Machine Head

Daj neki detalj...sta su to oni radili, i o kakvom to MH jeziku pricas???

pa ima jedno deset 'Brate!' imaju razlicito znacenje zavisno od toga kakvim tonom se izgovore, inace text je preuzet iz americkog izdanja (i to od pre 6 meseci!) i preveden, u originalu je bilo 'Dude'

pa ima jedno deset 'Brate!' imaju razlicito znacenje zavisno od toga kakvim tonom se izgovore, inace text je preuzet iz americkog izdanja (i to od pre 6 meseci!) i preveden, u originalu je bilo 'Dude'

A preveli su ga... pukeface.gif , moja keva bi bolje prevela. U stvari svi tekstovi koji su iz orginalnog izdanja su očajno prevedeni, sve izraze koji imaju neko drugačije značenje u žargonu su preveli bukvalno. wallbash.gif

Edited by krchulj

pa pishe na sajtu nesto kao 'pozovite ortake, kupite pivo, i napravite rostilj...' sad ne znam kako bi se ti snasao ali kontam da bio mogo da im bacas sa terase pivo i pljeskavice... kad malo bolje razmislim ovo uopste nije cool potez s njihove strane, ovo je jadno

Edited by zak

e Machine Head otvorio neko takmicenje, ako pobetdite dodju i odsviraju cert u vasem dvoristu, naravno pod uslovom da imate dvoriste i da ste iz amerike icon_wink.gif

selim se u ameriku icon_biggrin.gif...dvoriste je najmanji problem

pusti link da se prijavimo icon_smile.gif

Nabavi li neko koncert Machine Head-a iz BG-a?POZdrav

E,to bih i ja voleo da imam,prvenstveno iz razloga shto nisam bio tamo icon_sad.gif

I josh uvek nisam slushao poslednji alboom icon_sad.gificon_sad.gif ,a chuo sam jednu stvar sa njega i istopio se koliko je jaka orangelistening.gif

uuu brate sto to jedva cekam!

bice na tom dvd-ju neki snimci sa onog certa povodom desetogodisnjice Burn My Eyes, kad su svirali album od pocetka do kraja u celosti icon_rockdevil.gif

btw pobednik onog takmicenja (ono za MH u dvoristu) je izvesni Clay Fish iliti glinena riba icon_smile.gif

pishe na sajtu

• 2 weeks later...

After months of speculation, most of the final details for Machine Head's upcoming DVD "Elegies" have been officially announced! Scheduled to street on August 16th, their first-ever DVD release will focus around (and contain the entirety of) Machine Head's performance at London's Brixton Academy, filmed on December 5th, 2004. In addition, the disc will feature three behind-the-scenes vignettes, focusing on the making of the band's newest record "Through the Ashes of Empires", life on the road with Machine Head, and an up-close and personal look at the greatest horde of lunatics in the world - Machine Head fans. Viewers will have the choice of watching the vignettes interstitially (injected into the concert footage) or on their own. On top of that, three music videos - "Imperium", "Days Turn Blue To Gray" (both uncensored and uncut) and "The Blood, The Sweat, The Tears" - will also be included, each accompanied by its own behind-the-scenes "Making of" documentary.

All of the aforementioned behind-the-scenes and documentary material has been recompiled and re-edited from over 300 hours of footage amassed by the band since writing for "Through the Ashes of Empires" began in 2003, providing a never-before-seen glimpse into the world of heavy metal's most ferocious empire.

The band also plan to choose and release one song from "Elegies" this July to major video networks worldwide, so be on the lookout for a sneak peek at what is sure to be the fiercest DVD release of 2005!

Note: Contrary to previous announcements, the Burn My Eyes 10th Anniversary show will not be included as part of the "Elegies" package.

can't wait icon_rockdevil.gif