Space Eater

RNA

Ништа не може да замени винил, а винила ће највероватније бити. Не могу 100% да обећам, али ако све буде ишло како треба биће га. Гре'ота да овакав омот остане само на прцвољку од диска.

dobro je ovo sa I Hate sajta

Melodic 80’s styled U.S. Thrash Metal maniacs from Belgrade! SPACE EATER offers music from a branch of the genre few bands cling to these days. Influences from TESTAMENT, AGENT STEEL, HEATHEN and even NUCLEAR ASSAULT is to be heard in the catchy-as-hell SPACE EATER tunes and if head banging monsters like “Bombs away” and “Merciful Angel” leave you blank you might as well insert that SOILWORK disc of yours into that warm, brown hole where it belongs…SPACE EATER’s debut album will be recorded in January and you may expect an early summer -07 release

Evo ovako, sinoc (ne znam vise je l' bilo pre ili posle ponoci, mislim da je bilo pre) 10. maja zavrsen je nas prvenac "Merciful Angel", sledece srede idemo jos odmornijih usiju da oslusamo 3-4 puta svi album u studiju da vidimo da se nije potkrala neka greska i to je to, rezemo master, za to vreme cemo zavrsiti i omot i pocetkom/sredinom one tamo nedelje bi to sve trebalo da bude u Svedskoj i jos nam ostaje da sacekamo 4. jun za koji je zvanicno zakazan izlazak.

@Bejn: Slazem se, prespektiva je definitivno "Game Over". Album na zalost neces moci da dobijes pre nego sto izadje iako si clan najuze familije, mozemo da dodjemo jedan kod drugog da slusamo, ali ces morati da se strpis da izadje i da to stigne do nas, znaci sredina juna. Jebi ga, politika bez izuzetka, ali ne brini, brzo ce to.

@Bejn: Slazem se, prespektiva je definitivno "Game Over". Album na zalost neces moci da dobijes pre nego sto izadje iako si clan najuze familije, mozemo da dodjemo jedan kod drugog da slusamo, ali ces morati da se strpis da izadje i da to stigne do nas, znaci sredina juna. Jebi ga, politika bez izuzetka, ali ne brini, brzo ce to.

Nemoj da kenjas nego stavi to na Rapid Share da skinemo svi ko ljudi kad je vec zavrseno.

:twisted::twisted::twisted:

dobro je ovo sa I Hate sajta

Melodic 80’s styled U.S. Thrash Metal maniacs from Belgrade! SPACE EATER offers music from a branch of the genre few bands cling to these days. Influences from TESTAMENT, AGENT STEEL, HEATHEN and even NUCLEAR ASSAULT is to be heard in the catchy-as-hell SPACE EATER tunes and if head banging monsters like “Bombs away” and “Merciful Angel” leave you blank you might as well insert that SOILWORK disc of yours into that warm, brown hole where it belongs…SPACE EATER’s debut album will be recorded in January and you may expect an early summer -07 release

Haha, nizak udarac u Soilwork... Bas neka old school druzina u toj izdavackoj kuci... Idealno za Boleta :meshuggah:

A ima i ova vest sa njihovog sajta kada smo im javili da smo zavrsili snimanje:

SPACE EATER - ALBUM RECORDING FINNISHED

On the 24th of March 2007 the recording of Serbian SPACE EATER's debut album was finnished. The 24th of March is a date filled with symbolism in the minds of the Serbian people as it was on this very date in 1999 that NATO started their bombings, a subject that is dealt with on the aptly titled MERCIFUL ANGEL CD.

The artwork for this melodic U.S. style Thrash masterpiece is created by the very gifted Swedish illustrator Michael Gullbrandsson and the release date is set to 4th of June, 2007.

Надајмо се. Требали бисмо до краја недеље да пошаљемо мастер и да завршимо дизајн буклета.

Зна ли се напокон који су Бановци у питању, Нови или Стари?

Jedan burek sa sirom i jogurt.A ako nazoves u narednih 15 minuta,u cd ces dobiti i poseban poklon:mirisljavu maramicu sa Boskovim poljupcem. :da:

У најбољем случају неопрану чарапу са дводневног путовања од Барселоне до Београда. :)