Ambient muzika

Mislim da nema, ja skidam pesmu po pesmu, bolje ista nego nista. :)

Northcape je odlican, u poslednje vreme najvise volim ambient radove koji se svrstavaju pod podzanr arctic. I generalno, u poslednje vreme najvise slusam ambient muziku, i volim kada se mesa sa ostalim zanrovima, recimo ambient black metal, secam se linkova koje si poslao pre neki dan za ambient black metal bendove. Svaka cast. :pivopije:

Guest милка зоофилка

:pivopije: :pivopije:

тражила сам синоћ, али сам све наилазила на мртве линкове. онај инструментал је посебан, а и оно преостало што сам чула на јутјубу.

Guest Administrator

Kad cujem pojam martial industrial ili tako nesto slicno sere mi se.

Za one koji vole Dark Ambient najbolje nesto sto bih izdvojio je Atrium Carceri

Guest Administrator

Martial muzika nema veze sa arctic ambientom, niti sa ambient muzikom generalno, mada ima par bendova tog zanra koje volim. Svi ti pridevi su samo da detaljnije opisu muziku, nista vise. Za mene to nije big deal, sta vise, zanimljivo mi je.

Zapravo , moj post se ne odnosi na nista tvoje , cak sta vise , nisam ni citao te prethodne postove nego to je samo moj neki random komentar.

http://www.youtube.com/watch?v=VzfKCrTBzjw

Guest Administrator

Ja se izvinjavam Ambientalnoj eliti koja je uvredjena mojom abominacijom teme.

A sto niko nije prigovarao kada smo ja i Novaliis davali linkove za Tenhi , koji , nije ambient ? :P

posto se secam da imaju i nekog blacka,pa posle kacenja linkova nisam bio siguran sta je black a sta je ambijental,pa rek'o da kacim samo ambijental..editovah post,al me cale posle nesto zvao i ja posle zaboravio da okacim..ipak sam sve resio da okacim,pa evo:

Paysage d'Hiver-Nacht

Paysage d'Hiver-Kerker

Paysage d'Hiver-Winterkaelte

Paysage d'Hiver-Lunar Aurora-Split

Paysage D'Hiver-Kristall Und Isa

Paysage D'Hiver-Steineiche

Paysage d'Hiver-Die Festung

Paysage d'Hiver- Schattengang

:bigblue:

• Upvote 1

sto bre izbrisa dobar post? :bigblue:

nego:

http://www.youtube.com/watch?v=ZtbncyrrBgo

This CD is one of the most bizarre items I've received in my years as a reviewer, Kayno Yesno Slonce like a bright shining sun In ancient Bulgarian language, is a dark ambient musical piece surrounded by grim atmospheres and chilling choirs that will make you either love or hate this particular kind of music.

The album is actually hard to digest; it's not the usual dark ambient material with cool melodies and catchy tones, this is more about creating new layers and different type of environments, even though the main vein of the music is somehow folk oriented, the tracks will flow in different ways through your stereo, the atmospheres change from really dark to very bright in just a glimpse.

Veselin Mitov is the author of this surreal kind of dark ambient, he manages to produce soft lines in the background with a synthesizer, you'll hear a lot of effects like wind, trees screaming, etc. then he also uses bagpipes to add power to the tracks. The third track is a great example, the wind instrument sounds really powerful, almost like a call for help, and the background keeps a shivering feeling all over the song, everything changes in the fifth minute when the choirs appear just to close this tune in a really odd yet beautiful way; that's more o less the structure of the songs resting in this record.

As in almost every dark ambient album, ×àêðúê has a great production, all the layers sound loud and clear, and the overall music never drowns or blurs by any means. So in the end, it's kind of difficult to tell this CD will be worshiped by many, because this kind of art is actually quite complex for most people, so I really think those followers of the avant-garde music should really give this album a chance, just please remember to be as open-minded as you can.

u prevodu:nadjite ovo kako znate i umete,necete se pokajati..

Edited by Fapril ethereal
  • Upvote 1