HIM

poison girl

Ma, gde crno da uspe... Mislim, uspeće sigurno, Nemci će da razgrabe singl za minut a i Amerikanci (to sam tek skoro saznala) nisu mnogo dalje... Ali ne verujem da će nešto dobro od toga da izađe. no.gif Ne znam, samo jedva čekam da vidim to pa da na miru umrem icon_smile.gif

Na avataru mi je Jonathan Rhys Meyers, glumac/najlepši stvor u svemiru icon_biggrin.gif

moram da prenesem jedan detalj iz guestbook-a charon-a icon_smile.gif

Q: Last week Apocalyptica shot a new video with Ville Valo and the singer from rasmus. What's your opinion on that?

A: Lauri is cute.

Nije. icon_cool.gifviolent.gif

Already in elementary school I got interested in girls. But at that stage I showed my interest by throwing pebbles at them. And in a way, l even today I still throw pebbles at them, intellectually. Well I was never the kind of guy to have steady relationships, and in my school years I had no real girlfriends. I just dated some girls sometimes. The first time I had sex was so late, that I don't even want to talk about it. I'm sure people think something completely different about me, and I don't want to disappoint anybody, being the Love-Metal Messenger, that I am. Of course I could pretend that I had sex when I was twelve or seven - the way everybody wants to show off, even though it is all make-believe. Let's just say I was already quite grown up. Until then I got by with the help of my right hand. - Ville Valo

Ovo je jedan kratak prevedeni deo iz one lepe knjižice Synnin Viemaa (Gone with the sin) koja je, koliko znam, objavljena samo na Finskom. icon_cool.gif

ko bi rekao da mi je prije 3-4 godine HIM bio najmiliji bend icon_mrtav.gificon_mrtav.gificon_mrtav.gificon_mrtav.gif

Lepo je Telcontar sve objasnio...

klasican put mladih metal narastaja...

Sad pljujes HIM..za par meseci ces COF...to tako ide...

A sta si slusala pre HIMa ne smem ni da zamisljam....

verovatno miss C.Ageleru i kompaniju...

Nije sramota slusati HIM...kad ce ljudi to da shvate????

to su sve stare stvari .... icon_sad.gif

@Gothic Angel - naravno da je to rekao muškarac .. samo je pitanje ko tačno iz benda .. mada se posle pojavilo i "ovo" u guestbook-u:

Q: Hehe, seems to be someone is in luv with Lauri (Tuohimaa? icon_wink.gif

A: we all are.

.. nadovezujem se na lestate-ovu poslednju rečenicu o ville-u --> kao i svaka normalna osoba..

pa trudim se, zar se ne vidi? sad.gif

za sada nema ničeg novog (osim ovoga --> DEEP SHADOWS AND BRILLIANT HIGHLIGHTS enters in the first week U.S. top 200 at 190 and Billboard Heatseekers chart at 10.), zato evo jedne "no comment" sličice icon_wink.gif

user posted image