e i meni ako nije frka, ima par kvaliteta koje ne znam sta su.
vitamin che - realno odlican izbor za bendove koje sam znao. pobedio si sve na temi s daughtersima i destrage-om. onaj ebm mi se jedino nije svideo.
krang - ne lezi mi nikako ovaj fazon.
marc0man - nesto slabije nego prosle godine. dopali su mi se bendovi koje sam i sam slusao preko godine, od ostalih mi interesantni holy fuck i besnard lakes. vrtecu jos tejp, svidja mi se ukupno.
sinstrel - prevelika mi bila lista, svidja mi se otprilike polovina pesama.
trenje - jedan od boljih tejpova. istina, slusao sam i sam 70% tih pesama, ali otkrih i par vau iznenadjenja tipa tesseract, arcade fire i naravno enslaved.
englis - po mom misljenju najbolji tejp, slusao sam ga najvise do sada. prejake one scorn i bridges to dreams stvari, moracu da skinem nesto vise od njih. i da, svaka cast za maserati, ja ga i zaboravih.