Nightwish

Znas kako, da sam hteo da gledam promo klipove, skidao bih ih sa neta, ali ako kupim Live DVD, onda ocekujem da vidim bend bez vatre, talasa i krstova koji prelecu preko njih, i bez usporenog kretanja......... pukeface.gif

• 2 weeks later...

Tek nedavno sam se "upoznao" sa ovim bendom ...

Imao sam neku averziju prema njima iz razloga sto je svaki drugi metalac u gradu imao Nightwish majicu a kako smatram da sa svime sto tako bode oci nesto nije u redu - nisam ni imao zelju da ih cujem.

Elem, posto sam stari hrcak i navlacim i sto mi treba i ne treba - narezem i njih i na "Oceanborn" stvarno OTKINEM!

Retko mi se desi da mi se neki album dopadne od pocetka do kraja ali mi ovih 50 minuta proleti!

Odlicna muzika, doduse nisam slusao ostalo (ne mogu da postignem da cujem sve sto nabavim mhihi.gifno.gif ) ali verujem da moze da se zabode jos po koja dobra stvar ...

• 2 months later...

oni se nisu raspali vecj su shutnuli Tarju

mogu oni da pricaju sta zele, ali njen odnos prema bendu i uopste pevanje je katastrofa, samo to ne govore...

inace snimanje novog albuma je pocelo... Jukka je snimio bubnjeve i po onome sto on kaze, bicje ovo zanimljiv album... jednu pesmu je napisao Emppu (valjda muziku)

a ima i jedna od 14 minuta musik19.gif

Edited by Planet_Hell

Pa da, nisu se raspali - samo je Tarja otisla!

laugh.gif

Vise ne moraju da se zovu Nightwish.

Njen muz vrsi veliki pritisak na nju, od kako se udala - nastali su problemi u bendu koji su kulminirali javnom prepiskom (citaj: optuzbama) u kojoj je izneseno da je otisla zbog para, nikakva misterija.

Ne bas ovako kako sam ja opisao ali to je to.

Ne, samo se informisem o stvarima koje me zanimaju.

"After the recording in the Hartwall Areena (Helsinki) on the 21st of October, 2005, of the new live DVD End of an Era (released June 2006), the four other members of Nightwish decided that it was best to continue Nightwish without Tarja Turunen,[10] a feeling they expressed through an open letter. This was due to the fact that they felt that her husband Marcelo Cabuli and commercial interests had changed her attitude towards the band. Tuomas Holopainen gave the letter to Turunen after the band ended the concert. The letter was later published on the band's website for all to see."

Evo ti i link, mada - ko ce jos verovati Wikipediji, je li tako?

http://en.wikipedia.org/wiki/Nightwish