Nightwish

A ti, sto me nisi zvao da dodjem do tebe da ti se sagnem na Charonu, kad si vec to rekao ovde i kad se toliko kurchis...

Kukavica i beogradski pedercic, nista vise nisi... Kao i tvoji prijatelji.

sagnes mi se opet... biggrin.gifbiggrin.gif ;D

EDIT -

otkud ja znam da si ti bio na Charonu...

tog sa avatara nisam video...

bas imas neke probleme..

nadji devojku i sve ce biti lakse...

Edited by estranged

ma..ja nemam oko cega da se svadjam...

banovan sam..ok...nit ocu da mi skinaju ban nit se pitam zasto sam banovan...

kome se svidja tamo da ide - slobodno...

steta sto admini nisu flexibilniji posto je celo sranje krenulo oko promene nicka

[sto je 2 klika na admin CPu]

eto..ni na ovu temu se ne vracam pa tr00 NW fanovi nek uzivaju

toliko...

over and out

Nakon mnogo razlicitih stavova izmedju moderatora na EverDreamers sajtu u poslednjih nekoliko dana o njegovoj buducnosti, sada zapocinje napokon nova era ovog sajta. Posto nemam vlasnistvo nad everdreamers.net domenom, ali imam nad svom grafikom, bazama i svim drugim materijalom, jedino resenje je bilo - promeniti domen.

Novi domen za sajt je:

http://www.valleyofwishes.net

a novo ime je:

VALLEY OF WISHES - International Nightwish Fan Site

Sa starog sajta je sve prebaceno, svi korisnici, postovi, grafika.. i sad se slobodno mozete logovati sa vec postojecim nalogom na novi sajt i forum. I ne zaboravite da osvezite bookmar adresu!

Dobrodosli na najbolji Nigtwish Fan Site u ovom delu Evrope!

Sve najbolje novom forumu, iako je odvajanje, po mom misljenju, potez koji ce ujebati OBA foruma, a sve to zbog licnih razmirica nekolicine clanova, no kajgod, sad se ne moze nazad......

Ja ostajem na ED sigurno, a za sada cu na VOW da moderiswem teme, necu postovati, pa cu da vidim kakva ce biti situacija na tom forumu, mozda postanem i aktivan clan, a ako ne, predacu funkciju moda.....

ATTENTION VOCALISTS

Hello there! The hassle with the media seems to have died. We´ve been off tour for some months and we´ve had a nice and long vacation. It´s time to get back in business:

Nightwish is currently and actively looking for a new singer/front woman for the band. We need the obvious things: Looks , charisma, courage and, of course, a big voice. Good grasp of the English language is also very helpful. We don´t necessarily need a classically trained vocalist like Tarja Turunen (the former vocalist). We welcome all kinds of styles and voices, natural and trained, from rock and pop to classical, and all that you can find in between. You should however be prepared to sing with a lot of dynamics and versatility. From loud and high to very sensitive stuff. You should preferably send us a cd containing 2-3 songs, that you consider to be your best work. If you send an album, would you mark out 2-3 most important songs, please? If you record and send Nightwish songs, then the most important thing is your PERSONAL TOUCH. Photographs are needed as well.

We will look into different applications and all candidates, but doing it this way would save us some time and energy. If you think you have it, just send your stuff to our management, and we´ll be happy to take you onboard.

Here´s the address. Good luck!

KING FOO ENTERTAINMENT LTD OY / EWO

Fredrikinkatu 61 A 7.krs/floor

FIN-00100 Helsinki

Finland