Impaled Northern Moonforest

oʞɾoƃ

front-cover.jpg

Najkvltniji bend ikada. Teoretski sviraju acoustic black metal.

Imaju samo jedan s/t 7" EP, evo track listinga:

Side 1 (Demo #1):

1. Grim And Frostbitten Moongoats Of The North/

2. Forlorned Invocations Of Blasphemous Congregations Of Lusting Goat Sodomizing Sathanis/

3. Gazing At The Blasphemous Moon While Perched Atop A Very Very Very Very Very Very Very Forsaken Crest Of The Northern Mountain/

4. Bloodlustfully Praising Satan's Unholy Almightiness In The Woods At Midnight/

5. Nocturnal Cauldrons Aflame Amidst The Northern Hellwitch's Perpetual Blasphemy/

6. Transfixing The Forbidden Blasphemous Incantation Of The Conjuring Wintergoat/

Side 2 (Demo #2):

1. Masturbating On The Unholy Inverted Tracks Of The Grim & Frostbitten Necrobobsledders/

2. Awaiting The Blasphemous Abomination Of The Necroyeti While Sailing On The Northernmost Fjord Of Xzfgiiizmtsath/

3. Lustfully Worshipping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortum/

4. Awaiting The Frozen Blasphemy Of The Necroyeti's Lusting Necrobation Upon The Altar Of Voxrfszzzisnzf/

5. Summoning The Unholy Frozen Winterdemons To The Grimmest And Most Frostbitten Inverted Forest Of Abazagorath/

6. Entranced By The Northern Impaled Necrowizard's Blasphemous Incantation Amidst The Agonizing Abomination Of The Lusting Necrocorpse/

7. Grim And Frostbitten Gay Bar/

Maskota benda je Necrowizard. Vokalista je Seth Putnam, glavni čovek Anal Cunta. Trenutno pokušavam da uđem u trag merchandise-u.

Takođe imaju i verovatno najbolji bm sajt na svetu: bacite pogled

Ovo je takva smejurija od benda da je to strasno.Razmisljao sam ja da otvorim temu pre nekog vremena ali brate,nije vredno pomena...

Totalno bezidejno,sam naziv benda govori,drugo gledaj nazive pesama,muzika totalno nekreativna.

Ovo me podseca na bend Dark WinterBattlefield,na istu foru se gube.

Na skali od 1 do 10 ovi mogu da se nadju na -5 :)

Oba albuma mogu na flopi da stanu koliko su velike pesme :):):):)

Edited by Steven Seagal

song title generator :)

@steva cigla: prike, ti si ovo pogresno shvatio....INM je totalna zajebancija, ili parodija na black metal ako hoces tako :) znaci ne treba da se ocenjuje i uporedjuje, ako nekog nasmeje OK, ako ne onda opet OK :):pivopije:

Edited by Guest

Savetujem da sa zvaničnog sajta skinete Name Generator :)

Evo nekih primera:

Badly Sodomizing on the Bloodthirsty Necrovertion upon the Necroleptic Morbid Deathwitch of Necrotania

Lusting and Inverted Necrovertion of the Moon

Northern and Evil Necrodemon Feasting Upon the Charred Dark Necrolepsy of the Necroyeti

Perpetual Mountain Masturbating the Black Necroscopy on the Abominable Mountain of the Hellwitch

Necrorectal Moon Shaving the Morbid Incantation amongst the Black Deathwizard of Scandinavian Hellwizard

:) :) :)

Mene je rasplakalo :) Od smeha :)

u pa ja za ovo znam jos pre nekoliko godina, mozda cak i pet-sest ako se ne varam.

koliko me secanje sluzi, ima jdan intervju, kad ga pitaju kako dolazi do ideja za svoju muziku, a on nesto odgovara da ideje za tekstove i muziku dobija tokom ritualne analne penetracije sa demonom Moloch-om. :twisted::pivopije:

haha,bar da ga inspirise u nekom smeru :)

pa tako nesto

secam se da je tad imao nekog tigrica na koricama i da se lik pojavljivao sa kapuljacom u corpse-paintu. nesto jelupetao o obradi maiden-a. kao da je on obradio aces high na neki posebno primitivan nacin pa se vodila rasprava o tome...

• 8 months later...