Megadeth

Earendil

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Видим ја да ћу и ову тему да затворим да бих је прочешљао мало.

Ајде, Тања, бар ти можеш да се уздржиш од просеравања. Мислим, знам да то није твој фазон.

van gogh je bio sasvim pristojna predgrupa metallici.Dovoljno zestoka.Elem check this:

Dave Mustaine - MEGADETH

"There is nothing unique or clever to this post, and what I want to say has no doubt already been said throughout the metal community, by countless others whom were more closer to Darrell than me by now. However, knowing he was murdered tonight, I wish to thank and remember Darrell for his amazing life and the gift that he shared with me and so many other fortunates. I pray for Darrell's family and friends; specifically for their healing, their peace, and their understanding of this tragedy in this time of need. I send my deepest heartfelt condolences to the Abbott family, to Darrell's friends, and to the fantastic PANTERA and DAMAGEPLAN fans around the world. We must never forget his life, and his gifts, his genius, his terrific personality, and the legacy he left behind to remember him by. Darrell, I will see you in heaven and I, like so many more, love you brother. You will be missed."

Pa izgleda da je mustaine postao vernik,da je ovo rekao maz cavalera,razumeo bih,ali dave ?

snimite ovo :

Over my career I have a lot of cleaning up to do on my side of the street as well as letting things go, for once and for all; I need to apologize to many people and also to forgive and quit holding grudges.

"Having said that, if there is something I did to you or someone you know, please give me the opportunity to make this right.

"To SLAYER and METALLICA: I am sorry for whatever I may have done in the past and wish to make it right, to put it behind us. Please let me know how and when we can talk this out.

"To previous bandmembers and managers: I say the same to you.

"To all the MEGADETH/METALLICA fans: from this day forward, there will never be another unkind word from my mouth perpetuating this silly 22-year-old feud.

"And to heavy metal fans around the world: I am going to emulate Dimebag by being more like him; more friendly, and more interested in your lives too, I promise.

"I am grateful to have been asked to come in this hour of darkness to represent us all as we come together and heal as a worldwide music community, and I would be a fraud if I didn't say I need to do more to better represent.

"Thank you in advance for your forgiveness and for your support."

(povodom headbangers ball tribute to dimebag)

Dave hriscanin... otkud to ?

ti ko da si s' Marsa pao i direktno otkrio Ameriku gledajuci kroz rupu na saksiji.... icon_smile.gif

znas kako ti je, kada covek vidi da mu je neka sila bila naklonjena i da mu je spasavala dupe, i kada se nadje u teskoj situaciji, obicno najpre poce da veruje u Boga, kao predstavnika te vishe Sile!

Tako je i Dave... sada ne znam bash od kada je on zakleti vernik, ali znam da kada je sjebo ruku (da li je sjebo, necu da ulazim u to) poceo je da se moli svaki dan za sebe, porodicu i ostale... kao sto rekoh, nasao se u problemu i jedini spas je mogao doci odozgo... icon_da.gif

kako samo covek moli ove da mu oproste... Sta su mu slayer skrivili ?

A van gogh su bili heavy,a ne vidim da nesto fali ritmu nereda.

mislis sta je on njima skrivio?

nemam pojma.... neka neko kaze ako zna... i mene zanima! icon_da.gif

Van gog, je mozda bio heavy ali na matrici... no.gif

pedeset dinara (sve u monetama od 2, 3, 5 dinara) sam potrosio na gadjanje onih shabana.... no.gif

Nemam ja nista protiv njih, no shabani su tada:

1. svirali na matricu...

2. bili predgrupa metaliki preko veze

3. kurcili se da su neko i nesto! no.gif

mnogo sam promenio misljenje o njima posle tog playbacka! icon_da.gif

Ајде, Тања, бар ти можеш да се уздржиш од просеравања. Мислим, знам да то није твој фазон.

brate, nemoj da zatvarash temu, vec daji warnove... ako oces mozes i meni... nije frka... posle warna covek (razuman covek) se opameti... jesmo srali, ali realno gde na ovom forumu nema sranja??!?

ko mali picko celava.... icon_smile.gif

visok Sam 194, imam 20 godina, koga ti (jeftino) prozivas da je mali.... no.gifviolent.gif

ajde sada... nemoj da se hvalish... znamo da si student filozofije! icon_rolleyes.gif

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

"...it's like making love with a gorilla - you don't stop 'till the gorilla stops"

-Dave Mustaine

da da... icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

slusaj bole, mi se mnogo zezamo to je istina, ali u svakom postu smo pominjali davea i bend - a to vec nije spam.

zar moramo samo da pricamo o pjesmama i albumima, zasto ne o genitalijama, mogucem koncertu, predgrupama, sabanima i sl.?????

nema sta da se brise ovdje, ova prica treba da ide u anale ( mhihi.gif ).

inace sam ja dobra djevojcica i slusam nabolje. icon_da.gif (jako klimam glavom gore i dole)

i nek neko kaze agresoru da svirke nece biti.

slusaj bole, mi se mnogo zezamo to je istina, ali u svakom postu smo pominjali davea i bend - a to vec nije spam.

zar moramo samo da pricamo o pjesmama i albumima, zasto ne o genitalijama, mogucem koncertu, predgrupama, sabanima i sl.?????

nema sta da se brise ovdje, ova prica treba da ide u anale ( mhihi.gif ).

inace sam ja dobra djevojcica i slusam nabolje. icon_da.gif (jako klimam glavom gore i dole)

i nek neko kaze agresoru da svirke nece biti.

covek je iz luksemburga! icon_da.gif

gledace koncert, i to pre nas! icon_da.gif

pivopije.gif