Bon Jovi

mpmiha

hahah, nisam gledala spot - ali iskreno da vam kazem.. ovdje nista lakse nego tuziti covjeka i teze se tretira kradja autorskih prava nego ubistvo.

mozda i bude tuzenja.

ali onda i BJ da tuze Van Gogh sto je maznut spot Everyday biggrin.gif

JON BON JOVI: prestani da krades slike sa srbovanja biggrin.gif

i ta je neadekvatna. bolja je ova:

user posted image

imam dva krucijalna pitanja...

prvo:zasto sve djevojke vole fegetliju mesto da se lepe za samboru...???

meni je sambora interesantnije musko od jovanija...da sam zensko,pre bih uzdisao za njim...

shvatiti pitanje krajnje ozbiljno.

drugo:davno sam cuo da internetom kruzi peticija da se onaj basista prihvati kao stalni clan benda(punopravan bolje receno...)...???i kada ce to da se desi...

do kurca mi je vise da ga gledam na tri sekunde po spotovima...nek ga izbace onda skroz...

prvo:zasto sve djevojke vole fegetliju mesto da se lepe za samboru...???

meni je sambora interesantnije musko od jovanija...da sam zensko,pre bih uzdisao za njim...

shvatiti pitanje krajnje ozbiljno.

shvaceno!

- fegetlija je BOLJI FRAJER od sambore( icon_mrtav.gif )

- nisi zensko.... ali opet, ko ti brani da uzdises... icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

user posted image

GLEDALA SINOC po 572985792572 PUT! biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

JUHUUUU, I`ll MAKE YOU FAMOUS!

YOUNG GUNS II

Sequel to the successful film, Young Guns II, this movie starred Emilio Estevez, Lou Diamond Phillips, Kiefer Sutherland, Alan Ruck, Balthazar Getty and Christian Slater. Emilio Estevez had hoped to included the song "Wanted Dead or Alive" in the movie however, friend Jon Bon Jovi visited the set of the motion picture and opted instead to write a completely new song ("Blaze of Glory’) which led to Jon’s first solo album, the soundtrack to the film. The song "Blaze of Glory" went on to be nominated for the Oscar, Grammy and Golden Globe Awards as Best Song from a Motion Picture (it won the Golden Globe Award.) Jon Bon Jovi claims to have picked up the acting bug on the set of this film. Jon also did a cameo in the film. If you watch the movie, there is a nighttime scene where a group of prisoners in a pit escape and fight with the local law authorities. Look closely for the scene where a dirty prisoner with long hair and a fur vest steals a gun and heads towards the lawmen (this prisoner is Jon.) He is shot and the footage is a solo shot of Jon in slow-motion falling backwards at the impact of the bullet.

odoh opet da nadjem tu scenu - stvarno mi je muka od gledanja filma, a nikako da uhvatim taj dio!

jon bon jovi: nil jang. biggrin.gif

Edited by blondie