Swallow The Sun

Grobodan

• 6 months later...

Preporucujem prethodni Hope. U sushtini albumi Hope i New Moon su ih i uzdigli kao bend.

Nesto mislim da ce ih taj New Moon malo cak i spustiti sto se tice popularnosti.

Hope i svi prethodni su ono sto ih cini dobrim bendom.Od prvog albuma pa do pomenutog Hope(zakljucno s njim) su kao jedna celina.

To je bar moje subjektivno misljenje.I stvarno su za mene bili nuzno osvezenje.

Nesto mislim da ce ih taj New Moon malo cak i spustiti sto se tice popularnosti.

Zapravo, uzdigao ih je i to nikad više od ovoga. Baš su postali ekstra popularni u poslednjih godinu dana, a i album vrhunski prolazi. Primer: http://www.last.fm/music/Swallow+the+Sun/+charts?rangetype=6month&subtype=tracks

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Finnish doom metallers SWALLOW THE SUN have issued the following update:

"This year, 2011, we are going to keep things a bit more quiet and start preparing for the next SWALLOW THE SUN album, which will be released at the end of this year or in the beginning of 2012... Yeah, if the world doesn't end! Ten new songs are already in the works, but we are not going to rush with recording, album release or new tours because our bodies, hair and especially livers just can't handle it yet, folks!! We might do a few selected shows and festivals this year if it fits in with our plans, but otherwise this year is going to be a dark road of solitude towards new depths of gloom, beauty and despair — the sixth chapter of SWALLOW THE SUN.

:wub:

• 6 months later...
  • 1 month later...

Prvi album koji sam ja cuo od njih je bio treci. Slazem da su na poslednjem odskocili i mozda mi je zato omiljeni kao i velikoj vecini, ali ovaj prvi, pa ovo je lepota za slusanje, nema lose pesme. Jos uvek nisam jedino drugi potpuno doktorirao, ali doktorirace se i on.