Moonspell

Tormentor

E ovakav stav cenim! icon_mrgreen.gifpivopije.gif

A za Butterfly... ma samo ga preslusaj kao celinu, odvoji ga od bilo kog drugog albuma, zaboravi da je to uopste Moonspell radio i ne trazi taj njihov karakteristican zvuk u albumu.. Svideceti se! Trust me....

Ae, imas pivo od mene kad se vratim u BG! pivopije.gif

Never mind, I don't think any of you will ever understand.......

Ma jedina bitna stvar je da se ovde zna ko je najveci fanatik i ko je dobio cokoladu od Pedra! wub.gif

laugh.gif girl,give me a break!Ako si mislila da je skoro svaka stvar dobra od njih,tu se slazem,ali ipak....za darkness and hope sam speciallno]vezana mrred.gifmrred.gif

Edited by Queen_Mab

Sve sto za sada znam jeste da imaju vec 10 snimljenih pesama i da bi trebalo da to sve izadje ove zime... Kao i da su vec svirali jednu od novih stvari na ovim svirkama sto su imali po Portugaliji kao i da bi posle Halloweena trebalo da snime jedan spotic.... Ali znam samo toliko za sada...........

MOONSPELL Sign With SPV/STEAMHAMMER RECORDS

Portuguese metallers MOONSPELL have inked a three-album deal with SPV/Steamhammer Records following their split with Century Media. The band are currently recording their new album, entitled "Memorial", at the Woodhouse Studios in Hagen, Germany with producer Waldemar Sorychta (TIAMAT, SAMAEL, SENTENCED), who had worked with the group on their first three records ("Wolfheart", "Irreligious", "Sin/Pecado"). The recording sessions will last from November 1 to November 27.

"Memorial" will contain around 8 to 10 new songs, including "Once It Was Ours!", "Blood Tells", "Sanguine", "Finisterra", "Upon the Blood of Men" and "At the Image of Pain". The material is being described by the group as "the best music we ever wrote together" and "an homage to the Nineties scene and bands," of which they became a strong symbol of. A tentative spring 2006 release is expected.

With regards to MOONSPELL's long-awaited first DVD, "Lunar Still / 13 Years of Doom", most of the contents are ready to go into production but the release was delayed due to legal issues which are taking a long time to be ironed out. Century Media will release the DVD sometime next year. In addition, new live dates are being booked for the next festival season, as are one-off shows in Russia and Morocco.

Anyway..... New album and tour coming soon biggreens.gif

Setili su se! icon_cool.gif

Btw, bas mi je simpa kada Fernando ( je li mu tako bjese ime? ), "zapinje" na engleskom. Mislim, akcenat mu je malo...

Ne lupetaj... nista mu ne fali.

Genijalno... Ne smem da kazem nista vise, zasracu nesto...icon_smile.gif

Obozavam ovaj bend, obozavam da sviram Moonspell, obozavam da pevam Moonspell, sve... Jedva cekam novi album... Ocekujem nesto lepo i iznenadjujuce, kao sto su nas svaki put zeznuli sa narednim, promenili fazon, ali osnova i atmosfera su uvek bile prepoznatljive...