Cult Of Luna

Out Of Time

ali odvratan je jebote.

100x iritantniji od onog sa katatonie.

i utišava se muzika dok on jede govna..

nisam mogao ni jednom da preslušam koliko me je nervirao.

deluje super album btw icon_da.gif

Edited by KRANG

ja sam samo jednom čuo ruun, i rekao sebi "vratiću se ovom sranju jer treba još slušanja", ali se nisam vratio. ISA mi je bio jedan od albuma godine.

i meni se sluša CoL bez glasa.. i neću da slušam ovako, jer sam sebi skoro upropastio katatoniu na taj način.

kad god slušam album, tačno znam na kojim mestima je šao voiceover i uvek ga očekujem.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

"This Digipak edition features the 2 bonus tracks 'Bodies' (Smashing Pumpkins cover) & 'Recluse' (Unbroken cover). Apocalyptic Swedish outfit, Cult Of Luna, have completed work on their latest album entitled Somewhere Along the Highway. The initial tracking took place over 7 days in a wooden octagon barn surrounded by Blair Witch scenery close to the bands hometown of Umea in Northern Sweden. According to Magnus Lindberg, the remote location coupled with the spotting of Wicca witch women dancing in the woods and the actual acoustics of the barn itself all contributed towards creating the perfect ambiance to lay down the basic tracks which were done primarily live, as a unit - a departure from previous Cult Of Luna's recording protocol. Earaches."