Linkovi za download albuma

Baal

Proverite ovaj bend, dosta dobar album, hardcore/sludge je u pitanju, pesme od po 20 minuta, red clean-a (ne vokal nego ambient delovi) red dist-a (vise dist-a, mnogo vise), ne moze da ne podseti na (rane) isis i cult of luna, neurosis... preporuka...

album je izasao za sound devastation label (kongh, pirate ship quintet)

Fall of Efrafa are an epic crust/hardcore/post rock band from Brighton, UK - taking influence from bands such as Neurosis, remains of the day, god speed you! black emperor, his hero is gone etc. The name refers to an element from the book Watership Down, in which Efrafa represents the reign of man over this planet, Owsla (the name of the band's debut album) representing the natural world. The band is a concept project, releasing a trilogy of records known collectively as "The warren of snares" Owsla,(guardian) Elil (enemy) and lastly Inle (death). The next installment is Elil, a three song, 65 minute album.

www.fallofefrafa.com

Fall of Efrafa - Elil (2007)

haha

pa jeste ali ovaj album mi se toliko svideo da sam dao sebi za pravo da se oglusim o zabranu

salu na stranu, izgleda da sam se pomalo zaleteo ovaj put... dobar album, ali ne koliko mi se cinilo na prvo i drugo slusanje... dosadi brze nego sto sam mislio da ce... tja... btw, ovo je unmastered verzija valjda...

bilo je i boljih albuma iz te branse ove godine, giant, kongh, tephra itd

Edited by sabre