Pantera

C.A_R.I.A.

kako mislis kiss sanduk? sta na sanduku pise KISS?

a jel kremiran? ako jeste, ne znam da li se pepeo sahranjuje, mislim da se stavlja u urne, ili prosipa...

ma kremiran je, verovatno jer ga je onaj idijot izbusio ko sir! no.gif Ali pisalo je da ce biti sahranjen u KISS sanduku... bila je i slika no ne mogu da nadjem, mrzi me....

pivopije.gif poz!

Majku im jebem, zaradjuju na covekovoj nesreci

you know,that is the way life goes...

bilo je tako i za Cobaina,i za sve sto su umrli...

To je muzicka industrija,koja se prilagodjava potrebama.Kosta vise ono sto se vise i trazi.Bolje se zalite onima koji tek sad otkrivaju Panteru ...

Mislim da oni nisu vise ni planirali da se skupe. Tako sam voleo da ih vidim uzivo. Retko koji bend je pokazivao takvu energiju uzivo icon_rockdevil.gifmusik19.gif

Pravo kazes.Jednostavno su se razisli.

Vidi se i po tome sto je zabranjeno Anselmu da prisustvuje sahrani darrela.

A covek se bas rastuzio...

Anselmo's statement says that "the heavy metal media destroyed PANTERA." He laments that he "never got a chance to say goodbye (to Abbott) in the right way and it kills me, and I'm so sorry."

Anselmo traveled to Dallas for Abbott's funeral. But he ended up not attending "to respect the (Abbott) family's wishes, and they do not want me there. I believe I belong there, but I understand completely."

"I wish his family the least grief they could ever have, and I know it's impossible. Just bless his family, bless his friends. I love him like a brother loves a brother. . . . I'm so sorry to his family and everyone else who was senselessly killed in Columbus, Ohio."

His statement hints at an uncertain professional future.

"This has changed the entire world, and this is the last you'll be seeing of me for a long time.

upisite se svi,VAZNO je na link

http://legacy.com/Guestbook.asp?Page=Guest...ersonId=2905037

Pravo kazes.Jednostavno su se razisli.

Vidi se i po tome sto je zabranjeno Anselmu da prisustvuje sahrani darrela.

A covek se bas rastuzio...

Anselmo's statement says that "the heavy metal media destroyed PANTERA." He laments that he "never got a chance to say goodbye (to Abbott) in the right way and it kills me, and I'm so sorry."

Anselmo traveled to Dallas for Abbott's funeral. But he ended up not attending "to respect the (Abbott) family's wishes, and they do not want me there. I believe I belong there, but I understand completely."

"I wish his family the least grief they could ever have, and I know it's impossible. Just bless his family, bless his friends. I love him like a brother loves a brother. . . . I'm so sorry to his family and everyone else who was senselessly killed in Columbus, Ohio."

His statement hints at an uncertain professional future.

"This has changed the entire world, and this is the last you'll be seeing of me for a long time.

upisite se svi,VAZNO je na link

http://legacy.com/Guestbook.asp?Page=Guest...ersonId=2905037

a brate ja se upisah 11-og samo me nisu stavili.... glupi kompjuteri! wallbash.gif

Sta se cudite, naravno da zaradjuju na njegovoj nesreci, pa svaki dan se to moze videti negde.

Elvisova necaka od surnajstog kolena jos prima pare za njegove ploce...Kobejn je sitna riba za njega. icon_rolleyes.gif

Covece kakvo poredjenje.... icon_biggrin.gif

Sta se cudite, naravno da zaradjuju na njegovoj nesreci, pa svaki dan se to moze videti negde.

Elvisova necaka od surnajstog kolena jos prima pare za njegove ploce...Kobejn je sitna riba za njega. rolleyes.gif

Covece kakvo poredjenje.... icon_biggrin.gif

Koliko mi je poznato Elvisova kcerka je u ovoj godini zaradila 60 miliona $ na osnovu prava svog pokojnog tate.....sto je mnogo,mnogo je vala!

• 3 weeks later...