Amon Din

jovan

Svaka novija ideja koju sam cula zvuci sve originalnije (u najpozitivnijem smislu). Mislim da se ne gube kao bend, nego istrazuju. Samo napred, Valjevci! icon_biggrin.gif

Nisam mislio na kvalitet pesama, vec to da ih nema nigde. Nebeska Srbija je extra, nema problema sa tim, ali strategija, kontakti, intervjui... kao da su u zemlju propali.

Nisam mislio na kvalitet pesama, vec to da ih nema nigde. Nebeska Srbija je extra, nema problema sa tim, ali strategija, kontakti, intervjui... kao da su u zemlju propali.

Biće još novih pesama u nedelju, Srbija malo odskače od ostalih, to si u pravu, ali je predviđena za bonus na 1st albumu baš zbog toga. Nove pesme su nešto sasvim drugo i čitav album je mnogo jači (po mom "skromnom" mišljenju) od prvog... Trebalo bi da počnemo sa snimanjem istog u skorije vreme, pesme su već zrele za studio... Što se tiče interview-a nema ga jer ga niko i ne traži, ko ga želi može naći kontakt na Amon Din Homepage.

Svaka novija ideja koju sam cula zvuci sve originalnije (u najpozitivnijem smislu). Mislim da se ne gube kao bend, nego istrazuju. Samo napred, Valjevci! 
Thanx Angele!!!

njihov prvi album sa bonus pjesmom ce biti gotov do sredine novembra.

vise informacija na www.walkrec.tk

Već par dana ne mogu da otvorim site walkrec, šta se dešava???

Meni sasvim normalno otvara sajt 

Ili probaj preko direktnog linka http://walkrec.thefreebizhost.com/main.php

Radi site sa ovog linka.

pa kontaktiraj Miroslava na njegov mail, sto vjerujem da imas....

A vidjecemo sa Borisom koji radi sajt, mozda je nesto isteklo.....

To treba prijaviti Miroslavu...

Nego jedva cekam vash albummmmmm.

Jedva i ja čekam icon_rockdevil.gif ...

• 1 month later...

re-Izdanje AMon Din- Dinamoneyezed bice u prodaji od 01.01.2006.

WRCD-005

Amon Din – Dinamoneyezed

1.Rising Sun

2.Psychomanifest

3.Into the Mirror

4.Destiny

5.Grasping at Shadows

6.Umbra

7.Blue Tomb

8.In Dread of Insanity

9.The King of Din-Amon

Bonus track:

10.Nebeska Srbija

Proverite zbog cega je Amon Din u samom vrhu SCG scene ( a i sire) .

Profi buklet (full color) sa 8 strana.

Sve informacije na Mail: [email protected] ili Tel: 065/690728 . www.walkrec.tk za slike, biografiju, MP3..

Da napomenemo vaznu stvar a to je da kupujete orginal diskove od Bend-a jer tako ce te pomoci bendu da sto prije pocne snimanje novog materijala koji je odlican.

a za kontakt ce se javiti neko iz benda.

evo jedna recenzija :

(Christophe Szpajdel)

Again a great Serbian death metal band, characterized with its butcher sound, especially the guitar riffs, which are sharp as an axe, that cuts your flesh like a blade. Slight keyboard lines used only as background but especially these superb guitar solos I would crave for more.Here comes again a fantastic band to emerge from the Serbian woods, preserving all the atmosphere most of the atmospheric/symphonic death metal bands lost with the ages. There is one song evoking the shores where waves are storming.and then you feel the force of the wind blowing in the ship, like a battle with the elements. Then the calm. All the AMON DIN songs have a feeling, so strong that when listening to this tape, you feel in the place where the songs are counted.Emotional but still violent like a storm. Some songs are even kept in the pure grinding death metal vein. Check this great CD.

Konacno najbolji domaci album na CD-u! Jedva cekam da vidim kako je ispalo...

Да си ово рекао пре 2 године, па да се и даље слажем са тобом, али борј 2 у мојим тефтерима сигурно!

Ја сам јуче добио диск и урадио сам рецензију за наредни The Vault. Жао ми је што сте избацили 'I Love You' и 'Little Shit'. Оне су се савршено уклапале у албум.

Ево и комплет рецензије на енглеском, мрзи ме да преводим, пошто ће на енглском и бити објављена.

AMON DIN

Dinamoeyezed

Walk Records 2006

I’m more than happy to see this album finally seeing the light of day officially. If we don’t count the small quantity of tapes released back in 2000 or 2001, this is the first regular release of this divine album that has waited for this since 1999. Of course, it was traded between devoted Amon Din fans and I had it taped from their original bass player only a couple of months since it was recorded (luckily) and the band kept these songs alive through their live appearances. The only song that lived to see the light of the day properly was ‘Umbra’, certainly the best track of the album, and it was in 2000 on the “Scream Until YU Like It” compilation of Rock Express Records. If the album had been released then, it would certainly gain the recognition that it deserved. This way, it’s only a reminiscence of what might happen with this band if they had just a bit more luck and perseverance. Still, “Dinamoeyezed” sounds as fresh today as it did 7 years ago and all the songs survived the test of time, although this must be just my opinion, since I’m very biased towards this album. Between 1999 and 2005 it was my favorite Serbian metal album of all times and it has been taken from the throne by Azazel’s debut.

From the opening track ‘Rising Sun’, “Dinamoeyezed” offers excellent melodic death metal. Some tracks are even of the epic proportions, like ‘Blue Tomb’, which is also haunting with its guitar and keyboard sounds. I must mention that keyboards are almost omnipresent, but they are only used to build the atmosphere around the melodies and insane riffing. ‘Psychomanifest’, ‘Destiny’ and the already mentioned ‘Umbra’, as well as ‘In Dread Of Insanity’, show the true face of this outstanding band capable of producing different textures in their music, from blast beats to very gentle, almost progressive melodies. None of the remaining songs not mentioned here is filler, but these are simply outstanding pieces that are hard to surpass. It’s interesting to notice that the small prank instrumentals called ‘Little Shit’ and ‘I Love You’ have been deleted from the original tracks. Too bad, as they both fitted the album perfectly and you could pass through them without even noticing it. The only negative aspects of this album could be somewhat weak English of the lead singer, but that can only be heard on ‘The King Of Din-Amon’ where you also have some clean singing, instead of the not-too-extreme growls. Also, there’s a bonus track to be found and it’s ‘Nebeska Srbija’ (Heavenly Serbia), the only track this band recorded since “Dinamoeyezed” for the compilation CD featured with Butcherian Vibe zine #4 in 2004. It doesn’t stray away from the original Amon Din sound, as the backbone of the band and its leading creative force is still together. What does bother me a bit about it are the narrative vocals that do give it the epic feeling, but take away something of the son g’s integrity. Not to think they’ve been too lazy, they did play numerous concerts since this album and played several newer songs, all in the old style of theirs, some which have already been accepted by the audience as their regulars.

You should take this review as a kind of an introduction to this great band and hear this album for yourselves. (10/10)

www.amondin.cjb.net

RNA

Edited by RNA

Hvala tebi, a ako budeš u Valjevu, 21. januara je promocija u Morrison Cafe-u. Bez svirke, samo slušanje albuma kao i Moondive u Sherwoodu. Ulaz besplatan Beck's 0.5l po neverovatnoj cijeni od 50 din. Poziv važi za sve!!!

20-og mi slava, znachi tamo sam. pivopije.gifpivopije.gifpivopije.gif

Wow... Odslushah ovaj bend juche u skc-u! Znachi jebete kevu!!! Idem sad da preslusham diskic shto sam kupila juche da chujem koliko su uspeli da vam sjebu produkciju, jer to je verujem nepisano pravilo u nashim izdavachkim kucama. no.gif Inache, pevac me neodoljivo podseca na Alexija iz CoB! wub.gif

Ако се не варам, они су тај сегмент одавно избацили из музике, а поготово из чланства.

A bre, dabre??? Shto??? Preslushala sam Dinamoneyezed nekoliko puta vec i najlepsha pesma mi je ubedljivo Umbra. I mislim da su klavijature pun pogodak... bash bezveze ako ste ih izbacili jel uzivo zvuchite mnogo brutalnije nego na albumu i kao da slusham dva potpuno razlichita benda. Dunno. Vishe mi se svidja s klavijaturama.