Ozzy Osbourne

lemmy sixx

Jebes ti to bez Zeka divljaka.

Onda mozhesh reci i jebesh ti to bez Randy-ja. Ako je Ozzy zadovoljan Gus G.-jem, treba da mu verujemo. :mhihi:

Ja ovo ne smem da propustim ni za zhivu glavu! Kozna dokle ce matori ludak, a u ove krajeve nije bash navik'o da navraca.

• 1 month later...

Tek juce skinuh album,potpuno sam zaboravio.I bolje da je ostalo na zaboravu.Album je na nivou Black Rain,dakle sranje.Jedina dobra pesma na albumu je "Let me hear you scream",fina pesmica sa sjajnim refrenom.Sve ostalo,ili blagi uzas ili dosada.Ima tu i tamo poneki dobar rif,neka dobra solaza,ali generalno je sranje."Soul Sucker" je najgora pesma u Ozzy-evoj karijeri,apsolutni i potpuni uzas od pesme.Jebiga,mislim da je vreme za penziju.Uzivo se raspada,jedva da stoji i polovina pevanja je na plejbek,a i poceo je da objavljuje lose albume.

Edited by lemmy sixx

• 2 weeks later...

http://www.dizimaks.com/eski-albumler-y/18939-ozzy-osbourne-discography-102-cd-releases-1980-2010-a.html

Category: Discography

Artist: Ozzy Osbourne

Genre: Heavy metal

Disk manufacturers: UK, US, EU, Japan

Label: Epic, CBS, Jet

Year of production of discs: 1980-2010

Number of tracks: 102 CD (1012 tracks)

Total Time: 85ch 02M 21с

Format: mp3

Quality kbps: 320

Archive Size: 11.4 GB

Number of Parties: 111

Flooded at: depositfiles.com

Live [uZivo] sluzi da slusas DRANJE Publike uz Zvuk Benda sa dosta EXO prostora

gde se odrzava koncert.

EP ili Singlice Sluze da imas dosta diskova u kolekciji sa 1,2 ili 3pesme

neki hit,ziva stvar ili RemiX.

RemiX je pesma gde se neko ZAJEBAVAO NA Mikseti ili

kompjuteru i to Snimio.

B-Sides su SRANJE Stvari koje nisu Stavili na Albume.

Kompilacije Su izbor HITOVA,pa nece valjda da ti Svira

Ceo album Uzivo

Vec Hitove sa kompilacije.

Imas i DEMO to ti treba da slusas SRANJE Zvuk

nekog Albuma.

REMASTER ti treba da slusas isti album ISTI Zvuk opet.

Cuo sam u zivotu samo par albuma da se cuje razlika u Zvuku.

Imas i BoXset da slusas iste albume,gomilu na jednom mestu,

ili gomila koncerata,

ili live+rare,demo unrealased- gomila sranja.

imas Bendove koji Snime 3 kompilacije

na Svaki Studiski album Recimo Venom,Scorpions,Uriah Heep

Kad preslusas studiski slusas 3 puta HITOVE!!!

Imas i takve LEGENDE kao Jimi Hendrix npr.

gde su posthumno izdate STOTINE Kompilacija i Zvanicnih Live,

Sad mogu i tonske probe da se nadju.

• Upvote 2

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest Administrator

MONDAY, OCTOBER 25, 2010

OZZY OSBOURNE IS A NEANDERTHAL

Researchers studying OZZY OSBOURNE’s DNA have found that the singer is the descendant of a Neanderthal man. It is also being reported that OZZY OSBOURNE is also a distant relative of outlaw Jesse James, the last Russian tsar Nicholas II and King George I. It turns out OZZY OSBOURNE also shares some genes with the ancient Romans, who were killed in Pompeii when Mount Vesuvius erupted in 79 AD.

article-1323455-0BC1030E000005DC-492_224x423.jpg

article-1323455-0BC017E6000005DC-220_224x423.jpg

The 61-year-old hellraiser, who has survived years of drug abuse and alcohol addiction, joked that news of his Neanderthal heritage would not come ‘as much of a surprise’ to his wife Sharon or to police departments around the world.

Scientists made the discovery by taking a sample of the singer’s blood at his home in Buckinghamshire and sending it to a lab in New Jersey in the US. Using a state-of-the-art £12,000 test, they were able to unlock his genetic code, or genome.

The researchers also examined the gene the body uses to break down alcohol and discovered an ‘unusual variant’ which could have helped Osbourne survive during the years when he drank up to four bottles of Cognac a day.

‘Given the swimming pools of booze I’d guzzled over the years – not to mention all the [drugs] – there’s really no plausible ­medical reason why I should be alive,’ he told The Sunday Times.

Neanderthals may have died out 30,000 years ago – but their genes live on in some modern humans.

A study this year showed that ancestors of white Europeans and Asians bred with Neanderthals in the distant past, and their genes have been passed down ever since.

Up to 4 per cent of the DNA of every living person of non-African descent can be traced back to the short, stocky cavemen, according to researchers at the Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology in Leipzig, Germany.

They mapped the genome of Neanderthal remains and compared it with that of homo sapiens.

It is believed the two shared a common ancestor in Africa around 400,000 years ago. Early Neanderthals left Africa soon afterwards and headed for Europe and Asia, while our ancestors stayed behind and evolved into modern humans.

Then, 100,000 years ago, they left Africa too. Before Neanderthals died out, the two species lived alongside each other in Europe and Asia, and the research suggests there was interbreeding during this period.

Source :

http://www.smnnews.c...-a-neanderthal/

Znaci , ne verujem , kakav kralj !

Edited by Administrator
http://www.yumetal.net/forum/topic/32159-pravilapredlozipitanjaidejeprimedbe/

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

OZZY legenda, video sam ga dva puta, jednom na 10 metara, drugi put iz prvog reda al oba puta u Sabbath(omiljen mi band), a nikad solo, nisam imao uslove sad zadnji put. Bio spreman da idem u Pestu kad je Him(sucks) trebao da je predgrupa al je otkazao. Sad jebi ga. Valjda ce biti prilike jos.

• 1 month later...
  • 9 months later...

Odgledah dokumentarac God Bless Ozzy Osbourne.Vredi pogledati,iako je film radio Ozijev sin.Što se tiče dela filma koji se bavi Ozijevom karijerom,nema ništa novo da se vidi,sve je manje više poznato.Film se bavi i privatnim životom porodice,gde vidimo Ozija u jednoj po meni nepoznatoj ulozi.Nije bio baš najbolji suprug i otac,ali posle svega šta je radio u životu(dosta se toga vidi u filmu),nije se moglo bolje ni očekivati.Naravno da je Ozijev naslednik u filmu pokušao da nam dokaže da Ozijeva deca nisu potpuni debili,i da Šeron nije najveća kučka,ali odgledajte film pa procenite sami.

• 1 month later...