препун инспирацијама Флојда и Битлса) ,само нешто мало жешће.Свакако супер свирка и надам се да ће те уживати!

1e66541e89123ecde579794c1c8a448d_full.jpg

http://phonograph.nnm.ru/rpwl_the_rpwl_experience_2008

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

49752cacbb52eaba8cd4c7b50ee3997d_full.jpg

http://phonograph.nnm.ru/rpwl_trying_to_kiss_the_sun_2002

---------------------------------------------------------

Остала издања :

God Has Failed - 2000

World Through My Eyes - 2005

rpwl_b.jpg

Edited by SixStepsOnTheMoon

Oh my God...that is my only comment...oh my God...and thanx, of course :wink2:

I thought you knew that band! :meshuggah:

I also recommend you two other albums of Solaris: The Martian Chronicles and Live In Los Angeles.

French link

album.jpg

DeeExpus: Half Way Home (Great-Britain 2008).

Influences Porcupine Tree, Marillion, ...

MySpace

I thought you knew that band! :meshuggah:

I also recommend you two other albums of Solaris: The Martian Chronicles and Live In Los Angeles.

French link

I am so ashamed :bigblue:

So far i have found official Nostradamus, compilation album Back to the roots and two other recordings entitled Noab and Marrakesh. I will try to get the remaining albums...At first listen i think i can hear influnces of Jethro Tull and some Magma...

I am so ashamed :bigblue:

So far i have found official Nostradamus, compilation album Back to the roots and two other recordings entitled Noab and Marrakesh. I will try to get the remaining albums...At first listen i think i can hear influnces of Jethro Tull and some Magma...

You shoul not be ashamed of not knowing Solaris. :pivopije:

It was a very good band. I think it was influenced by bands like Camel, Jethro Tull. From Hungary, I also know After Crying and Janos Varga Project.

For me, the top 100 of progressive music from 1980 to 2000 (fanzine Prog-Résiste) was very useful to discover new bands (I bought 80 albums).

Fanzine

Top part 1

Top part 2

Edited by PhideauxFan

Neal Morse - Sola Scriptura and Beyond live DVD trailer

Ludilo..... :rockdevil:

Bem mu sunce, moram da nabavim ovaj DVD. Perfektno izgleda, a i zvuči. :D

edit: Onom plavokosom klincu (gitaristi) kao da Petrucci ćale, haha. ;)

Edited by AstralliS

Ау,човече,Неал Морс је сјајан!

Само ко је онај крмак на бубњеве,зар није Мајк Портној на овим пројектима! :bigblue:

Pa nije na svim,sa njim je radio na Transatlantic-u,i cini mi se i na proslom live dvd-ju Testimony Live mada i debeli solidno sije!!! :mrgreen: