Amorphis

Cold

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

• 2 weeks later...

After originally entering the Finnish Music DVD chart at position No. 8, AMORPHIS's first-ever live DVD, "Forging The Land Of Thousand Lakes", climbed to the top of the chart a week later and remains at No. 1 in its third week of release.

http://www.ifpi.fi/t...sta/dvd/2010/29

:rockdevil:

:rockdevil:

Svaka cast!

Edited by taniusha

Omot je sjajan, što jes' jes' ali ne može to da spere utisak nepotrebnog izdanja.

Jedini re-recordovi koji su mi legli jesu Moonspell i Dimmu, zato što su inicijalno imali katastrofalnu produkciju i skrnavu svirku što se apsolutno potire sa njihovim umetničkim intencijama, a presnimavanja su dovela do toga da te radove slušam ravnopravno sa ostalim njihovim. Sa druge strane, prva 3 albuma Amorphisa nemaju falinki tog tipa. Zašto bi neko kog đavola ponovo radio pesme sa Elegy? Preslušaću to par puta kad izađe i vratiti se starijim albumima... mada ko zna, možda me demantuju, uvek sam otvoren za to.

• Upvote 1

Pazi, tu vec stizemo do pojedinacnog ukusa, tj. razloga zasto ljudi slusaju muziku. Sta hocu da kazem: primera radi, ja licno obozavam "Drowned Maid", to mi je jedna od najjacih Amorphis pesama. Ali, ukoliko oni npr. sad snime i nju i ako OTKINU kako je urade - instrumentalno, vokalno, produkcijski... pa nema 'leba da cu tu verziju slusati redje od originalne jer, koliko god ja voleo tu kultnost prvog izdanja, meni je zvuk na prvom mestu. Kao kad bi ti neko ponudio tako dve verzije neke pesme bez ikakvog predznanja o tome koja je starija, kultnija ili sta ti ja znam... nego da ih jednostavno filtriras po kvalitetu svirke.

Ista stvar i za Emperor, nista protiv ne bih imao ponovo snimljenog ITNE.

Pa ne slušam ja te albume zato što su mega kult, već zato što su mega dobri.

"Drowned maid" '94 - iskomponovana, napisan lyrics, u studio, snimljeno najbolje što se moglo.

"Drowned maid" '10 - "e sad imamo bolji studio i bolje sviramo malo, aj snimamo stare pesme"

Meni je to lame. Znači, ako budu postojali 2025. opet će sve da snimaju jer je tehnologija uznapredovala?

Pazi, perspektiva fana je jedno a perspektiva onog ko je to snimio je nesto drugo. Esa je tu glavni i on je 100 puta govorio da nikako nije zadovoljan mnogim Amorphis snimcima, pa cak i celim albumima ("Far..."), tako da je njihovo pravo da sa svojim pesmama rade sta hoce, a sve u sluzbi toga da pesme zvuce sto je bolje moguce. Ko voli - volece, ko ne - imace i dalje stare snimke, niko njih ne dira.

Znam to sve, ali čemu rasipati energiju na ispravljanje krivih Drina i grešaka iz prošlosti? Za to da se čuje kako bend zvuči danas imamo live snimke, stare devojke i albumi se ne čačkaju po meni, tu ništa dobro ne može izaći :mhihi:

On September 17, Finnish metallers AMORPHIS will celebrate their 20th anniversary by releasing a special retrospective, "Magic & Mayhem – Tales From The Early Years", featuring newly re-recorded versions of the songs from the band's first three albums (1992's "Karelian Isthmus", 1994's "Tales From The Thousand Lakes" and 1996's "Elegy") with slightly different arrangements, better audio quality and featuring the band's current lineup. AMORPHIS guitarist Esa Holopainen told Petri Silas of Finland's Soundi magazine in early June that he was especially happy with how "My Kantele" and "Song Of The Troubled One" turned out. The collection will also include such gems as "Vulgar Necrolatry" and the band's cover of THE DOORS' "Light My Fire". The latter song was previously recorded by the band and was included on the reissue of the "Tales from the Thousand Lakes" LP, but the new collection will feature a all-new version that was tracked in early 2010.

"Magic & Mayhem – Tales From The Early Years" track listing:

01. Magic And Mayhem

02. Vulgar Necrolatry

03. Into Hiding

04. Black Winter Day

05. On Rich And Poor

06. Exile Of The Sons Of Uisliu

07. The Castaway

08. Song Of The Troubled One

09. Sign From The North Side

10. Drowned Maid

11. Against Widows

12. My Kantele

13. Light My Fire (bonus track)

• Upvote 1

Ovo je pravi tracklist:

Magic of originals and mayhem re-recordings

Vulgar re-recordolatry

Re-recording into hiding

Black re-recorded day

On rich originals and poor re-recordings

Exile Of The re-recordings Of Uisliu

Castaway the re-recordings

Re-recording of the troubled one

Sign From The North Side not to re-record old stuff

Drowned new shit

Against re-recordings

My Kantele is best untouched

Light my fire for money

Eh, pa ovaj album i jeste namenjen nama koji, kao sto rekoh, stavljamo zvuk na prvo mesto, vi ostali imate stare albume i uzivajte. :opusteno:

Iskreno, ja sam ovaj album zeleo otkad sam prvi put preslusao "Eclipse", svega mi, i sigurno nisam jedini.

• Upvote 1