Svemir

hypnos

Lako je to reci...Nacekacemo se jos podosta,ali je vazno sto recimo kongres juce batalio progrem constellation koji je bio za sletanje na mesec ponovo,i preusmerio novce na sletanje na mars izmedju 2020 i 2030 i na asteroide...

Do tad cemo vec biti posteno matori al jbg to ti je zivot :)

Guest HEFEST

Evo ja sada ovde u Svedskoj i gde god pogledas samo suma. Mnogo je to dobro da smiri coveka i da ga vrati nazad prirodi. Sto se tice seljenja na druge planete to tesko da ce se nekada desiti, a i ako se desi nece biti bolje nego na ovoj planeti jer se ne kaze za dzabe - Magarac u Solun, magarac iz Soluna.

Guest Шејтанов Чобан

Тешко ће моћи да се настане неке планете из тог разлога што човечанство сада не би могло да прихвати чињеницу да опет крене из каменог доба,да од ничега створи ово што има данас.

Да неће можда да носе цигле и цемент тамо па да зидају..

Guest Шејтанов Чобан

То ће бити могуће једино ако летелице могу да путују неким сулудим брзинама,иначе за такве подухвате ће требати ненормално много горива и сваки терет ће ићи на штету путовања.

Не морам да напомињем да ми сада имамо технологију да одемо до Марса и слетимо на исти,највећи проблем је гориво.Немају решење где ће складиштити толико гориво за тамо и назад.

Guest HEFEST

U idealnim uslovima za to ce biti potrebno oko milijardu godina, a ljudi sigurno nece toliko dugo opstati na ovoj planeti. Ja volim SF, ali to je cista fantastika. :mhihi:

Guest Administrator

http://apod.nasa.gov/apod//

orionwide_tljj.jpg

Explanation: The dark Horsehead Nebula and the glowing Orion Nebula are contrasting cosmic vistas. Adrift 1,500 light-years away in one of the night sky's most recognizable constellations, they appear in opposite corners of the above stunning mosaic. The familiar Horsehead nebula appears as a dark cloud, a small silhouette notched against the long red glow at the lower left. Alnitak is the easternmost star in Orion's belt and is seen as the brightest star to the left of the Horsehead. Below Alnitak is the Flame Nebula, with clouds of bright emission and dramatic dark dust lanes. The magnificent emission region, the Orion Nebula (aka M42), lies at the upper right. Immediately to its left is a prominent bluish reflection nebula sometimes called the Running Man. Pervasive tendrils of glowing hydrogen gas are easily traced throughout the region.

Every day , new picture