Acid Rain

Guest Leteci Bajo

• Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bitje 20 i nekog sledetjeg meseca.......javitje mi Morgan.....

Shto se sajta tiche Perfector je to uzeo na sebe......ne verujem da tje se sajt vishe updateovati vetj kad dodje vreme promenitje se skroz(a to tje mozhda biti uskoro).......a onda tju da stavim link u potpis icon_wink.gif

Svaka cast na prolasku,nadam se da cemo opet svirkati zajedno negde na nekim svadbama ispratjajima,krstenjima,pokrstavanjima,shtalama i kotlarnicama...I daj bre Nikola kontaktiraj me da vrnem do tebe dok sam jos kod tebe u komsiluku...C-ya i sve najbolje na vas igram iz x-a u 2 na superfinalu...Pozdrav pivopije.gif

e,24. 4. 2006, 17:35] user posted image

U redu je Zarko, provaljen si...

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

ako od ovoga nisam umro.......

Edited by Maximus

Prvi pokušaj:

You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

Drugi pokušaj:

What the hell! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif