Deathchain

Grobodan

vidi,i ove teme nema...

Finski deathrash krljaci,priredili su dobar show pre nekoliko godina kao Destruction predgrupa,doduse,tad im je setlista bila po meni ocajna,mogu misliti sta bi bilo da je bolja...

2 albuma - Deadmeat disciples i Deathrash assault,mnogo dobra oba :rockdevil:

E, to.

Graveyard Witchery je super pesma, mada Deathrash Legions je vrh. Ma dobra je i ova prva. Bucoshka. Pogotovo bubnjevi, kao sto je i ledenko rekao, na pochetku, onaj prelaz...

Edited by MREzAsTI_MEn

• 1 month later...

Finnish death/thrash metallers DEATHCHAIN will release their third album, "Cult of Death", on May 28 via Dynamic Arts Records. The track listing is as follows:

01. Deathammer

02. Hour of the Exorcist

03. Pit of the Possessed

04. Serpent of the Deep

05. In the Crypt of Vengeance

06. Witchstorm

07. Necrophiliac Lust

08. Cult of Death

DEATHCHAIN recently parted ways with singer Rotten and replaced him with K.J. Khaos.

sama imena pesama su vec pocela da mi pomeraju vrat u fazonu :da:

Finnish death/thrash metallers DEATHCHAIN will release their third album, "Cult of Death", on May 28 via Dynamic Arts Records. The track listing is as follows:

01. Deathammer

02. Hour of the Exorcist

03. Pit of the Possessed

04. Serpent of the Deep

06. Witchstorm

07. Necrophiliac Lust

08. Cult of Death

DEATHCHAIN recently parted ways with singer Rotten and replaced him with K.J. Khaos.

01. Deathammer

02. Hour of the Exorcist

03. Pit of the Possessed

04. Serpent of the Deep

06. Witchstorm

07. Necrophiliac Lust

08. Cult of Death

juce skinuh novi deathchain al nisam stigo da prelusam nista detaljno vec samo po neku pesmu. jedino sto mogu da kazem jeste da mi se cini da je mnogo rutalniji od prethodna dva al javljam ovih dana detaljno :pivopije:

Ne djasvi mi se mnoog novi DC. Kao da ga je radio potpuno drugi band. Thrasha ima u tragovima, ovo je chist death metal album. E sad nije da gosn. Ja ne voli death metal, ali ovo je below average death metal, a i jebesh DC album koji te ne 'udara' na prvo slushanje, zar ne? :) Iako ovaj album vise ide na death-brutal fazon, meni su daleko brutalnije "Lepra Lord", "Graveyard Witchery" and such.. Ne znam, mnogo manje mi je zanimljiv album...Deathammer ima kul riffova..a "Witcstorm" je mozda i najjaca pesma albuma, doduse na "Deathrash assault"u bi mogao da bude samo b-side, heh.