My Dying Bride

nepenthe

Sinamorata DVD treba da im izadje i For Darkest Eyes (Re-Release) !!! Jedva chekam mada ni For Darkest Eyes stari nije losh !!! Na Sinamorata ce biti 'cert iz 03 + josh neshto + 2 spota (The Prize Of Beauty i The Blue Lotus) . Mislim da su ova 2 ... Omiljeni albumi The Angel And The Dark River , The Light At The End Of The World , Turn Loose The Swans i Songs Of Darkness, Words Of Light ... MDB RULZ

• 4 weeks later...

Moja omiljena grupa... Najbolji albumi "Like the gods of the sun" ,odakle dolaze dve predivne pesme: Black God i For my fallen angel, zatim "The angel and the dark river" i pesma Two Winters i ,,Dreadful Hours" sa istoimenom pesmom.

Oci su mi ispale i proslo je mozda i sat vremena dok sam procitao 15 strana (priznajem, preskocio sam 3 strane).. tako cu da odgovorim na sve sto je bilo pomenuto biggrin.gif

Neko je spomenio da su se mdb prodali.. Vecu glupost nije mogao da odvali icon_smile.gif

Najnoviji album "Songs Of Darkness, Words Of Light" (cini mi se) ne zaostaje nista za ostalim albumima. Svidjaju mi se my wine in silence, prize of the buety i catherine blake

Koja sear me pesma mi je najbolja? Ona prva... that rocks

I mene pevac nekad zamara... tj. u pesmama gde je sam growl.. kao npr i am the bloody earth.. Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium ima strava muziku na pocetku, ali growl upropasti pesmu (bar ja mislim).. tako da ja tu pesmu pustim prvih 30 sekundi i onda prekinem biggrin.gif Vise volim kada peva "normalno"..

best songs:

dreadful hours, my wine in silence, for my fallen angel, my hope the destroyer, she is the dark, black god, cry for mankind, for you, crown of simpathy, two winters only, a sea to suffer in, your shameful heaven, sear me...

da ja ne bih nabrojao sve njihove pesme...

Laku noc biggrin.gif

Edited by Bartleby