Heroes

Thule

• Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Odlicna epizoda :da:

Malo mi je zao Nathana,Nikki malo manje,jer ocigledno njen lik vise nije imao ni poentu ni zanimljivu pricu . A cak su uspjeli da ubace dvije smijesne fore,Syler i spanac i kad Nathan leti sa Parkerom

:) :) :) A da i kad maja kuva sa keceljom : "Worlds greatest dad" :) :) :)

Edited by EdenEcho

Ostavi ga preko dana da se skida.

Ili ću da ti dam link na pm, cela epizoda na jednom linku. Ja je skinula za 2 ili 3 sata.

Tako nešto.

I meni su se pre torenti vukli, posebno ovi sa nekadašnjeg demonoida, a na javnim torentima sve je ok.

Inače za torente proveri NAT, i tako...

Ajd i ovde da napisem: HVALA ZA LINK

AAAAAAAAAA!!!

Koja epizoda!!!

Hiro je ludak totalni :meshuggah:

Zbog njega sam i pocela da gledam Heroes i nije me razocarao nikad :lol:

Sto se ostatka tice, jbg sad jedva cekam nastavak, ali to im i jeste bio cilj :red:

Mnogo jaka epizoda stvarno, super zavrsnica.

Dobro da ste odgledali, odlicno je! Sajler je super negativac. Jedini minus seriji koja fura fazon stripa je sto nema negativca koji master mind. A to definitivno nije kompanija.

Fale im likovi poput Thanosa (marvel) i Darkside (dc)

Ili ti likovi koje nazivaju supervillains, a ne villains. :da:

Ko zna, mozda i nadju nekog takvog lika. Onda ce serija biti bas dobra, za sad mi je malo mekano.

Pa ne znam bas,meni Angela pocinje da lici na negativca masterminda,kako ti to vec kazes ;)

I ovo je inace izmjenjena epizoda (zbog strajka),u originalnoj Nathan je umro od virusa,pa su to malo promjenili. I nastavak je trebao da se zove Exodus umjesto Villains. A prokleti strajk,nadam se da ce brzo da se zavrsi,jer poslije toga slijedi i strajk glumaca pa onda svakako nece biti serija naredne sezone :(

Dobro da ste odgledali, odlicno je! Sajler je super negativac. Jedini minus seriji koja fura fazon stripa je sto nema negativca koji master mind. A to definitivno nije kompanija.

Not to worry. There are plenty more baddies coming after the writers' strike concludes. In fact, the title of Volume 3 — "Villains" — says it all.

"We've introduced a cadre of them over the course of the show and we're going to see them rise up," Kring says. "Just as the heroes have found each other to save the world, the villains will do the same with the opposite intent." And their numbers may be legion. "The Company has catalogued many of these people over the years. There may be more of them down in that basement than we have alluded to so far."

Will Sylar (Zachary Quinto) be their ringleader? After being electro-zapped by Elle, Mister Eyebrows escaped to a back alley and skeevily injected himself with Claire's (Hayden Panettiere) blood. Then, in a wicked salute to Popeye, he telekinetically grabbed a can of spinach and said, "I'm back!"

"Sylar getting his power back does not bode well for our heroes," says Kring, who admits there is one upside to the writers' strike: Originally, Quinto was not going to be available for much of Volume 3 because of his commitment to the new Star Trek film. Now, with the strike dragging on, he'll likely be done playing young Spock by the time Heroes returns to production.

Ok, nije lose bilo bi dobro da se gleda malo vise fajta.

Sigurno si gledao http://en.wikipedia.org/wiki/Unbreakable_%28film%29 Unbreakable http://www.imdb.com/title/tt0217869/

E tu je odlicno objasnjen koncept villains i supervillains. Jedan od retko dobrih filmova koji objasnjava samu srz superherojstva. :da:

@EdenEcho, Zao mi je Nathana, ali se iskreno nadam da ce Peter Petrelli (inace moj omiljeni lik u seriji) postati malo suroviji. Kao onaj lik iz prve sezone (Buducnost) :da:

Evo napokon i ja da se prikljucim temi. Napokon odgledah i poslednju epizodu. Bilo mi glupo da komentarisem prethodne epizode kada ste ih vi davno gledali.

Samooo kako bre treca sezona posle jedanaeste epizode? Prva sezona 23 epizode a druga sezona svega 11?! Jel to zbog strajka scenarista ili...? Kad ce treca sezona btw?

Hm,ne,pogresno si shvatio. Druga sezona je podijeljena u 2 volume-a,posto je prva sezona bila 1. volume,drugi se zavrsio u prvoj polovini 2. sezone,3. ocekujemo. Naravno,to moze da znaci da,ukoliko strajk nastavi i poslije Nove godine (sto vjerovatno i oce) da nece biti novih eipzoda,pa pretp. da ce ovo biti kraj 2. sezone (zato je i izmjenjen kraj 11.epizoda,da bi u slucaju nastavka strajka,mogla da funkcionise kao kraj sezone,nikako serije,kako neki "strucnjaci" predvidjaju :) :) :) ).A kd ce nastavak sezone niko ne zna,jer strajk jos nije zavrsen,niti se privodi kraju. :(

(mali offtopic,prvi put da na yum-u primjetim samo jednog usera-mene :) :) :) :) )

Edited by EdenEcho

strajku se ne vidi kraj,tako da ja sezonu 3 ocekujem u sep. 2008

US TV Strike Talks Called Off

Talks between the Alliance of Motion Picture and Television Producers and the Writers Guild of America have broken down, it has been confirmed.

In a statement, the AMPTP said: "We’re disappointed to report that talks between the AMPTP and WGA have broken down yet again.

Quite frankly, we’re puzzled and disheartened by an ongoing WGA negotiating strategy that seems designed to delay or derail talks rather than facilitate an end to this strike."

======================

Ratings for Monday's episode were down from the previous week, and the conclusion of Volume Two was the

lowest-rated finale episode for the show yet, according to Nielsen Media Research.

The second season of "Heroes" was cut short after the Writers Guild of America went on strike.

Ventimiglia says he's seen no scripts and has no clues about what will happen when the show returns.

"We ran out of stuff to shoot," he said. "That's basically what it boils down to."

• 2 weeks later...

Aj nek mi pomogne neko ako moze.

Trebaju mi prevodi za drugu sezonu da je narezem drugu kome engleski nije jaca strana, a pojma nemam gde da trazim. :confused:

Skinula sam bila za prve cetri i kad sam skontala da ostale ne mogu da nadjem obrisala i to :)

Ajd ako neko moze znaci sve srpske prevode za drugu sezonu da mi nadje, bicu zahvalna do neba :D