2009.05.04. *SKC, Beograd* D E S T R U C T I O N + Space Eater

FRUBI_ZMIJA_GADAFI

Guest Kriki
oce biti onaj meet&greet? da se iskoriste malo one legacy fan club kartice :bigblue:

Naravno...Ali taj m&g je za koncerte u velikoj sali, jer za ove koncerte u maloj mogu bendovi da se navataju gde hocete, ali sto se Destructiona tice, oni ce posle koncerta sigurno izaci da se vide sa ljudima!!!

Poz

hell storms rush over the earth..

....bestial invasion :rockdevil:

joj ja ne mogu iscekati koncert :wub: , pogotovo sto nisam bio na prosla dva(toliki sam baksuz da je oba puta neko sranje iskrslo i morao sam da ih propustim), tako da jedva cekam ovaj, samo da se neko sranje ponovo ne desi(a nadam se da nece)

curse the gods

too many people have died

curse the gods

that fools have died for a lie :rockdevil:

valjda ce biti i nekih majica da se kupi hahah ili tangi? :DDD

bas sad gledam, ona prepotopna thrash 'till death majica mi izgleda k'o da su je misi izeli :]]] al ipak cu je obuci pa kud puklo hahaha. sem ako ne otpadne rukav do koncerta :)

• 4 weeks later...

Hteo sam da dođem ipak i da trešinarim na koncertu sa Cotohom, ali nažalost, neću biti u BGu ovaj dan...

Nego, Imperious Rex, predgrupa, nam poslali njihov album, evo recenzije čisto da znate šta vas čeka, da malo promovišem bend, fini su.

IMPERIOUS REX

Speed Demon

Self Released CD

Imperious Rex sent us the copy of their second album in order to promote their name around here since they are on tour with Teutonic gods Destruction, with whom they will play in Belgrade on May the 4th. Quite a formidable move, so let’s see with what are we dealing here, shall we? These guys from L.A. are playing straight ahead no-bullshit Thrash Metal (you could have guessed it since they are opening for those Germans...). „Speed Demon“ is only 23 minutes long so there are no time for taking the prisoners here – Imperious Rex are killing them along the way! Tempo is very fast and the whole material is headbangable to the max, Rex is indeed aggressive band but not to the point of being overly primitive. You can find tempo changes and nice arrangement twists but that is done in order to keep everything interesting and the steam is not lost in that process. That is basically how is should be done – fuck those Thrash albums that last long! I could compare them to their tour mates (and other German hordes) since they share the same spirit, but you can also drop the names like Slayer (who aren’t inspired by them anyway?) or speed merchants such as Razor and Exciter. Lyrics are also standard Thrash affair with themes about the war, madness and killing so nothing new on that department. Basically, Imperious Rex are not reinventing the wheel but when they are playing from the heart it naturally shows in their craft and the result is easily appealing to every average banger out there. „Speed Demon“ was recorded by the band members, so the production carries the raw garage feeling, maybe someone will be bothered by that fact but the debuts from the eighties did not sound that much better, right? Unfortunately, I am forced to miss out the gig due to some obligations but I have one advice for our metal gang – instead of drinking beer or chatting with some fat chicks in front of the venue, come on in earlier and check out the Imperious Rex’ gig, judging from this CD they will easily give you some worthwhile time and pain in the neck.

Eto, lep provod svima :pivopije:

Za prave fanove Destruction-a i thrash metala - prodajem original CD iz 2001. "The Antichrist" :pivopije:

Standardno izdanje sa 1 hidden track (mislim da je Curse The Gods,nisam siguran).

CD je u nekom 'slip glover' cudu.To je kao neki kartonski omot za CD koji svetli u mraku,tako da se onda vidi ona varijanta sa Cracked Brain-a i iznad logo Destruction-a (sve to svetli u mraku :) ).Ima jos i neke minijaturne lobanje koje svetle sa strane tog 'omota' :bigblue:

CD je NOV.Ne znam tacno sta znaci ono "mint stanje" sto svi spominju,al' kapiram da je to to :)

Cena je 850 din.

Pa ko voli Destruction i ima para za diskove nek izvoli :)

(moze i za pola karte za koncert :) )

Info na PM ili na temi (ako mi je pun inbox).Moze i na mail :)

Ne verujem da cu se ulogovati do nedelje,tako da se eventualno zainteresovani strpe malo ;)

Za prave fanove Destruction-a i thrash metala - prodajem original CD iz 2001. "The Antichrist" :pivopije:

ponesi na 'cert, kupujem :))

Hteo sam da dođem ipak i da trešinarim na koncertu sa Cotohom, ali nažalost, neću biti u BGu ovaj dan...

Nego, Imperious Rex, predgrupa, nam poslali njihov album, evo recenzije čisto da znate šta vas čeka, da malo promovišem bend, fini su.

Eto, lep provod svima :pivopije:

e jebiga grobodanu :) mogli smo se vratiti u osamdesete bar na jedan dan ;) - bude i defunctus, samo njega sramota da se javi na temi.. zamisli uzasa $DDD

fina recenzija, ali ko ce misliti o bilo cemu drugom sem o infernal overkillu i eternal devastation :]]] nadam se da cemo imati i tacnu satnicu da znam kad da uletim :]]

Edited by cotoha