Evergrey

Snimka koncerta je bilo. TV Metropolis je bio medijski sponzor i snimali su, ali samo za jedno emitovanje i to ne ceo koncert. Tako da su te snimke umesto da arhiviraju obrisali... :udri:

Sta reci...?!? Samo dve reci: Nemam reci... :mad:

Molim? Obrisali? Te idiote treba lincovati :twisted:

Edited by DragonHeart

Zna li ko gdje taj tip zivi, pa da mu banemo u stan i vidimo sto on to krije :violent:

Pa reče čovek nešto tipa da nema pristup netu kad nije u BG-u. No ovo je baš dugo, vidim da je prethodni put bio on-line još 14. aprila.

Edited by crusader84

• 2 weeks later...

Hi Folks!

On the behalf of Evergrey , we will improve the participation and try to be more proactive at this forum.The boys will start to interact more on a regular basis at this forum.So this WILL improve for sure.I will start to tell you about the current situation, since there has been very quiet about the band.As you all know, Fredrik Larsson was the temporary bass player after Michael left. Fredrik has now re-joined Hammerfall, The Evergreycrew

wish him all the best in the future.He is still a good friend of the band.New songs has been recorded and are being recorded ,Tom and Henrik are doing all the bass playing in the studio at this moment,so that is not an issue .Jonas and Rikard are also participating writing lyrics and music for the new album.The recording session is supposed to be done by the end of the summer, the new album will be launched before Christmas.And for all Fans out there, this album is HEAVY,in my ears probably the heaviest they have done.After releasing the new album they will start touring .By that time a bassplayer is in the band ( hired or permanent future will tell...)There are also some new Endorsment contracts being negotiated at this time.it's still to early to announce yet. Also a new label is being sourced.More to come on that point.Like I wrote in this thread ,from now on we will be more active at this forum.I will try to anwer as many questions as I can , also the boys will be more active ,My job in this band is to deal with daily issues,sort out sponsorship, make sure the band gets full Endorsment of gear that they use and just deal with all issues that pops up.At least I hope that this thread will answer some of your questions about Evergrey.There is much to come.We are looking forward to see and hear from you.

Kind regards

Z.P

Evergrey Business Cordinator

:pivopije:

Ma gledao sam ja vec, to mesto je negde skroz na severu, ka Slovacko-Madjarsko-Rumunskoj tromedji, znaci nemam ideju uopste kako bi moglo da se ide, BG-Temishvar, pa tamo da se preseda, a pitanje je da li iz Temisvara postoji neki prevoz do tog mesta, ili mora da se ide do Bukuresta koji je na totalno suprotnoj strani.. jedino resenje je kolima, sto je u mom slucaju nemoguce, a josh su rumuni zajebaniji za vize od Ceha... A kao vrhunac svega, ne bi me cudilo da je sve neka prevara, NIGDE ne mogu da nadjem nista o festivalu, bar ne pod tim imenom koje stoji na Evergrey sajtu.

Vidi, ne bi trebala da železnica bude problem ... a i Rumuni su se valjda malo uprade-ovali, ućli su u EU (čini mi se). Sačekaćemo još malo da vidimo šta se dešava ... ja sam za takav pohod.

Kolima ne bih išao ... ne znam kako je stanje sa njihovim žandarmima & lopovima

Ma meni sve zapravo zavisi od Ceshke, ako dobijem ceshku vizu, idem od na Masters of Rock (12-15 juli) tako da ovo otpada u najavi onda, a ako ne odem tamo, videcu sta cu i kako cu...

Da imam kola, bez razmisljanja bi potrpao jos 4 ljudi i otisao na ovo, ali ovako.

Ja imam kola, ali .... malo je zajebano ići kolima bilo gde preko. Mnogo je tu faktora koji mogu da zajebu stavr, a ljudi najčešće idu logikom "sipaš gorivo i voziš".

Ne bih se odvažio da idem. Mada, moram priznati da nemam pojma mnogo o Rumuniji i prilikama tamo ...

Znači jbt za onaj Hluzov 'cert u Dimitrovgradu je bio neuporedivo jači info!

Googlanjem sam jedino pronašao informacije na više sajtova da Evergrey i Manticora sviraju, onda rekoh da probam da nadjem sajt grada, tamo se samo pominje medju kulturnim manifestacijama da se taj fest tradicionalno održava u julu i to je to! Nikakav info!

Inače Oradea i nije tako mali grad, ima preko 200.000 stanovnika.

Edited by crusader84

Jbg, ostaje nam da radimo na popularizaciji benda kod nas, kako bi odobrovoljili organizatore za neki budući koncert, pošto ovaj u januaru finansijski nije prošao baš najbolje...

Dakle, akcija, prvo što možemo da uradimo (osim da se pozerišemo u Evergrey majicama po gradu/selu :) ) :

http://www.forevergrey.net/forum/viewtopic.php?t=272