Opeth

Baal

Nazalost ja ne odoh iz glupih razloga icon_sad.gif

Elem... ja i dalje drzim stranu da su mi raniji radovi bolji, ali avaj... zavisi kako se uzme opet. Mislim da vazi pravilo kako se osecam, taj album cu da slusam upravo zbog atmosfere... jer se ona razlikuje na svakome albumu... kako bi rekli: "Sustina je ista, ali spoljasnjost je ta koja se menja"... icon_da.gif

Nazalost ja ne odoh iz glupih razloga icon_sad.gif

Elem... ja i dalje drzim stranu da su mi raniji radovi bolji, ali avaj... zavisi kako se uzme opet. Mislim da vazi pravilo kako se osecam, taj album cu da slusam upravo zbog atmosfere... jer se ona razlikuje na svakome albumu... kako bi rekli: "Sustina je ista, ali spoljasnjost je ta koja se menja"... icon_da.gif

Sto se tice ranijih radova meni je Orchid uprkos svim odlicnim albumima, i dalje najomiljeniji, jer sam prvo cula taj album... icon_biggrin.gif I mislim da nigde nemaju tako dobar uvod kao sto imaju u "The Apostle in Triumph"...

A inace u mom prvom postu jos od trenutka kad sam ovde postovala treba da stoji broj 7, a ne 3, sto se tice albuma.. icon_biggrin.gif Da se opravdam icon_biggrin.gif Smaralo me da editujem, ustvari tacnije 6, Damnation mi je kasnije narezao tvoj kum... icon_wink.gif

Sto se tice ranijih radova meni je Orchid uprkos svim odlicnim albumima, i dalje najomiljeniji, jer sam prvo cula taj album... icon_biggrin.gif I mislim da nigde nemaju tako dobar uvod kao sto imaju u "The Apostle in Triumph"...

A inace u mom prvom postu jos od trenutka kad sam ovde postovala treba da stoji broj 7, a ne 3, sto se tice albuma.. icon_biggrin.gif Da se opravdam icon_biggrin.gif Smaralo me da editujem, ustvari tacnije 6, Damnation mi je kasnije narezao tvoj kum... icon_wink.gif

orchid.. dobar je to album..

sviđa ti se uvod? meni se ipak najviše sviđa uvod u "the moor" sa SL. i "to bid you farewell".. i naravno apostle.

hmm, kome se to dopada, imam preporuku: agalloch - pale folklore, i the mantle, oba albuma su odlična, i vrlo slična toj atmosferi iz pesme apostle in triumph. icon_biggrin.gif

a da: da pomenem i novi ayreon, u kome mike ima značajnu ulogu, i na nekim mestima čak peva growl.. na mnogo mesta se oseća veliki damnation uticaj, što je naravno fenomenalno, i meni je ovaj novi album najbolji ayreon do sada. icon_biggrin.gif

poz icon_smile.gif

orchid.. dobar je to album..

sviđa ti se uvod? meni se ipak najviše sviđa uvod u "the moor" sa SL. i "to bid you farewell".. i naravno apostle.

hmm, kome se to dopada, imam preporuku: agalloch - pale folklore, i the mantle, oba albuma su odlična, i vrlo slična toj atmosferi iz pesme apostle in triumph.  icon_biggrin.gif

a da: da pomenem i novi ayreon, u kome mike ima značajnu ulogu, i na nekim mestima čak peva growl.. na mnogo mesta se oseća veliki damnation uticaj, što je naravno fenomenalno, i meni je ovaj novi album najbolji ayreon do sada.  icon_biggrin.gif

poz  icon_smile.gif

E pa hvala na ovim preporukama...Agalloch nisam slusala, to cu pokusati da nabavim icon_biggrin.gif Inace nikad nisam preterano obracala paznju na uvode vise na njihove fantasticne prelaze i na Mikaelov savrsen vokal icon_biggrin.gif Zato mi je i ovaj uvod najbolji jer je dosao potpuno iznenadjujuce...

Edited by ABIGAIL

Nije bio u ludnici, nesreco nijedna. Kad neko ide na razgovore s psihijatrom, smeste ga u ludnicu no.gif

Otkrili su da je imao neki trip u krvi, ne mogu sada da nadjem detalje. Sada je u redu, ziv i zdrav.

Khm.

OPETH main songwriter and guitarist Mikael Åkerfeldt recently spoke to MetalReview.com about the drummer Martin Lopez's anxiety attacks, which caused him to miss a few dates on the band's recent North American tour. "We had to cancel a few shows and we feel very bad about that so we decided we were going to be very open with it," Mikael said. "[Martin] basically suffered panic attacks and anxiety attacks and severe depression from working too hard and touring so much. It got to the point where he called me up the day before the first scheduled Jordan gig saying that he couldn't go and he was just a wreck. So we took some rest before this gig and then the same thing happened when we went to Frankfurt where we had a connecting flight to Canada and he said he couldn't go, he had to go home and we had to support him with that. He went back home, we missed 3 gigs. Well, he missed them, we did the gigs anyway with our drum tech and Gene Hoglan [sTRAPPING YOUNG LAD, DARK ANGEL]. He went to a psychologist and they did tests on him and it's actually some stuff in his blood that makes his heart beat faster and that's the reason why he's been depressed. Now he's getting medication and I think the biggest breakthrough for him was knowing what it was because he was literally going insane. And he was seriously thinking that maybe he'd have to leave the band and he was scared that we would fire him. But from Seattle, which was the first gig on this tour, he was back and I think he's happier now because he knows we've been doing this for such a long time and it's like a rejuvenation for him in a way to be back."

Ponovo, cim neko ode kod psihologa, rasprica se kako je "u ludnici" icon_rolleyes.gif

Inace, same ove vesti stare su tri meseca...