Lords Of Chaos

Citao, doduse u .pdf verziji, meni je super. Svidja mi se sto je lik intervjuisao svakoga zivog i sto je pokusao da pruzi kompletan uvid u situaciju, do te mere da cak ima i poglavlja o nordijskoj mitologiji i tim stvarima + sto je posvetio paznju dogadjajima u Nemackoj (Absurd), Americi... Realno, ko je nov u black metalu ova knjiga mu je savrsena polazna tacka, a i veteranima bi svakako bila vise nego zanimljiva.

I? Šta ti dade zauzvrat?

Samo 'hvala'

Pedofilija nije moj fah,ipak je 6 godina mnogo bre

To je jedna dobra stvar...

Svaka cast...

Ima ti sredim da budes glavna faca u paklu kraj mene i Lucifera...

NIKAD BURZUM...

NIKAD MAYHEM...

samo...

CUMMING JEHOVAH...

Mani se ti mene i pakla,ima mnogo vecih kandidata za to

The 16-year-old boy arrested in the fatal stabbing of the radio journalist George Weber was a death/black metal fan who used MySpace to profess his love for sex, violence, knives and Satanism, according to Gawker.com. He was ordered held without bail late Wednesday on charges of second-degree murder and criminal possession of a weapon.

Officials said the teenager, John Katehis (pictured below), of East Elmhurst, Queens, New York apparently answered a Craigslist ad in which Weber, 47, sought a sexual partner, according to The New York Times. The police believed Weber planned to pay Katehis for sex. The police commissioner, Raymond W. Kelly, said that the two had arranged to meet on Wednesday, March 18 in Carroll Gardens, Brooklyn, but rescheduled the meeting for Friday evening.

Katehis's MySpace page, which was taken down Wednesday, said he enjoyed "drinking, bike riding, hanging out, roof hopping, hanging off trains," and "extreme violence (chaos, anarchy, etc ...) video games, violent movies and listening to my iPod."

"I am an extremist, an anarchist and a sadomasochist. As long as you show respect for me, I will show respect for you."

But it warned that if he were not shown respect, he would "break your neck."

His playlist on MySpace included selections from DIMMU BORGIR, NAGLFAR and MARILYN MANSON.

Read more on this story from The New York Times.

3386902633_3c37e702e5_o.jpg

...And the story goes on, i to ovog puta preko myspace-a...

Realno, Menson je bedni crvić. Ništa ne može uticati na čoveka ako on ne želi. Previše odgovornosti prebacuju na jednog muzičara. I to ne baš dobrog, po mom mišljenju. "Obični" ljudi ne prave razliku između Dimmu Borgira i njega, (a kamoli Igumana, ignoranti nijedni, zli, umreće neprosvetljeni :)), ali su svi čuli da Marylin Manson kvari njihove nedužne anđele, što behu dobra i poslušna čeljad, vredna deca, pametna, miiiiiirna, štovali oca i mater, učili škole... Pa onda ožalošćeni roditelji skoče na prvu nakazu u koju neko uperi prst. Na njega. Čoveka sumnjivog pola a bez ikakvog autoriteta, whatsoever. Mršavka. Poremećenog. Malokrvnog.

Nikakve pare ne mogu da te zaštite od budala većih od tebe samog. :)

Poor bastard. :(

Je l' gledao neko epizodu Family Guy-a, u kojoj Menson savetuje Krisa da bude dobar dečak i ide u školu? :lol:

Edited by Azaralena