Necrophagist

Mr.Torture

http://www.maelstromzine.com/ezine/interview_iss8_79.php?sid=5756cnhqe9v18l3mfkl443j5d0

Evo da se zabavljate dok čekate album, još malo pa su gotove.

My parents are very conservative, old school Turkish people. They never wanted me to play the guitar. It was my biggest problem. They forbid me to play the guitar.

Maelstrom: You had to hide to play?

In fact, for the first month, my older brother helped me. I had to give him the money, and he bought me a guitar. He was going to a bigger city to study, and he brought it back to home without my parents knowing it, and my parents found the guitar, and, BIG TROUBLE! (laugh) It was a very sad story. I never told it to anybody officially; you are the first person. My father destroyed my first guitar. I would have loved to get lessons.

Iz dana u dan sve više prezirem Musliće :)

Kakve ti to mjetal gossip stranice lajkuješ kad ti izlaze po fejsu fejk omoti? :hellno:

Ne lajkujem stranice tog tipa, sherovao jedan lazarevacki muzicar pa sam naisao

Taman i da se podsetite kako je to kad najavljuje release date za novi album a ne laže kao džukela :haha:

Bio je i onaj ispad cini mi se na 7string forumu gde je rekao da su sve pesme gotove izmwedju 50 % i 75%

To nemoze da se poredi posto je ishan radio sve sto se i radi u muzickoj klasicnoj skoli,ovaj svirao polimetarske fjuzon tapinge sa 14 ako uporedjujes tehnike,mada ishan pravi bolje pesme al muhamed mnogo bolje i peva

Pretpostavljam da je Lou mislio na samu tehniku sviranja.

Ovo da je Ihsahn radio sve sto se radi u muzickoj i da Muhamed bolje peva nema veze sa nasim univerzumom :D

onaj italijan sto radi sve te omote bas deluje kao veliki jebac ili silovatelj. nista izmedju.

Misliš na ovog što je radio omot fejk novog Necrophagista? Sad ću da pogledam još njegovih radova xD

• 5 months later...
  • 3 weeks later...

EKSTRIIIIM

ANKŠNNN

Do danas nisam znao da je odrađen bubanj ponovo kasnije, Grossman snimio semplove pa ih nalepili na postojeći preset albuma.

Trebalo je da zbere muda da ga snimi, kad ga već hvali Muhamed da može da odsvira :P