Blind Guardian

Joy lepotan....

da..nesto su mi Guardiani opet zanimljivi...

narocito poslednji album...

skinuo sam -

Frutto Del Buio

Mies Del Dolor

La Cosecha Del Dolor

Moisson De Peine

ko nije `jezicara` to je Harvest Of Sorrow

na raznim jezicima....prelepo..

Edited by estranged

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

fenomenalan band....posto su mi svi albumi dobri izdvojila bih radije omiljene pesme::imagiantions from the other side,i'm alive,a past and future secret,the script,mordred's song,born in a mourning hall,bright eyes,another holy war,and the story ends,majesty,valhalla,gandalf's rebirth,battalions of fear,mr. sandmann,nightfall,mirror mirror,blood tears,the eldar,a dark passage,lord of the rings,spread your wings,to franse,don't talk to strangers,theatre of pain,welcome to dying,altair 4,the last candle,black chamber,precious jerusalime,battlefield,sadly things destiny,age of false innocense,and there was silence,harwest of sorrow,the maiden and the minstrell Knight,Under the Ice,the soulforged....

BOOOZE GOSPODE DRAGI......IMAGINATIONS THROUGH THE LOOKING GLASS JE SAVRSENO JEBENO DOBAR!!!!!!!!!ODGLEDAO SAM GA SEDAM JEBENIH PUTa OD JUCE I APSOOLUTNO JE SAVRSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ISPLATILO SE SVIH 27 JEVREJA KOJE SAM DAO ZA DUPLI DVD.......

NAJSRECNIJA OSOBA NA SVETU SAM JA TRALALALALALALALA

gUARDIANI FUCK ME! musik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gif

BOOOZE GOSPODE DRAGI......IMAGINATIONS THROUGH THE LOOKING GLASS JE SAVRSENO JEBENO DOBAR!!!!!!!!!ODGLEDAO SAM GA SEDAM JEBENIH PUTa OD JUCE I APSOOLUTNO JE SAVRSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ISPLATILO SE SVIH 27 JEVREJA KOJE SAM DAO ZA DUPLI DVD.......

NAJSRECNIJA OSOBA NA SVETU SAM JA TRALALALALALALALA

gUARDIANI FUCK ME!

musik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gif

Tako je! pivopije.gif Nesto najsavrsenije sto postoji! musik19.gif

Joy lepotan....

da..nesto su mi Guardiani opet zanimljivi...

narocito poslednji album...

skinuo sam -

Frutto Del Buio

Mies Del Dolor

La Cosecha Del Dolor

Moisson De Peine

ko nije `jezicara` to je Harvest Of Sorrow

na raznim jezicima....prelepo..

ja sam cula samo mies del dolor....zar na toliko jezika?(a na srbskom icon_mrgreen.gificon_mrgreen.gificon_mrgreen.gif )

e pa sad kad sam kako tako zadovoljan dvdjem, mogu da se bacim u nervozno iscekivanje novog albuma......ko ce maj da doceka icon_sad.gif

Jebiga, izacice singl pre albuma, pa ce malo da nam olaksa cekanje. Singl je negde u februaru-martu ako sve ispadne kako treba. A planira se i neki spot, a posto Gardijani sada snimaju za Nuclear Blast, spot ima da bude skup i jebitacan icon_da.gif