Exodus

WS

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

ок, то стоји. али исто стоји и да је сељачина која ипак треба да научи нека основна понашања. све то стоји, зајебанција, рокенрол, ово, оно... али брате... не кажем да не бих волео да их видим. свакако да бих, па чак и са овом волином. али једна од ствари које нећу прежалити је то што Егзодус са Балофом никад нећу видети.

Iako se svi slažemo da je Pavel najbolji, čak ni on nije više bio to što je bio (koja rečenica), a Zetra nešto i nisam gotivio preterano, da bih sad kenjao kako je Rob sranje. Meni je Rob sasvim OK, vrši posao, retardiran je u Ehodus fazonu, dere se i to je to. Samo vi dovedite Ehodus, a ko ne ode da ih gleda zbog Roba... Taj je normalan ne.

Iako se svi slažemo da je Pavel najbolji, čak ni on nije više bio to što je bio (koja rečenica), a Zetra nešto i nisam gotivio preterano, da bih sad kenjao kako je Rob sranje. Meni je Rob sasvim OK, vrši posao, retardiran je u Ehodus fazonu, dere se i to je to. Samo vi dovedite Ehodus, a ko ne ode da ih gleda zbog Roba... Taj je normalan ne.

Na cemu si ti? :haha:

Da je Zetro u bendu nikad ne bi doveo exodus da mi oni plate ne bi radio koncert hahahaah :))...

kakvih crnih 500 ljudi ? pa prvi put je bilo manje od 400 prodatih karata.... moje najvece razocarenje na svetu...

sto se tice licno mene, exodus je bio onomad i nikad vise, a i pokazali su sta znaci pravi thrash metal assault/izuvanje iz papuca , ovde sam jedva glavu izvuko :

http://www.youtube.com/watch?v=Z6Z7I-2TIqY

"Commented Branko Milosavljevic, promoter of last night's concert: "Last night was fucking blast! I hever never seen such great and true energy from one band. [They] played more than 110 minutes in Belgrade. They added some special songs just for the 'crazy' fans in Serbia, as the band said. After the song 'Strike of the Beast', [EXODUS guitarist] Lee Altus invited a fan onto the stage to play the final riff of the song... Rob Dukes [EXODUS vocalist] went to stage dive after 'Strike of the Beast'."

Taj fan sam bio ja... Uvek se najezim kada se setim koliko je to vece dobro bilo :muzicar:

• Upvote 2

"Commented Branko Milosavljevic, promoter of last night's concert: "Last night was fucking blast! I hever never seen such great and true energy from one band. [They] played more than 110 minutes in Belgrade. They added some special songs just for the 'crazy' fans in Serbia, as the band said. After the song 'Strike of the Beast', [EXODUS guitarist] Lee Altus invited a fan onto the stage to play the final riff of the song... Rob Dukes [EXODUS vocalist] went to stage dive after 'Strike of the Beast'."

Taj fan sam bio ja... Uvek se najezim kada se setim koliko je to vece dobro bilo  :muzicar:

Je l' se ovde publika razmakla ?  :bigblue: