Fear Factory

"I have had to focus on Fear Factory for a while, but 2007 is all about Ascension of The Watchers."

Koji kreten! Taj projekat je takvo jebeno sranje!!! :mad::udri::puke:

Sve u svemu, na osnovu ovoga ja nesto ne verujem da ce FF ikada napraviti album koji ce da vuce na starije, dobre radove... Ovaj ce da pisti i kuka, a ostatak ce nepovezano da krlja...

Samo se secam kad je izasla promo Archetype pesma, Cyberwaste, to je takvo lozenje bilo... ja sam se najezila! Kad ono album nevidjeno mlak i otuzan <_<

Inace, sto se tice nekih mojih favorita, Obsolete je poprilicno dobar, naravno i Demanufacture, no meni najzanimljiviji jeste A Soul Of A New Machine... Tako je brutalno sirov :D , a to ima neku svoju draz.

Omiljena pesma sa njega, mada i inace od FF-a, uvek bila, ostala i bice, Flesh Hold :rockdevil:

One has to fight

For dissension

God's kill in sight

Confined in madness

Samo se secam kad je izasla promo Archetype pesma, Cyberwaste, to je takvo lozenje bilo... ja sam se najezila! Kad ono album nevidjeno mlak i otuzan <_<

...no meni najzanimljiviji jeste A Soul Of A New Machine... Tako je brutalno sirov :D , a to ima neku svoju draz.

Nije Archetype bas toliko mlak i los.

Za SOANM se slazem, album je xtra. Secam se da je neki ortak skoro sve pesme pevao 'prevedene' na srpski, jbg nismo imali tekstove, a tada nije bilo interneta(ala sam mator).

Znaci refren za Desecrate - "Ishtvan pajkan, Ishtvan pajkan..."

Бруталнија је од осталих. Ма албум је добар. Кад је била анкета на сајту "Који вам је омиљени албум?" "Прототип" је на 2. месту. После "Демануфактуре". :D

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
А, ево сад је у реду. Ја не готивим толико Обсолит.

зар ниси ти рекао да волиш све од њих? која си превара!!!!! :lol: ни ја не обожавам нешто превише тај албум, мада ћу морати још једном да га преслушам људски да би изразио коначно мишљење. али је добар, има доста добрих ствари типа edgecrusher, descent, timelessness, resurrection, freedom or fire, soulwound, obsolete. ima ih. descent ми је један од омиљених њихових песама. обожавам ту песму.

• 3 weeks later...
  • 5 months later...

Stara vest ali neko mozda nije video...

Ascension Of The Watchers, the band featuring Fear Factory frontman Burton C. Bell and John Bechdel (Ministry, Killing Joke, False Icons), will release its full-length debut, "Numinosum", on February 19, 2008 via Ministry frontman Al Jourgensen's 13th Planet Records.

Commented Bell: "I am very excited about this. Finally, after five years of diligence and prayer, my patience has paid off."

He added, "I have booked three shows in the Northeast, trying to book one more. I am planning the shows around the release date of 'Numinosum'."

"Numinosum" track listing:

01. Ascendant

02. Evading

03. Residual Presence

04. Canon For My Beloved

05. Moon Shine

06. Becoming Mars

07. On The River

08. Violent Morning

09. Like Falling Snow

10. Sounds Of Silence

11. Quintessence

Check out the "Numinosum" artwork at this location.

Ascension Of The Watchers' debut five-song EP, "Iconoclast", was made available in 2005 exclusively through the band's web site.

"Iconoclast" was released in two formats: a 12", full-color gatefold on heavy black vinyl in a limited-edition pressing of 500; and as an enhanced CD, with a limited pressing of 1,000. The CD included the five songs — "Evading", "Residual Presence", "On The River", "Moonshine", and "Quintessence" — as well as a video for "On The River", a rare interview with Burton and John, and links to web sites. The CD and vinyl featured different artwork and photographs by Burton. Included with every purchase was an autographed promotional photo.

Ascension Of The Watchers interview and performance footage.

Regarding the current status of FEAR FACTORY, Bell said, "FEAR FACTORY is on hiatus. As far as I know, it's not over. I just wanted to work on some other stuff. I've been part of FEAR FACTORY since its inception, and 17 years later I need to do something else for a while. And FEAR FACTORY doesn't have a record deal, so there's no contractual obligation to move forward with that, so right now it's all about the WATCHERS."