Destruction

lemmy sixx

Svi oni tako kazu

edit: svirka Slayer-a u NS-u je bila bolja od Destrukcije icon_da.gif

Ovi stvarno oce ponovo da dodju, samo ne znamo ko ce ih dovede :)hahhaha.

SAlim se mozda ih ponovo i dovedemo na sledecoj turneji, sada samo mala sala skc-a i to je to icon_smile.gif.

Meni je bio jebeno dobar koncert kao sto sam i rekao .

pivopije.gif

Ljudi imam ne tako dobre vesti...naime Schmier je na zvanicnom forumu objavio da mu u Peruu prete atentatnom neki elitni teroristicki kurchevi...

----------

Name: Ricardo Cheput

Email: [email protected]

Land: Peru

--------------------

ALERT! with the show in Peru, the Elite Terrorist Movement have a secret plan for kill Schmier, alert!!!

---------------------

Mozda je zajebancija,mozda i nije...ipak bend je odlucio da odrzi taj koncert...kazu da je obezbedjenje ojacano i da se ovaj samo zajebava...koncert je dovece tako da nadajmo se da nikakvo sranje nece da se desi...

Bre da...ali se usrali ljudi na forumu...neki tip iz perua zvao sve moguce ljude koje zna...na kraju su resili da ga odrze...

...Al znas kakve sve budale ima...neki American Neothrash fan koji ne voli Thrash kupi u "obecanoj zemlji" pistoljce...

Ja ipak rekoh da nosi pancir...al me niko ne slusa sad.gif

Ovi stvarno oce ponovo da dodju, samo ne znamo ko ce ih dovede :)hahhaha.

SAlim se mozda ih ponovo i dovedemo na sledecoj turneji, sada samo mala sala skc-a i to je to icon_smile.gif.

Meni je bio jebeno dobar koncert kao sto sam i rekao .

pivopije.gif

Ma odlican 'cert, ali nekako mi Slayer bio bolji...

Urose picko prodana icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif

evotigana.gif sto naravno ne znaci da ne treba ponovo da se dovedu icon_mrgreen.gif

According to a posting on DESTRUCTION's official web site, the German thrashers' April 15 concert in Quito, Ecuador ended in total chaos after the local promoter lost control of the 2,000 fans that wanted to attend the gig in a venue that could only accommodate half of them and that didn't have a working lighting system. "The band wanted to postpone the concert to the next day, but the local promoter had absolutely NO control of the show and audience," the posting reads. "The band is really sorry and mad as hell about this disorder! As a [security precaution], the show was delayed, which led to a destruction of the venue by pissed off fans!"

Guest Daemonium

Slusam najvise albumi iz prve ere,ove nove ne slusam nesto preterano,na svakom je po 3-4 killer pesme,a ostalo su mi fillericne,ali ipak sve u svemu OK su to albumi.

Guest Daemonium

A sta velite na Live Without Sense?Zvuk je tu slabiji,ali ima smeka kolko volis...Mislim,stari Destruction,sta reci? icon_rockdevil.gif A tek setlista,mmmmmmmm....