Helloween

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

I zadnje. Weikath NIJE osnivach Helloweena. On se ugurao u bend kasnije kada je Pit Sielck izashao. Prvu postavu su chinili: Kai Hansen na gitari i vokalu, Pit Sielck takodje gitara i vokal, Marcus na basu i Ingo na bubnjevima.

To o cemu pricas je ustvari Ironfist koga su '79 osnovali Kai i Sielck. Kasnije su im se pridruzili Marcus i Ingo, ali je Sielck otisao, pa je Kai stupio u kontakt sa Weikathom i zajedno su osnovali Helloween.

Da su ustvari Kai i Weikath bili pravi i jedini lideri benda mozez da uocis jos i na prvom albumu gde osim njih dvojice niko nije napisao nijedan stih ni rif.

Sto se tice odlaska Rolanda i Ulija evo sta na to kaze Andi:

How hard of a decision was it when you guys asked Roland and Uli to leave the band?

Andi Deris: Well I am the wrong person to tell you that. I remember sitting at the airport at Mexico City having a coffee waiting for the plane to fly back to Tenerife and that was the time when Weiki told me that he decided together with Markus that they want Uli and Roland to leave the band. For me it was a bit hard, then again after Weiki and Markus later on told me why I understood why it had to happen. It doesn't exactly concern me but if Weiki and Markus say they don't want to work with those guys, whether or not I understand the arguement, I have to eat it. Otherwise there would not be a band anymore because Weiki says either I leave or they leave and Helloween without Michael Weikath would not be Helloween anymore. There would not be enough to go on as that band Helloween. As for Roland it was clear that he had to eventually leave the band because he was not doing anything for the band anymore. It was a bit of a sad story actually, then again don't wash dirty laundry but this would be a decision that I understood. Uli I did not understand at first but nowadays I understand since Uli was totally at Roland's side and they had to leave as simple as it is. It's only a theory, but Roland has written two solo albums and I remember that as a band as Helloween we never got to listen to his ideas that were on his solo albums whereas with my solo stuff I remember that I played it to the band to see if they want it for the Helloween album and if not then I use it for my solo stuff. Which I think is fair, but as far as Roland's side was concerned I felt a bit betrayed because I would have liked to listen to his ideas because as a band of equal pieces to share is only fair, the political background is that as a songwriter you don't make more money than the other guy. You share to equal pieces basically so I think it's only fair to let people listen to your stuff before you make a solo album. It was a bit hard for the last years to find out that Roland is not writing any songs for the band. Yes you could say that the plan for Roland to leave the band was in the making for 5 years I guess, whether he would leave on his own or if we were to ask him to leave.

Crvenom bojom sam obelezio najznacajnije stvari iz ovog intervjua

Jebote koja je to drskost!

Helloween without Michael Weikath would not be Helloween anymore

Eto ga nash Mr.Ego!

Yes you could say that the plan for Roland to leave the band was in the making for 5 years I guess, whether he would leave on his own or if we were to ask him to leave.

I sproveden je u delo tek kada su se momci 'raspisali'. Shto ih nije izbacio josh za vreme Oatha onda?

Blah..

To o cemu pricas je ustvari Ironfist koga su '79 osnovali Kai i Sielck. Kasnije su im se pridruzili Marcus i Ingo, ali je Sielck otisao, pa je Kai stupio u kontakt sa Weikathom i zajedno su osnovali Helloween.

Da su ustvari Kai i Weikath bili pravi i jedini lideri benda mozez da uocis jos i na prvom albumu gde osim njih dvojice niko nije napisao nijedan stih ni rif.

Ne, osnivachko ime benda im je bilo GENTRY i to 78e a ne 79ete. Promenili su josh 2-3 imena a izmedju ostalog i IRON FIST, a onda se odluchili za HELLOWEEN. A u kom trenutku je tachno Weikath USHAO u bend ne znam..

To potvrdjujem..u pochetku su samo Kai i Weikath pisali pesme..

Njah... Ja sam poprilicno siguran da su Roland i Uli otisli jer im Mr.Ego nikada ne bi dao da i jednu svoju ideju sprovedu kroz Helloween, ako ti njemu nije po volji...

Weikath je mozda dobar muzicar, al je totalni imbecil od coveka...

Njah... Ja sam poprilicno siguran da su Roland i Uli otisli jer im Mr.Ego nikada ne bi dao da i jednu svoju ideju sprovedu kroz Helloween, ako ti njemu nije po volji...

