Leather Nunn

ZmYchE

http://www.metal-archives.com/band.php?id=2673

http://www.leathernunn.com/ - mozete cuti pesme!!!

Bend formiran 1983. Skroz dobar old school heavy. Totalni raritet da se njihov LP cak cenjka do 1000e na e-bayu...

Nazalost samo 1 album imaju - TAKE THE NIGHT.

LeatherNunn.jpg

Clanovi benda:

Wade Williams - Vocals

Jerry Brewer - Guitar (Cronic)

John Gouchnour - Guitar

"Jungle" Jim Mehm - Bass

Jimmy Evans - Drums

Originalna lista pesama:

01. Fools Way Out

02. Leather Nunn

03. Take The Night

04. You're The One

05. Another Bite

06. Taken Ground

07. Take Me Back

08. New Life

09. Mental Asylum

Naravno znam da cete zeleti i download.

Zmaja ce da vas obraduje sa cak izdanjem albuma koji je izasao 2003.by Metal Reunion Records (limitirano na 1000kopija) na kom imaju i 4 gratis pesme.

Download jednog a divnog albuma:

http://www.mediafire.com/?4vytyd1j31f

I BONUS DEO PESAMA:

Jedino sto treba da poslednje 4 pesme prepravite iz:

10. Let the Children Shout (3:22)

11. Keep the Dream Alive (2:16)

12. Ride Forever (3:45)

13. Driving Me Wild (5:05)

U PRAVILNE NAZIVE PESAMA:

10. Keep the Dream Alive

11. Ride Forever

12. Driving Me Wild

13. Let the Children Shout

Album je totalno extra!

Edited by ZmYchE

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Imam ja to vec odavno i nako, sta ja znam, nije mi nesto.

Naravno, ukusi su razliciti...

upravo tako, ukusi su različiti. meni se naprimer jako svidja bend Sentinel Beast koji je isto izdao samo jedan album ('86). čak mislim da su fenomenalni, ali malo kome bi se to tako dopalo da odlepi načisto.

Edited by Download_manager

:D

SentinelBeast.jpg

Evo i Sentinel Beast albuma: Download link

PASS: strigoi

Lista pesama:

1. Depths Of Death

2. Mourir

3. Dogs Of War

4. Corpse

5. Evil Is The Night

6. Sentinel Beast

7. Revenge

8. The Keeper

9. Phantom Of The Opera

Hmz, a imam jos jedan link koji je cak i bolji od ovog prvog jer ima jos dve semo pesme:

http://www.zshare.net/download/53562411d3dbc9/

DIREKTAN LEPO DOWNLOAD, nije zbunjiv kao ovaj gore.

I lista pesama je:

01 Depths of Death

02 Mourir

03 Dogs of War

04 Corpse

05 Evil is the Night

06 Sentinel Beast

07 Revenge

08 The Keeper

09 Phantom of the Opera

10 Tonite (Demo)

11 The full Treatment (Demo)

Nadam se da cete se snaci sa downloadom :D

Sentinelci su neki heavy thrash tako nesto, jednom sam mislim cula...pozabavicu se ovih dana ponovnim preslusavanjem, posto sam se nesto ponovo navukla na Leather Nunn, Mania i Black Death :D

A ovu temu sam otvorila i stavila vam link jer znam da je D.Tigar i jos neki ste podrzali da se otvaraju raritetne teme, pa eto ajd da podelim :D

I jel bese zenski vokal bio u Sentinelu, pa je presla u totalno zenski thrash bend Ice Age - koji bytheway imaju samo demo? :D

I da ne offtopikujemo jer smo vec presli na thrash :D

I jel bese zenski vokal bio u Sentinelu, pa je presla u totalno zenski thrash bend Ice Age - koji bytheway imaju samo demo? :D

Da, ženski vokal. Debbie Gunn je pevala i u Znowhite. Od Ice Age sam slušao demo 'Instant Justice'

Kad smo vec kod bendova sa ženskim vokalom evo jednog cool YouTube linka:

Bitch - Be My Slave

http://www.youtube.com/watch?v=U1wU41CK41k

Набавио сам реиздање албума на диску пре неке 2 године и рецензирао сам га у мом зину. Мени су бонус песме боље него цео албум!

Мени је само било драго да ово није један од раритета који је тражен само зато што је редак, већ је и музика јако добра. Треба да чујете Killen, оно је страшно!

Znaci...ne seriiiiiiiii :icon_eek:

Tema o Leather Nunn?!?!?! :):rockdevil:

'de li ti ovo iskopas !?

Bas tako :pivopije:

Jebote,ne mogu da verujem da je neko sa ovog foruma cuo za to :bigblue::cool:

Imam njihov CD (dobio od jedne devojke;nema te bonus stvari :ph34r: ) i ono obradovao sam se kad sam ih prvi put cuo :muzicar:

OK su skroz :pivopije:

Е, а да имате оригинал могли бисте да прочитате и целу биографију бенда коју су писала два члана и да видите зашто никад нису успели да направе нешто више. Али, ко вам крив, ја нећу да препричавам.

