System Of A Down

reply na ovo od malo pre za radio/video i tako to....

cekaj,ovde covek ne sme da ima pravo na ukus LICNI,majku mu...dopada mi se...jeste ,slatkasto je,komercijalno,infantilno u krajnjem slucaju,ali meni se svidja...zanimljivo je,ceo album...hrabar potez ,u svakom slucaju...

a vama ako se ne svidja ....nemo' da slusate... icon_cool.gif

a ne ne ne,nemojte da mi trpate reci u usta,nisam rekla nigde pljuvanje.... icon_razz.gif

samo me nervira kad se namece nekom nesto tipa"kako mozes da slusas to govno,gde su ti ushi,gde si bre ti odrastao " i te fore,samo zato sto se nekom svidja ono sto se vama ne svidja..that's all....a ovo ostalo...bole me....

ha...upravo ide spot za question...fin spot..

I TAKO JE SYSTEM OSVOJIO NAGRADU ZA BEST 'ALERNATIVE'...

BAREM SU LEPO NA KRAJU EMA ODSVIRALI B.Y.O.B A I BILE SU SHUTKE .

E TO NIKADA NISAM VIDEO NA DODELI MTV NAGRADA.

IPAK,BEST ALTERNATIVE...

NE ZNAM JE LI IKO SLUSAO KAKO SADA SVIRAJU WAR?,MR.JACK...MNOGO KLAVIJATURA STO SE MENE TICE.

meni zaista nije jasno zasto je serj poceo da peva k'o jarac.....ili je to placebo od kose/brade?! lol

dobra svirka, nema sta, ali ne mora bas onoliko da falsira...malo mi je bilo napeto da slusam.....za razliku od npr. green daya koji su dosli, pokidali i otisli. cao zdravo.

System Of A Down snatched best alternative band at the MTV Music Awards.

The band sat shocked as there name was announced and as they walked o­nto the stage they passed the microphone each refusing to talk. As Serj said something that MTV Censored Daron swung the award around.

Serj then passed the microphone to Daron to speak, Daron walked away throwing the microphone into the crowd and the band walked off stage.

"Civilization is a fucking failure. Lets get together and decide what we wanna do next, together with love and peace. Thank you" said Serj.

Daron had the award at his penis then screamed and threw the mic to the audience!. Later, the band have performed "B.Y.O.B" o­n the stage.

Congratulations to the band, even though they did look pissed off.

Poserem se na mtv pukeface.gif i na njivoh odabir zanrova za grupe i muziku i pokenjam se na onog komunistickog voditelja baruta bertau bentua ili sta vec sto ih je nazvao budalama...sistem je bio zbunjen i osramocen a serj je poslao poruku kratku a jebitacnu,daron je bio naduvan a to sto su losije odsvirali pitam se pitam sta je bio razlog ionako su ceo nastup odglumeli....najbolji momenat je bio kada su davali mic jedan drugom jer nisu zeleli ista da kazu a onda je na scenu dosao serj i sve oterao u 3 lepe evotigana.gif ...

System of a down ziveli pivopije.gif da mi zivite jos 100 godina vi mangupi stari

The band sat shocked as there name was announced and as they walked o­nto the stage they passed the microphone each refusing to talk. As Serj said something that MTV Censored Daron swung the award around.

Serj then passed the microphone to Daron to speak, Daron walked away throwing the microphone into the crowd and the band walked off stage

WOOOOW! That's soooo pUNk!!!! mhihi.gifwallbash.gif

sistem je bio zbunjen i osramocen a serj je poslao poruku kratku a jebitacnu,daron je bio naduvan a to sto su losije odsvirali pitam se pitam sta je bio razlog ionako su ceo nastup odglumeli....najbolji momenat je bio kada su davali mic jedan drugom jer nisu zeleli ista da kazu a onda je na scenu dosao serj i sve oterao u 3 lepe evotigana.gif ...

wow ne seri! pa ako je toliki blam sto su dobili jebenu mtv nagradu zasto su onda dosli na dodelu jebenih nagrada?

a, da. da bi pokazali svima kako su totalno anti-establisment wallbash.gif

ja sam cuo da je S.O.A.D.bio proglasen za jedan od najiritantnijih bendova, samo sto ne znam koje godine i u kojim krugovima se vrsio odabir, glasanja ili sta god.....

iskreno, i meni vec neko vreme bivaju malo po malo sve iritantniji..... u stvari onaj kretenski gitarista vuce 95%, basista i vokal po 2.5%, a onaj bubnjar se ni ne primecuje....