Tristania

Toksa

Imala sam utisak da posle onako beskrvnog albuma kakav je Ashes neće biti više kreativnih pokušaja, već će se dati na štampanje propagandne robe i grnčarstvo.

Inače, odlazak Mortena Velanda, za kojim su teški idolopoklonici grupe onoliko kukali, izgleda da jeste doprineo opadanju Tristanije, ali nije doprineo (ni do sada) uspehu Sirenije.

Maštovito. :)

• 3 weeks later...

ne valja mi ženski vokal

ne valja mi niti to što forsiraju u nekim pjesmama kvazi disonance i ekspresionizam

ali tematika im je na mjestu, cjelokupni dojam se čini ok...

meni osobno nikad nisu uspjeli baš dokraja sjest iako sam ih preslušavala stalno stalno tek tako da vidim hoću li dohvatiti to nešto što većina vidi, ali nisu me baš opčinili

• 2 weeks later...

JEBOTEEEE!!!!!

27th February - New Female Singer

Tristania is sorry to announce that Vibeke has decided to leave the band due to personal reasons. The band regrets this fact, but respect her decision and wish her all the best in the future.

Tristania is now looking to find a new female singer, as they are anxious to start touring and promoting the new album. Please send demos, along with a recent photograph, to;

Tristania

Askeladdveien 12

N-4019 Stavanger

Norway

JEBOTEEEE!!!!!

Tristania is sorry to announce that Vibeke has decided to leave the band due to personal reasons. The band regrets this fact, but respect her decision and wish her all the best in the future.

Tristania is now looking to find a new female singer, as they are anxious to start touring and promoting the new album. Please send demos, along with a recent photograph, to;

Tristania

Askeladdveien 12

N-4019 Stavanger

Norway

Crap.

JEBOTEEEE!!!!!

Tristania

Askeladdveien 12

N-4019 Stavanger

Norway

Au da znas kako me je presekla ova vest...a joj sta ce bez Vibeke kuku, ma nacice oni adekvatnu zamenu valjda.

Javio mi ortak ( killing floor ) na mob kao na foru da pogledam vest na sajtu tristanije , kada ja odem tamo sav istripovan ono ovo dolazi tristanija 100 % u srbiju bice loodilo , i ono onda procita ovu vest sada i ubedachio sam se vishe nego obichno ~~ .

A jbg ... idemo dalje , sirenia i dalje zivi ...

Sada samo mortem da izbaci ovu debelu kravu iz tristanije i uzme vebeke nazad i da pocne nova era nove tristanije ;P

Edited by StormScion