Procit'o sam to Bosko ;)

Uglavnom,kol'ko se secam svodi se prica na to da su oni negde iz juznog dela Severne Amerika i da im je publika vecito na svirkama trazila da sviraju (valjda) "Freebird" od ne-znam-tacno-kog juznjackog benda,ali oni nisu hteli i bla,bla...

...kazem,ako se dobro secam :bigblue:

Нису из јужног дела Северне Америке, него из Џексонвила на Флориди. усоталом, ево рецензије коју сам написао за последњи број мог зина.

LEATHER NUNN

Take The Night

Metal Reunion 2003

Now, this is something! One of the most sought after albums on vinyl re-released on CD with bonus tracks… only Greeks can do that. I’ll give my best to do an interview with Leather Nunn guys, but let’s just mention a little something about this band. Originating from Jacksonville, Florida, Leather Nunn is one of the most interesting metal spawns of this state. Unfortunately, “Take The Night” from 1986 remained their only piece of work and even the original vinyl pressing was done by the band. There’s more detailed history as an addition to the booklet. It’s hard to make a proper comparison regarding music, but just saying that it’s classic US heavy metal should be enough to the acquaintances of the 80’s American sound. All 9 songs that were originally on the LP are great and I wonder what has kept this band out of the reach of the wider audience and enthusiasts, even zines that featured some older US cult bands from the 80’s like Overlorde, Medieval Steel, Tyrant’s Reign or Salem’s Wych. So leave it to the Greeks to do all the work and once again show their dedication to metal and come out triumphant. Remastering (if there was any) was done excellently, so the sound is nearly crystal clear and a bit rougher 80’s production reaches its full potential. Surely, it can’t be the same as on vinyl, but this way you can spin it as many times as you wish, without the fright of ever damaging the disc. Leather Nunn tunes range from the absolute classic sounds of ‘Fool’s Way Out’, ‘Another Bite’, ‘Taken Ground’ (the best song here by far!) and ‘New Life’ (right behind it), to the more rocking moments of ‘Take The Night’ and ‘You’re The One’, to the mid-paced but heavier sound of ‘Leather Nunn’ and ‘Mental Asylum’, top the only balladic tune here ‘Take Me Back’. That’s as far as the album tracks go, and 4 bonus ones are even better! I don’t know from where did Metal reunion guys dig them out, but if those were album cutouts I don’t know what to say. Their running order, as shown on the back cover’ is mixed up from what you can actually hear on the disc, but that doesn’t change the fact that they kick ass. ‘Ride Forever’ is the only track here that can be labeled as power metal and it sinks with ease every single album song. ‘Keep The Dream Alive’, ‘Driving Me Wild’ and ‘Let The Children Pray’ are all mid-paced songs, but all keep very high level in every possible sense, except that their production is a bit inferior to the album, but nothing to severe, so there’s absolutely not a single bad moment here. All the lyrics are printed in the booklet, with original band members’ liner notes and some photos, together with the original artwork – in one word GREAT! So you’d better grab this album while you still can, ‘cause CD is limited to 1000 copies, so it will become hard to find pretty soon. (10/10)

[email protected], [email protected]

RNA

Нису из јужног дела Северне Америке, него из Џексонвила на Флориди.

A Florida je...? :confused:

Na severu? :)

Uglavnom,na to sam mislio ;):pivopije:

By the way,gledam ove email-ove sto si stavio na kraju (rek'o bi da su ti likovi iz Grcke) - ladno je ta devojka (od koje sam i dobio taj CD) iz Grcke (tj. tamo - u Atini - sam ga dobio) :bigblue:

Ценим да нису, а у биографији између осталог пише да су људи стално очекивали да свирају песме од Lynyrd Skynyrd, јер су и они били одатле. И за разлику од Тампе, Џексонвил није имао метал сцену.

Да, а Грци су највеће колекционари што се метала тиче, с тим што врло често скупљају и раритетно ђубре, само зато што је раритетно.

Ценим да нису, а у биографији између осталог пише да су људи стално очекивали да свирају песме од Lynyrd Skynyrd, јер су и они били одатле. И за разлику од Тампе, Џексонвил није имао метал сцену.

E da,trazili su od Lynyrd-a "Freebird"...

Steta za njih (Leather Nunn) sto su se 'rodili' u takvom okruzenju...

Mislim,OK bend i bude smesten u neki jebeni DZeksonvil gde svi slusaju Lynyrd-e :uhoh:

Да, а Грци су највеће колекционари што се метала тиче, с тим што врло често скупљају и раритетно ђубре, само зато што је раритетно.

Nisam znao za to.

Hehe,mozda sledeci put kad budem otisao u Grcku iscimam jos tako neki raritet :D