Cradle Of Filth

All_Destroyer

Dobra pesma, ne staje uopste, stalno besni i nepredvidiva je, produkcija je na mestu, ali ipak imam zamerku na vokal koji bi stisao malo i klavijature i hor koje bi pojacao, ali dobro, ni na Crueltiju klavijature nisu nesto mnogo pojacane pa je super!

Poredim sa Cruelty albumom zato sto mi je nekako posle svih onih najava ovo u neku ruku Cruelty 2...

Da mi je neko posle premijernog preslusavanja Thornography-a rekao kako cu u nekom trenutku u buducnosti ponovo oceniti kao sjajno bilo sta sto ovaj bend napravi, otvoreno bih mu u lice rek'o - ala lazes!

Tragic Kingdom je super pesma, Denijev vokal je kao iz najboljih dana, a i produkcija probija opne. Sa opravdanim optimizmom ocekujem dobar album. Mozda i odlican.

Jedino mi nije jasno kako moze da vam se svidja omot. Toliko je kompjuterski-sterilno odradjen, kao neka grafika za video igricu. I boje su mi sugave skroz. Ali, ko jebe omot...

Pa bas to budi duh oldskulosti, izgleda kao omot neke igrice iz 97. godine, sto nekako budi nostalgiju...

I ja ocekujem odlican album, ova pesma toliko zvuci ispunjeno i kompletno, ako ceo album bude takav, onda ce stvarno ovo biti jedan od naj COF albuma...

I ja sam mislio da su potpuno izgubili inspiraciju, pogotovo posle pesama Under Huntress Moon i Swansong for a Raven, to s bili neki pokusaji ozivljavanja mracno epske atmosfere sa starih albuma, ali ipak to nije bilo to, a na ovoj pesmi ne samo sto su uspeli to, vec su podigili na visi nivo!

I onog momenta kad krene melodican deo,prvi put sam se utripovao 'e sad kad krenu ona jeftina gothic sranja'

Kad ono zaokret,przenje za sve pare.Definitivno sam krajnje iznenadjen i drago mi je da od njih to cujem posle dva slaba albuma.

U momentima me atmosfera podseca na Damnation a svirka na Cruelty,s tim da je produkcija ogoljena kao devedesetih.

Nadam se da ce ovo biti veliko razocarenje za Nymph fanove i petnaestogodisnjakinje.

A za nas jos jedna poslastica ove godine.

CRADLE OF FILTH's vocalist Dani Filth elaborated on the album's concept, saying, "By far this is our most extreme, dramatic and deeply disturbing album to date. The legend of Gilles de Rais has been given fresh, vampyrical life in this conceptual meisterwerk, swathed in pitch-black magic and a viciousness unsurpassed in the annals of CRADLE history. Screw what our detractors say, everyone who has heard this album has bruised their jaws on the pentagram-bejewelled floor."

Jao, kako sere...

in the anals of CoF history je hteo da kaže :)

evo linka, sa ifolder-a doduse. ko zna da skine neka uziva...<br /><br /><a href="http://igorfilth.ifolder.ru/7900496" target="_blank">Cradle Of Filth - Tragic Kingdom</a>

edit:

hajde da objasnim ovima koji ne znaju

1. kliknete na boldovanu rec "snoda" (na cirilicnom ruskom) koja se nalazi u pasusu pri dnu strane i otvorice vam se strana sa nekim advertajzing linkovima kojih ima ukupno 8.

2. kliknete na bilo koji od njih i posmatrate kako vam pri samom vrhu strane odbrojava mali tajmer 30 sekundi u jednom malom pravougaonom prozorcicu koji se pruza duzinom celog ekrana u horizontali

3. kada istekne tih 30 sekundi, kliknete na podvucenu rec "nazmite snoda" (na cirilicnom ruskom) koja se nalazi u tom istom pravougaonom prozorcicu. Klikom na nju otvara vam se novi prozor. Stari slobodno ugasite.

4. upisete brojeve za registraciju i potvrdite.

5. otvara vam se nova strana i u njenom dnu se nalazi link koji je podvucen i obicno zauzima red ili dva..

6. kliknete na link i zabava pocinje!

Edited by Галантна Госпођа

U jbt!

Blistering.com: What's the touring schedule shaping up to be?

Filth: December 1st is the beginning of our festival called "The Darkest Tour". It's us, GORGOROTH, MOONSPELL, SEPTICFLESH, and another band. The American tour is going to be seven to eight weeks. I think it starts around the 7th or 9th of January and it's us, SATYRICON and SEPTICFLESH. As a band, we've done, in our opinion our ultimate record. Everything that everybody thinks about CRADLE OF FILTH or thinks CRADLE OF FILTH should be is on this record: the lyrics, the artworks, and more importantly, the music. Because of that, we didn't want to shy away from anything. The ultimate thing we could do on this tour is a tour with DIMMU [bORGIR]. We've got GORGOROTH, SATYRICON, MOONSPELL…we're trying to get MAYHEM to come on the road with us because this American tour is going to be the first of many.

Blistering.com: What, a possible CRADLE/DIMMU co-headlining tour?

Filth: You got to be joking, co-headlining? We'll be the ones who'll be headlining. We're going to try to combine the essence and ideologies behind this Gilles de Rais thing because obviously, we're not going to be able to play the whole album. We're going to bring the stage show we usually have in Europe, not the same one, but one that's close. We have a new designer on board, so we're going to have a great light show as well as static stage production. America hasn't even seen Edwina Filth, which is our 13-foot long animated puppet. We've always had to ship her and she doesn't like long journeys. We want to bring a big stage show this time; we want when we come out for it to be an event and we want fucking great bands to play with us. We want to be upstaged because it will make us play better ourselves.

http://www.roadrunnerrecords.ca/page/News?...p;news_id=64752

Ajmo organizatori!!!!

Edited by Ninoslav