Jump to content

Amorphis


Cold

  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pa to :)

Možda se vidim u prvom redu, bili smo veoma veseli :)

 

 

:confused:

 

Ovo je snimano iz daljine, ne znam sad kako da opisem, ali recimo da je lik bio mozda negde u 10. redu, blago zdesna, znaci negde ispred Ese, tako da je super uhvatio celu binu, sve se vidi. :da:

 

Haha, da, Razbijac i Pain of Solitude. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, podsetise me sad ovi likovi na Slayer temi, pa reko' da pitam - koliki broj vas ima (i treba li nekome) snimak drugog dana Legacy Fest-a na kojem su Amorphis, Unleashed, Testament i Belphegor zastupljeni sa po nekoliko pesama? Ja to nabavih jos pre nekih godinu dana, ali kad videh sad da masa nema jebeni Slayer koncert kapiram da je i za ovo slicna situacija... :)

Anyway, snimano je dobrom kamerom, blizu bine, i Amorphis je nekako najbolje uhvacen, sto se tice slike i zvuka, mada je na momente lik previse "sarao" okolo kamerom. :) Od pesama tu su "Against Widows", "Into Hiding", "The Smoke", "My Kantele" i "The Castaway". U pitanju je jedan jedini video fajl od 3,5 GB. :da: :da: :da:

 

Treba meni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego, evo vama malo screenshot-ova tog kultnog snimka :D :

 

http://img341.imageshack.us/gal.php?g=bscap0000l.jpg

 

Bas sam ga sad gledao, zvuk je zaista iznenadjujuce dobro ispao, eh da je lik snimio ceo koncert... :opusteno:

 

I da, obratiti posebnu paznju kako se na poslednjoj slici lik iz obezbedjenja okrenuo i gleda Joutsen-ov "windmill swing"... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na toooo ste mislili :lol:

 

Da, citala sam to bas skoro i umirala sam od smeha, prosto nisam mogla da verujem sta citam :lol:

Kao da je covek namerno preterivao?

 

I da, obratiti posebnu paznju kako se na poslednjoj slici lik iz obezbedjenja okrenuo i gleda Joutsen-ov "windmill swing"... :D

 

Pa i ja se svaki put iznova zaprepastim koliku kosu taj covek ima :da:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego, evo vama malo screenshot-ova tog kultnog snimka :D :

 

http://img341.imageshack.us/gal.php?g=bscap0000l.jpg

 

Bas sam ga sad gledao, zvuk je zaista iznenadjujuce dobro ispao, eh da je lik snimio ceo koncert... :opusteno:

 

I da, obratiti posebnu paznju kako se na poslednjoj slici lik iz obezbedjenja okrenuo i gleda Joutsen-ov "windmill swing"... :D

Hm, nisam znao za ovo, ja imam onu Zevsovu verziju, na 2 DVD-ja, sa oba dana, od skoro svakog benda po pesma-dve-tri, tačnije:

VADER (6 min)

THRESHOLD (11 min)

DESTRUCTION (14 min)

RAGE (19 min)

OBITUARY (8 min)

PAIN OF SALVATION (6 min)

DARK FUNERAL (10 min)

BOMBARDER (4 min)

UNLEASHED (10 min)

AMORPHIS (12 min)

 

+ 3. disk Testament skoro ceo koncert, 50 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A few changes have occurred in the gig schedule for this fall. On the Latin America tour, there will be an extra show in Mexico City on September 14. On the European leg, the concert on October 18 has been relocated from Zagreb to Graz (Austria) for logistic reasons. In addition to the previously announced shows, Amorphis will play a gig in Helsinki on October 2. Please check the Tour Page for venue details!

 

Jbg, drugari, ko je nameravao da ide... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...