Sunn O)))

Turin

koje je godiste pojacalo

nemam pojma iskreno ali sa kraja 70-tih ili sredina 80-tih sigurno

P5150163.jpg

A evo sta ima ortak i sta smo isto do skoro imali u studiju:

sunn-beta-lead001.jpg

poslednji cert sam svirao na ovome i jede malu decu,samo treba da se izvale preseti jer ne radi po standardnoj shemi.

Sada je to pojacalo u novom Temple Of The Smoke studiju koji dele sa mojim ortacima,iscimaj Zicu pa chekiraj nekad.

Uspeli smo da nadjemo i Ampeg V2 glavu sa originalnim lampama i box-om u full stanju za 550eur! Plakali smo od srece tada

Edited by zombie eater

• 2 weeks later...

"što se sunn tiče koncert zamalo da nije otpao jer su planirali putovati samo s dijelom opreme pa su poslali backline rider sa zahtjevom za:

7 ampeg bas kutija s 8 desetki

4 twin reverba

6 gitarskih boksova s 4 dvanajstice

na kraju se ispostavilo da i ostali promotori imaju problema u prvom redu s ampeg boksovima pa su na našu sreću ipak odlučili rentati kompletnu opremu + jedan kamiončić"

hahaha

Sunn O))) for the October tour in Europe 2009, and UK in December 2009 will be adding a new layer of sounds to the presentation of the music during live performances. The shows will be presented in “pseudo” quad format. Needed as an addition to the PA specifications on the above page will be two large format full range speakers for the rear of the performance space. These two speakers must equal power of the front left and right sides of the front of house system and have cables long enough for a wide stereo field. The speakers will be connected and controlled by the front of house board via an Auxiliary send. This will not so much be a mirror of the front channels but a “psychic echo” of various channels throughout the performance.