Weikath je mozda dobar muzicar, al je totalni imbecil od coveka...

Uli i Roland nisu otišli već su najureni od strane W.

Razlog tome je bio Dark Ride koji je po W. slabo kotiran od strane Helloween fanova i medija. Krivicu je svalio na njih kao izgovor da zbog njihovih side projekata album nije dobro prošao. U . i R. su takođe bili uvređeni jer je ugovor posle toliko godina saradnje raskinut jednim emailom iznenada kako oni kažu.

Mr. Ego teks i muziku je pisao Rolan G. posvećeno Michael Kiske-u kao sado mazo egoisti što i jeste.

Svaki muzičar je više manje Mr. Ego ali je najvažnije njihova muzika sve ostalo je posle toga minorno.

Pozdrav!

MRZIM bendove koji nemaju snagu,Moc,ne razaraju ..

Cela Finska scena je Odvratna..i gadi mi se..

Pogledajte samo :

Italijansku,Nemacku,Spansku,(mada je spanska power scena ustvari Italijanska sa jos losijim engleskim),Svedsku,..pa na kraju cak i Englesku..(Ura za Dragonforce)..

A i Nightwish mogu da slusaju i fensici,i narodnjaci(komecijala), i jezivo je ljigav..

..A najgore je to sto i ovde ima jadnih kopija nightwisha-MD,AR...

Ajde MRS!!! wallbash.gif

Ovaj covek je bog icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

A sto se tice helloween, da dodju u bg i da ne sviraju nesto sa rabbita i eto mene u prvom redu.

Sa Rabbita mislim da nece nisthta svirati, poshto su na Rabbit turneji svirali prosechno 2 pesme po gigu sa tog albuma, a ukupno samo 4 pesme sa njega! Dosta zapostavljeno. A zashto? Bog ce ga znati...

Ali nadam se da ce piche neshto sa WOJ icon_cool.gif

Sa Rabbita mislim da nece nisthta svirati, poshto su na Rabbit turneji svirali prosechno 2 pesme po gigu sa tog albuma, a ukupno samo 4 pesme sa njega! Dosta zapostavljeno. A zashto? Bog ce ga znati...

Ali nadam se da ce piche neshto sa WOJ icon_cool.gif

Sa walls, pa zna se ride i starlight. Eventualno murderer. I ja obozavam taj album icon_da.gif .

Starlight i Murderer su sa 1. EP-a, ne sa Walls Of Jericho.

I ko vrši te pregovore? I otkud da se sad već zna za to?

Ti nikada nisi nabavio dopunjeno izdanje Walls-a, zar ne??

Zasto se kai ne vrati. Ili kiske? E to bio bio band, ovako andi no.gif , mislim on je lik i ima ok glas ali ipak nije to to.

Andi zna da napravi uzivo super atmosferu..i ici cu toliko "daleko" da kazem da je bolji frontman od Kiskea icon_da.gif

Atmosfera, hm a glas??? Pa halford samo stoji u metsu kada peva pa opet ljudi uzivaju na njegovim koncertima, pa zar frontman treba da skace i da se lomi na sceni da bi vas zadovoljio??

"Though I cannot change the world we're living in, I can always change myself". Zar nije jasno?

Ma može ko god hoće da priča da je Mr Ego o Kiskeu, kristalno je jasno kome je UPUĆENA pesma.

A Maideni ne dolaze. Nego, jesi li ti ono rekao da se rade pregovori s Helloween-om?

Grapow kaze icon_da.gif On je napisao pesmu...

Pa brate, da je rekao o kome je pesma odmah bi leteo iz benda. Zašto bi Kiske bio Mr Ego?

A ovo je možda neki moj trip, ali kada izgovoriš "Wake Up The Mountain" i "Weikath Michael" zvuči veoma slično. icon_uhoh.gificon_uhoh.gificon_uhoh.gif

A "High Live" video je savršenstvo. Jeste da nije baš najbolji izbor pesama, ali tu su ipak sve stvari nekako karakteristične za taj koncert. Moj omiljeni live album svih vremena.

1) Weikath je isterao Kiskea.

2) Mr.Ego je iz perioda kad Kiske nije bio u bendu

1+ 2=> Zashto bi Grapow leteo iz benda?

A taj trip za WUTM je do jaja icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

High live je super svirka...dobra atmosfera..Shpanjolci hehe.

Time Of The Oath pesma mi se mnogo vishe svidja tu nego na albumu npr..