Pearl Jam

Thule

pa bilo je ok... dobro, vi shto ste chekali od 7 ste se malo (samo malo) zajebali...

zamerke :

na prvom mestu kashnjenje... al dobro, ko/shta radi taj/to greshi...

bilo je jako tiho... mislim, chulo se kad pevam (to je loshe :da:)

izbor materijala... zar nije moglo da bude neki snimak koji nismo videli xyz puta na tvu?

pohvale:

free ulaz i pitje i hrana...

malko ljudi

izbor materijala je ogroman i vecinu nisi mogao da vidis nigde.Nije emitovana ni 1/5 snimaka.Video bim je sjeban i daje budjavu sliku.Bedak sto je tako ispalo.

"pa bilo je ok... dobro, vi shto ste chekali od 7 ste se malo (samo malo) zajebali..."

objasno ovu recenicu:)

"pa bilo je ok... dobro, vi shto ste chekali od 7 ste se malo (samo malo) zajebali..."

objasno ovu recenicu:)

neki su doshli u skc u 7 ;)... kako je bilo planirano :da:

za materijal sam lupio :D

izbor materijala... zar nije moglo da bude neki snimak koji nismo videli xyz puta na tvu?

dakle, nista spektakularnije?

some news:

27.04.2005 Seattle 2 - Key Arena – 25th April 2005 After the success of first night in Seattle u2 hosted a fantastic party. All of the band were there, along with Bill Gates The Killers and Eddie Vedder and Stone Gossard from Pearl Jam.

Before the end of the night The Kings of Leon also showed up and obviously they and Pearl Jam hit it off.

As U2.com can report, a wonderful night was had by all and it lead on to a tremendous musical moment for fans at the second show.

As The Kings of Leon were playing through their set, Eddie Vedder joined the young rockers from Tennessee on stage during their final track Slow Night, So Long to a huge cheer from the local audience.

A long time fan of the band - Eddie turned up to sound check for the second show with tambourines at the ready. Slow night is reportedly Vedder's favourite song by the Kings. He perhaps smashed 3 or 4 Tambourines - tossing them out into the audience - all the while getting down with the Kings and looked to be loving every minute of it.

vec sam se bila uplasila da je imao duet s bonom pukeface.gif

ali kingsi su ok icon_da.gif

May 02, 2005

Pearl Jam played a short set at Easy Street Records in Seattle last Friday as part of the 10th anniversiary for the Coalition of Independent Music Stores.

First Set.._

01. 1/2 full

02. corduroy

03. lukin

04. the american in me

05. state of love and trust

06. down

07. sad

08. elderly woman...

09. crapshoot

10. spin the black circle

11. even flow

12. save you

13. bleed for me

14. the new world

First Encore.._

15. fuckin' up

16. porch

user posted imageuser posted image

a sto se albuma tice :

Pearl Jam are just about done with a new record, which will be out on “J” Records (a new record label started by the legendary Clive Davis). When asked what the overall feel of their new stuff sounds like, Mike says that he is very excited by it & it is very “rocking.” Mike said that he has played it for some of his buds, and they compare it to the sound of their second CD “Versus.”

novi vs dakle...nice icon_smile.gif

album ne treba ocekivati prije jeseni nikako...a kako se stvari razvijaju, eurotour dolazi u obzir tek 2006... (kanada je na redu vec u septembru 2005)

@IRA: diskove narezani za tebe su se vec uprasnjavili...stoje vec 2-3 mjeseca:) kad sam pokusala da ti posaljem pm nekad bio ti je pun inbox valjda...pa ako si jos uvijek za razmjenu, pm me da se dogovorimo (meni je trebalo onih 3-4 video certa ...)

• 2 weeks later...

ima li neko snimke PJa sa roskilde festivala ili lolapaluze???

planiram da pravim seattle night party pa mi trebaju neki raniji snimci (generalno, ko ima bilo kakve snimke bilo kog grunge benda neka mi posalje pp) icon_mrgreen.gif

• 2 weeks later...

canadska turneja skroz rasprodata..lepo lepo

ceka se novi album...cuo sam jednu pesmu sa istog "creepshot rapture" i mogu reci da razbija....album generalno treba da bude dosta cvrst.ehh dacu sve od sebe da vidimo Pearl Jam verovatno sledece godine na euro turneji u srbiji

e super, zovem ih ja da mi dodju kuci da mi sviraju neshto na uvce... Btw ima li neko Eddijev mob ?

e jbg imao sam ja... ali mi je ostao na staroj kartici koju sam pozajmio cobainu... ali on je kasnije pozajmio layneu... ochekujem da mi je vrate svakog dana pa cu ti poslati... icon_smile.gificon_smile.gifpivopije.gif